Конкурс за: лого на Office1 - награда 3000 лв

Има конкурс за нови лога на всички канали на БНТ (ако не е приключил).
 
Страницата на конкурса я няма вече. Дали няма да се изложат?
Не вярвам, но не изключвам тази възможност:D
 
Шушана, шушана.
 
Ето какво отговориха:

Здравейте,
В момента нашата комисия разглежда и коментира получените предложения.
 
Има конкурс за нови лога на всички канали на БНТ (ако не е приключил).
гледам и не вярвам на ушите си.... може ли това лого да изберат пред червеното старо? корупция? кой е братовчед на кой .... някой знае ли? да обясни избора на новото лого на БНТ... ?
смисъл на офис 1 ако ше лайно да сложат, но БНТ е моя, наша... кой взе парите и кой братовчед на кого ги даде?
 
гледам и не вярвам на ушите си.... може ли това лого да изберат пред червеното старо? корупция? кой е братовчед на кой .... някой знае ли? да обясни избора на новото лого на БНТ... ?
смисъл на офис 1 ако ше лайно да сложат, но БНТ е моя, наша... кой взе парите и кой братовчед на кого ги даде?

Ей тия са братовчедите. Има и клип с цялостната концепция.
 
Предлагам да се съберете пред централата на БНТ и да протестирате! Как може такова извращение и гавра в мастер дизайнерите? Ми погледнете логото на НОВА, на БТВ, на АБВ, на ВБОКС, на ГОНГ. Някаква креативност да забелязахте? На мода е дървенията и дизайна still 90's какво се чудите :)
 
Предлагам да се съберете пред централата на БНТ и да протестирате! Как може такова извращение и гавра в мастер дизайнерите? Ми погледнете логото на НОВА, на БТВ, на АБВ, на ВБОКС, на ГОНГ. Някаква креативност да забелязахте? На мода е дървенията и дизайна still 90's какво се чудите :)

Качеството на едно лого не се измерва само в креативност, а и в използваемост и как устоява на времето / смяната на различни трендове. Това, че дадено лого е 'скучно' не значи, че не върши работата, за която е направено. Работата на логото не е непременно 'да грабва окото' (това е идеята на опаковки, рекламни материали и прочие), а да е разпознаваемо и да изглежда добре на всичко, върху което го сложиш.

Ако даден фирмен знак се сменя изцяло през 2-3-5 години, това не говори добре. Може би не е толкова голям проблем, когато се слага само на дигитални продукти (пр. Google), но представете си Nike, Braun, Samsung или Apple да си сменят логото :)

Май в много случаи, текстовите лога работят по-добре от тези базирани на икона или монограм. И сега се ползват много шрифтове от преди 50 години и не можеш да кажеш кога са правени, а е много по-лесно да разпознаеш даден стил в рисуване / илюстрация от коя година е. Специално за БНТ не мисля, че драмата е толкова голяма, просто хората имат много големи очаквания за креативност и оригиналност. Логото с антената на Стефан Кънчев е класика, но е обвързано с технология и предмет, които вече не се използват масово и идеята се губи във времето.
 

Горе