Attribution landing page - между юзъри от кампании рекламни и реални инсталации - мач -> best practices?

ReminD

Well-Known Member
Някой правил ли е подобно нещо, да даде съвет, как да се направи като хората.

case [X] - потребителя идва от кампания рекламна, да кажем фейсбуук -> преди това сме генерирали campaign link от бекенда, който включва разни параметри в урла за кампанията - да ги ползва маркетинга и data аналитиста. В този момент когато визитор цъкне на линка се генерира уникален device_uid, който същия дивайс, при пускане и инсталиране на апа, ще ги сравним и ще знаем, че дадения потребител е инсталирал апа, не само е цъкнал на рекламата?

Въпроса е какво да включва device_uid -> предполагам информация за устройството, чрез браузера, което може да се събере, като се ексклуднат ip адрес, който може да се променя ( пускам wifi / мобилен, етц - може да варира - да кажем видял е рекламата, пък от тях след ден стартира апа от друг нет и т.н.. ) ? - Тук нещата не са ми много ясни.



пс: без гугъл аналитикс и firebase deep link -> сега минават през тях, и се губят неща, и не може да се мачнат подробни детайли,.








Благодаря.
 
Последно редактирано:

rombeca

Active Member
Ти реално от браузъра кой знае каква информация за устройството не можеш да вземеш.
По скоро някаква комбинация от кукита и ИП адреси плюс каквото там ти е дало за дивайса.
 

Blinky

Owner
Всъщност от браузъра може да събереш инфо за самия браузър, ос, но за дивайса трудно, защото не "бърка" чак толкова дълбоко. Информация за дивайса става с приложение, на което потребителя е позволил да достъпи тази информация, но това май е дифолтно вече за повечето. Особено тия, които имат Краш рипортинг. Ид на дивайса? Това е доста сериозна информация. Не знам за браузър, който да стигне до това инфо, изключвам някакви аддони.
 

Blinky

Owner
Давам пример
с резолюцията, типа, и т.н..
Ааа. Браво бе. Но няма марк и други специфики за телвфона. Иначе има камери, и др. Или поне не видях. ;)
 

ReminD

Well-Known Member
Всъщност от браузъра може да събереш инфо за самия браузър, ос, но за дивайса трудно, защото не "бърка" чак толкова дълбоко. Информация за дивайса става с приложение, на което потребителя е позволил да достъпи тази информация, но това май е дифолтно вече за повечето. Особено тия, които имат Краш рипортинг. Ид на дивайса? Това е доста сериозна информация. Не знам за браузър, който да стигне до това инфо, изключвам някакви аддони.
Идеята ми е ние да си генерираме даден хаш / id за даденото устройство, примерно хващаме ти резолюцията, телефона, браузъра, и нещо друго, или 2-3 други неща и хешираме с някаква сол, и генерираме uid и когато влезеш в приложението, да мачнем това нещо същото, и да кажем - а , тоя потребител е инсталирал апа от еди къде си. Щото тоя хаш като се запише, се записва и линка откъдето е дошъл. На теория поне.
 

Alex97

New Member
Виж това дали ще оомигне


Adjust e от най добрите attribution partner. Има и други.
 

Горе