„Съвременния бизнес се базира главно на нискоинтелектуалните потребители.“

Когато имаш аудитория от държави като САЩ,Канада, Нова Зенландия т.е потребители който имат пари и голям % от населението на тези дръжави пазарува online, тогава е без значение какъв е умствения капацитет на потребителите ти.Това междо другото как го определяш? С IQ тест който изкача при влизане в страницата или как?
 
От: „Съвременния бизнес се базира главно на нискоинтелектуалните потребители.“

началната страница на магазина трябва да започва с АЙКЮ тест, спрямо резултата те препраща в категория за ниско или високо интелегентни хора... добра идея :)
 
От: „Съвременния бизнес се базира главно на нискоинтелектуалните потребители.“

Браво ! Стискам ти ръката ! Колко ли трябва да си глупав, за да делиш хората на умни-мъже и глупави - жени, при положение, че повечето жени дават последните пари за храна, а някои мъже за ламарина и гуми - двувратка, дето хаби гориво, като змей
Да си даваш всички пари за едната храна - не говори добре за теб. Скъпите дрънкулки демонстрират, че си си насмогнал на масрафа.
А от спортна двувратка се впечатляват точно едни същества за еднократна употреба. Мъжете затова си купуват, да чукат по-лесно.
 
От: „Съвременния бизнес се базира главно на нискоинтелектуалните потребители.“

Добрата реклама може да продаде лош продукт, но само веднъж!

Както, може да преметнеш, ще ги нарека малко по - тактично - не запознати потребители, но само веднъж! :|
 
От: „Съвременния бизнес се базира главно на нискоинтелектуалните потребители.“

Добрата реклама може да продаде лош продукт, но само веднъж!

Както, може да преметнеш, ще ги нарека малко по - тактично - не запознати потребители, но само веднъж! :|

Отделно от това, има доза надежда, че определен контингент от неособено интелигентни хора, може просто да са млади и неопитни. Но с времето да се отракат и да поумнеят.
Така че, не е много сигурно процента на кои е по-голям, за да се насочи бизнеса и потреблението към по-обширната група съответно :)
 

Горе