CooliceHost.com е технологична компания, а coolice-а е технолог - Private Cloud

Blinky

Owner
Не е ли по добре да ги пращаш през афилиейт линк към хоста с добра отстъпка и те да се занимавт с него докато ти обслужваш следващите...

Не ги знам кула колко % ще дават ама гледам сайт граунда плаща добре и затова са #1.
И това е така. Ще има скоро, надявам се началото на тази идваща година да е факт. Работи се по афилиейт програмата. Набрани са вече аф. материали, поръчани са тулове, и само се чака да заработи новата система заедно с нея. % също не сме го решили, но със сигурност мислим да е клиент завинаги. За това няма да е щедро като % в началото.

Иначе е по-добре да си имаш риселърски хостинг при положение, че си дигитална агенция, която иска пълен контрол. И не само, по доходно идва от афф. Поради факта, че може да играеш доста повече с цените, включвайки различни допълнителни услуги.
 

Sky

Well-Known Member
Идеята ми е клиента да не се разсейва с подръжката по сайта - хостинга, търсенето на копирайтъри, дизайнери, реклами и подръжка на страница във Фейсбук, Адсенс, следене на Аналитикс, новости в SEO и т.н. хиляди са идеите. Тоест да ще съм нещо като посредник (и кол център) между офлайн и онлайн бизнеса. :) :) :) Защото виждам неразбиране и от двете страни. Със сигурност има доста неща, които не виждам и не съм обмислил, но не ми е за първи път. :) Ще видим.
формула за пълен провал и посредствена услуга, твърде много неща искаш да обхванеш.
 

Alex97

Member
Е чак по диходно с рисел... Не мисля но всеки сам си ги смята нещата.

Котрола е хубаво нещо ама занимавката и времето....
 

Blinky

Owner
формула за пълен провал и посредствена услуга, твърде много неща искаш да обхванеш.
Нямам лошо, само да му се плаща добре от клиента и да има съответните специалисти. Всичко друго ще върви. Като цяло са две направления - девелопинг и маркетинг. Той просто ги е разбил.
Е чак по диходно с рисел... Не мисля но всеки сам си ги смята нещата.

Котрола е хубаво нещо ама занимавката и времето....
Занимавката и времето се заплащат. Ако искаш. Ако не - да се оправят, нали така.
 

stoineff

Well-Known Member
Аз мисля като Блинки. По - скъпа услуга, но по - пълноценна... има клиенти, които искат всичко - отначало докрай, а не непрекъснато да ги подхвърлят от едно място на друго. Както при колите - има майстори, които са специализирани и могат да направят перфектно гърнето, или предното окачване на колата ти. Но има и сервизи, които започват с диагностика, търсят причината за проблема, решават го и след това ти дават гаранция, извънсервизно обслужване и абонамент за поддръжка. Просто различен вид са услугите и има място и за едната и за другата.
 

contra

Well-Known Member
Тогаз по-добре просто един по-голям пакет, слагаш всичките заедно и ти им нагласяш всичко.

Реселърския подход = всеки има ц-(или къвто е там)-Панел и пипа с непохватните си ръчички... после ти трябва да влизаш и да се чудиш каква простотия са нацъкали. Кофти идея за мен.
 
Последно редактирано:

stoineff

Well-Known Member
Тогаз по-добре просто един по-голям пакет, слагаш всичките заедно и ти им нагласяш всичко.

Реселърския подход = всеки има ц-(или къвто е там)-Панел и пипа с непохватните си ръчички... после ти трябва да влизаш и да се чудиш каква простотия са нацъкали. Кофти идея за мен.
Това също е доста добър вариант, върху, който ще помисля...и ако ще нося отговорност за случващото се от първия момент до края, може би е и по-разумен.
 

Blinky

Owner
Това също е доста добър вариант, върху, който ще помисля...и ако ще нося отговорност за случващото се от първия момент до края, може би е и по-разумен.
Има и решение за това. На мен лично поискат ли ми панела и целият контрол, вече почват да се оправят сами и спирам каквото и да е. И ако имат нужда нещо да се оправя, цените скачат, защото обикновено са омазали нещо, което отнема доста време докато разбереш какво е. За всичко има решение, въпросът е какъв подход ще наложиш. ;)
 

rujel

Active Member
Идеята ми е клиента да не се разсейва с подръжката по сайта - хостинга, търсенето на копирайтъри, дизайнери, реклами и подръжка на страница във Фейсбук, Адсенс, следене на Аналитикс, новости в SEO и т.н. хиляди са идеите. Тоест да ще съм нещо като посредник (и кол център) между офлайн и онлайн бизнеса. :) :) :) Защото виждам неразбиране и от двете страни. Със сигурност има доста неща, които не виждам и не съм обмислил, но не ми е за първи път. :) Ще видим.
Тъй като виждам, че тепърва започваш, то работата с клиенти е рискована. Просто защото може да не ти се получава както трябва в началото и евентуалните недоволни клиенти да те насолят както се казва. Така евентуалният "бранд" който развиваш ще стартира с фалстарт. Според мен само отначало насочи се на принципа на съдружието - не с твърди цени, а с % от някакъв вид бизнес, като последният го определиш според сумата която очакваш да получиш.
 

stoineff

Well-Known Member
Тъй като виждам, че тепърва започваш, то работата с клиенти е рискована. Просто защото може да не ти се получава както трябва в началото и евентуалните недоволни клиенти да те насолят както се казва. Така евентуалният "бранд" който развиваш ще стартира с фалстарт. Според мен само отначало насочи се на принципа на съдружието - не с твърди цени, а с % от някакъв вид бизнес, като последният го определиш според сумата която очакваш да получиш.
Да. Прав си! В някои от дейностите, които планирам да са включени съм нов. Но в работата с клиенти имам и доста опит. Дали да съм с твърди цени? Досега опита ми показва, че е по - добре да дадеш по-висока цена, в която да обясниш точно какво е включено, а клиента сам да ореже (с опция естествено да може да ги включи на даден етап, но на по-висока цена, както писа Блинки по-горе) ненужните за него функции и съотвенто да се вмести в бюджета си.

% От бизнес е по- рисковано, защото :
1. Печелившите бизнеси предпочитат да си платят, вместо да отстъпят %
2. Ще има опити да ме заблуждават с оборти, които трябва да следя, за да не се случи.
3. Струва ми се по-тромаво за управление и организация.
 

Горе