Ценообразуване - как мислите, че се прави?

cross

Well-Known Member
По тази тема никога не съм срещал еднакви мнения. Та..първо да поясня малко идеята за създаването на дискусията:
Преди няколко дни попитах един приятел за мнения, свързано със сайта на моя екип за копирайтинг.
Той ми каза, че дизайнът му харесва, всичко добре, но като огромен минус спомена, че съм сложил цени. Демек - първо трябва да проуча фирмата/човека, за който статиите, а после да сложа цена.

Според моето лично мнение:
- Услугата си има точна цена, копирайтърът - възможности и капацитет. Не ставаш по-добър, защото ти се плаща повече - или ставаш, или не ставаш. Краставицата на продавача не става по-добра, защото я купува някой по-богат.
- Допълнително таксуване може да има само за допълнителни услуги, иначе е некоректност към клиента

Та въпросът ми към Вас е:
Как според Вас е най-добре да се случи ценообразуването:
- Като се прецени разхода за продукта и се начисли печалба
- На принципа "отразяване на джоба", тъй като за един клиент 20 лева са едно, за друг - друго.
 
Та въпросът ми към Вас е:

Въпросите ги задавай на @Вискяр Градинаров - гледам, тук му се подиграваш нещо. Ако искаш да се научиш на бизнес - обърни се към него, че те гледам, станал си за смях - хвалиш се за големия бизнесмен, а не можеш да правиш нещо толкова елементарно и в същото време толкова фундаментално в бизнеса, като ценообразуването! ;)
 
Последно редактирано:
Въпросите ги задавай на @Вискяр Градинаров - гледам, тук му се подиграваш нещо. Ако искаш да се научиш на бизнес - обърни се към него, че те гледам, станал си за смях - хвалиш се за големия бизнесмен, а не можеш да правиш нещо толкова елементарно и в същото време толкова фундаментално в бизнеса, като ценообразуването! ;)
Виж сега.
Очевидно не четеш кой какво пише, а само търсиш да се заяждаш. Не можеш да хванеш една проста и тъпа шега към кой е, а се пишеш бизнесмен? Ако се правиш на невменяем, то ти се получава успешно.
 
То хубаво се мъчиш да си правиш линкбилдинг, но поне вземи си оправи сайта малко, че да предлагаш услуги с такъв крашнат дизайн си е смешна история :(

http://ccontent.pro/портфолио/
 
То хубаво се мъчиш да си правиш линкбилдинг, но поне вземи си оправи сайта малко, че да предлагаш услуги с такъв крашнат дизайн си е смешна история :(

http://ccontent.pro/портфолио/
Той не е готов. Просто реших да преместя портфолиото на друго място, а там да си кача лога на клиентите... Вече линкът работи, сега качвам логата.
 
За да определиш цена на нещо, трябва да знаеш каква СТОЙНОСТ има. Това е! :)
Или накратко, ако нещо има стойност, цената е най-малкият проблем. Така, че не карай клиентите да ти гледат цените, а предимствата на продукта/услугата.
 
Винаги е по-добре, когато има изнесена цена. Има магазини, където няма цени на стоките, но там простосмъртни не влизат. Пък и с изнесени цени почти всеки, който те потърси е потенциален клиент, иначе се почва, ама... колко, пък до кога... Изнасяй колкото се може повече информация, тъй като така или иначе ще я предоставиш. Това, че някой има пари не означава, че ги раздава ей така.
 

Горе