3-та седмица пратка до Австралия не пристига, викат ми да подавам рекламация

Малко излишна тема, но какво правите вие в такива случаи? Нормално ли е 3 седмици пратка да не пристига до Австралия и вече тече четвъртата седмица? Може ли получателят да направи проблем? Аз му казах 2 седмици срок, а някак нямам надежда вече че ще дойде и тази седмица пратката, все е not trackable в сайта на австралийски пощи. От пощата тук ми викат да изчакам и тази седмица и да направя рекламация, за да започнели проверка къде е, но мен това не ме устройва! По земя срокът бил около 3-4 седмици, по въздух 2 седмици. Аз съм и с препоръка и с предимство и нищо !!!!!!!!
 
От: 3-та седмица пратка до Австралия не пристига, викат ми да подавам рекламация

Аз веднъж пращах до Урогвай, пратката патува точно 2 месеца и 20 дни а обратната расписка тъка и не се върна ...
 
Малко излишна тема, но какво правите вие в такива случаи? Нормално ли е 3 седмици пратка да не пристига до Австралия и вече тече четвъртата седмица? Може ли получателят да направи проблем? Аз му казах 2 седмици срок, а някак нямам надежда вече че ще дойде и тази седмица пратката, все е not trackable в сайта на австралийски пощи. От пощата тук ми викат да изчакам и тази седмица и да направя рекламация, за да започнели проверка къде е, но мен това не ме устройва! По земя срокът бил около 3-4 седмици, по въздух 2 седмици. Аз съм и с препоръка и с предимство и нищо !!!!!!!!
Първо, какво си разписал под графата "Shipping?" Важно е да се отбележат точния период, в който би пристигнал стоката, ако не то поне ориентировъчен без да се надхвърля горната граница в реалността. Може да направи проблем, и ако е изпълнено горното, то си е в правото и никой не може нищо да му каже. Лошото е, че той не знае (или му е все тази) дали ти си виновен или доставчика. Резултатът е едни и също - той няма нищо при себе си и това го демотивира и настървява да си иска парите обратно. Недай си Боже да мисли, че си го изпържил или да гони срокове (примерно при РД на някой).

Да, така ще ти кажат от пощите, защото ти се излагаш пред клиента, те това не им минава често през ограничените съзнания. Сори, но аз така отказах няколко поръчки, защото до БГ е стигнало, а тук къде е, един господ знае. И не ме интересуваше, че може да е откраднато. За сметка на сайта е, което е грозно и нечестно, но се случва по-често, отколкото си мислим.

Ако питаш мен, свържи се с клиента ти, и му направи или дискаунт от следващия ордър, заради това или подарък. Повярвай ми, това че онези са смотани вреди единствено и само на теб в този случаи. И си оправи сроковете на сайта, не слагай 1:1 с БГ пощите, всички знаем, че това не е реалност. Не, че съм ги ползвал като изпращач, но като клиент се сблъсках с услугите им. 1-2 седмици въздух, пак бяха 3-4 седмици. Нищо не се е променило, кофти логистика и услуги.

Само спокойно, всичко ще си дойде по местата, но е редно малко да успокоиш клиента ти.
Практиката ми е показала, че за лоши коментари ще изринат нета, а когато трябва да те похвалят, не си мърдат пръста. Негативната емоция я и "несправедливото отношение", което те си мислят, че е нарочно е по-силен мотиватор. Туширай го правилно и като истински бизнесмен. ;)
 

Горе