Blinky
Owner
Наскоро четох нещо интересно и реших да го споделя с вас. Причината е не само, че е интересно, но и полезно, а дискусиите са добре дошли особено сега, когато за да имаш добре позициониран сайт е нужно да наблегнеш върху популяризирането на бранда. А какво по-добро от PR материалите. 
PR специалистите често се оплакват, че не са разбрани от аудиторията си. Дори и през времето, в което всичко се променя така бързо, много хора, особено тези, които работят извън индустрията, мислят, че знаят точно какво представлява PR-a и как работи: проучват потенциалните си клиенти, наплескват една история, пишат съобщения до пресата и достигнат до медиите.
Отговорностите, които носят въпросните текстописци е огромна. Все пак представят бранда в техен стил и достоверността е повече от задължителна. Отделно трябва и да се мисли за момента, в който въпросния PR материал "плъзне" по социалните сайтове, които са един доста използван канал в наше време.
Някои интересни и забавни факта, които обикновения потребител не знае за PR-а:
- PR не са празни приказки. Тук се разказва достоверна история за марката и / или лицето.
- PR специалистите, са повече като проводник, отколкото солисти. Звучи доста метафорично, но идеята е ясна.
- Всеки ден те имат възможност да упражняват всеки един от комуникационни умения си (писане, говорене, създаване, проектиране, стратегическо мислене, планиране, представяне и др.).
- Този тип позиция дава от време на време достъп до VIP лица, което ви им показва, че повечето от тях са също човешки същества. като нас.
- Това не е от 9 до 6 работно място. Те направят PR където и да отидат.
- Това, което го прави забавно е, че всеки ден не си прилича с другия.
Надявам се да споделите и вашето мнение по въпроса.

PR специалистите често се оплакват, че не са разбрани от аудиторията си. Дори и през времето, в което всичко се променя така бързо, много хора, особено тези, които работят извън индустрията, мислят, че знаят точно какво представлява PR-a и как работи: проучват потенциалните си клиенти, наплескват една история, пишат съобщения до пресата и достигнат до медиите.
Отговорностите, които носят въпросните текстописци е огромна. Все пак представят бранда в техен стил и достоверността е повече от задължителна. Отделно трябва и да се мисли за момента, в който въпросния PR материал "плъзне" по социалните сайтове, които са един доста използван канал в наше време.
Някои интересни и забавни факта, които обикновения потребител не знае за PR-а:
- PR не са празни приказки. Тук се разказва достоверна история за марката и / или лицето.
- PR специалистите, са повече като проводник, отколкото солисти. Звучи доста метафорично, но идеята е ясна.
- Всеки ден те имат възможност да упражняват всеки един от комуникационни умения си (писане, говорене, създаване, проектиране, стратегическо мислене, планиране, представяне и др.).
- Този тип позиция дава от време на време достъп до VIP лица, което ви им показва, че повечето от тях са също човешки същества. като нас.
- Това не е от 9 до 6 работно място. Те направят PR където и да отидат.
- Това, което го прави забавно е, че всеки ден не си прилича с другия.
Надявам се да споделите и вашето мнение по въпроса.

Последно редактирано: