Copywriter - Action Oriented Sales-Copy

Mike

Рейтинг - 0%
0   0   0
Ако НЕ работиш по интересен проект за които ти трябва професионален текст на англииски... ЗАТВОРИ ТОЗИ ПРОЗОРЕЦ!

Спецялист съм по привличане на внимание с "Headlines" и "Text Formatting".
Текста (The Copy) които пиша умножава броят на посетители превърнали се в клиенти.

За съжаление не можеш да ме наемеш за пари!
Работя само върху проекти с преспектива и в които имам дял.

Ако имаш такъв проект ми пиши тук във форума.

П.С. По лесно комуникирам на англииски.
(Ако се пробваш да пишеш с китаиски йероглифи ще усетиш лекотата с която пиша на кирилица.)

От: Copywriter - Action Oriented Sales-Copy

Ако НЕ работиш по интересен проект, за които ти трябва професионален текст на англииски... ЗАТВОРИ ТОЗИ ПРОЗОРЕЦ!

Специалист съм по привличане на внимание с "Headlines" и "Text Formatting".
Текстът (The Copy) които пиша умножава броя на посетителите, превърнали се в клиенти.

За съжаление не можеш да ме наемеш за пари!
Работя само върху проекти с преспектива и в които имам дял.

Ако имаш такъв проект ми пиши тук във форума.

П.С. По-лесно комуникирам на англииски.
(Ако се пробваш да пишеш с китаиски йероглифи, ще усетиш лекотата, с която пиша на кирилица.)

Write in English then - your ability to communicate in writing may stand out better. Journalism background?

Proper English is a definite must. However, creative thinking, ability to multi-contextualize, and a bunch of other things make for above the average writing.

Thanks Lill!

I got scolded for writing in English, the administrator here literally threatened to spank me, cause We's supposed ta write in Cyrillic according to them FAQ rules... yonder!
Indeed, my writing has quite little to do with proper English, unless of-course, my target audience is the Jolly-Folly-Old British Aristocracy.

My only goal is to cause action on the part of my prospects.
Kind of like a Tiger, crouching low in the brush, up-wind, every muscle in its formidable slick and powerful body tense, eyes fixed on its prey, whiskers and ears pulled back, with a SUDDEN leap...

Actually, I'm not like a tiger at all, but I can teach you to become one! Only $19.95... but wait, that's not all!

If you order now you get the amazing laser sharp Ginsu 2000 absolutely FREE!

Yes, you heard right! Today we will give you this amazing $50 gift with a lifetime guarantee, plus the Platinum Extra Ultra Jumbo Copy-writing Course for Only $19.95!

If operators are busy, please keep calling!

От: Re: Copywriter - Action Oriented Sales-Copy

Thanks Lill!

I got scolded for writing in English, the administrator here literally threatened to spank me, cause We's supposed ta write in Cyrillic according to them FAQ rules... yonder!
Indeed, my writing has quite little to do with proper English, unless of-course, my target audience is the Jolly-Folly-Old British Aristocracy.

My only goal is to cause action on the part of my prospects.
Kind of like a Tiger, crouching low in the brush, up-wind, every muscle in its formidable slick and powerful body tense, eyes fixed on its prey, whiskers and ears pulled back, with a SUDDEN leap...

Actually, I'm not like a tiger at all, but I can teach you to become one! Only $19.95... but wait, that's not all!

If you order now you get the amazing laser sharp Ginsu 2000 absolutely FREE!

Yes, you heard right! Today we will give you this amazing $50 gift with a lifetime guarantee, plus the Platinum Extra Ultra Jumbo Copy-writing Course for Only $19.95!

If operators are busy, please keep calling!

Aussie English? You're selling stuff for 20 bucks, not seeking partnership :) Good luck.
-------------

М, аз приключих с английската реч. Благодаря на админите за толерантното отношение.

Тук не ядем хора като кривнат леко от правилата стига да е за нещо креативно :) Не харесваме само като се скарате във форума за глупости и почнете да се храните с епитети :) Ако случая не е такъв се брои че не сме ви видели :)

Coolice - Cool! ... Ice-Cool! 8)

Lill - I'm from Boston, though you must've never been south of the Mason-Dixon line, either that, or my John Wayne (Stereotypical Sathana (Southerner)) accent needs lube like a 69 Kenworth.

Oh, and you, :Dactually think I can teach anyone copy-writing... :lol: for $19.95? :shock: :lol:
Damn! I sold myself!
I mean, c'mon... besides, you can't really learn copy-writing by reading... can you? You'd be learning... copy-reading, I guess.

In any event, oh... :lol: let me catch my breath!
I apologize for the misunderstanding. I just wanted to portray different attention getters... albeit, some of them so overused that they are funny, I guess not in BG... :oops: (The late-night Ginsu infomercials are among my favorite)
Well... my little green antennas are starting to stick out of my head again so I'll shut up!

By the way, Lill, where are you from? Your English is really good!
What type of copy do you write?
My latest project is interviewskillsuniversity.com
100% my design and copy.

Oh, and I'm a little confused now.
Can we, or can we not write in English here?

От: Re: Copywriter - Action Oriented Sales-Copy

Coolice - Cool! ... Ice-Cool! 8)

Lill - I'm from Boston, though you must've never been south of the Mason-Dixon line, either that, or my John Wayne (Stereotypical Sathana (Southerner)) accent needs lube like a 69 Kenworth.

Oh, and you, :Dactually think I can teach anyone copy-writing... :lol: for $19.95? :shock: :lol:
Damn! I sold myself!
I mean, c'mon... besides, you can't really learn copy-writing by reading... can you? You'd be learning... copy-reading, I guess.

In any event, oh... :lol: let me catch my breath!
I apologize for the misunderstanding. I just wanted to portray different attention getters... albeit, some of them so overused that they are funny, I guess not in BG... :oops: (The late-night Ginsu infomercials are among my favorite)
Well... my little green antennas are starting to stick out of my head again so I'll shut up!

By the way, Lill, where are you from? Your English is really good!
What type of copy do you write?
My latest project is interviewskillsuniversity.com
100% my design and copy.

Oh, and I'm a little confused now.
Can we, or can we not write in English here?

Gee, sorry about that! It was impossibly late in here, so I seem to have missed your point (despite the overuse of overused attention getters :) ).

I used to live in SC for some time (small town in the middle of nowhere); so, you tell me about thick accents :).

About copies - I'm certainly not into grant writing and business proposals.

I'm interested in the ways people come up with alternative realities when it feels like reality has long abandonded them.

I have a fascination with culture as a messanger and a gate keeper. And -I'm trying to dissect boundaries; although, in claiming an identity (of whatever kind) - I'm actually making or remaking bounderies.

Coolice - Благодаря за проявеното либерално отношение към този малък англо-чат. :)

Спецялист съм по привличане на внимание с "Headlines" и "Text Formatting".
Влюбих се в английския на тия двамцата :) .

Загледах http://interviewskillsuniversity.com/... Може би не е най-подходящият пример от "портфолиото":
  • Headlines - стандартните за жанра.
  • Text Formatting - Слаб 2.
  • Copy text - стандартен за тоя вид страници, барабар с типичните грешки - тонове думи изсипани в една само страница, липса на интерактивност (като изключим those ridiculously looking "BUY NOW!!!" бутони). Юзерията подсъзнателно при липса на друга възможност за избор, обикновено насочва вниманието си към "<-" копчето.
  • Обобщение - все едно да предложиш на юзъра огромна щафета шпеков салам и да очакваш да го нагълта цял бавно и постепенно и накрая да се оригне доволно и да извади пари да ти го плати. Като единствената мотивация идва от първите 2 заглавия, които предполагаемо са го заинтригували.
Авторът не е използвал и 10% от свежата оригиналност, която демонстрира в тая тема :) . Предполагам някой афилиейт-чобанин го е наел да му напише текста, за да го набута после в баналния Кликбанк формат. Тоя сайт не трябваше да се показва.

И мен ме блазни идеята за евентуален партнършип всъщност.

ПС: Някой ако пак реши да ме провъзгласи за хейтър зарад горните критики, да има предвид, че аз просто използвах чудесната възможност да си направя самореклама. Също като всички останали дето писаха в темата.

Харесвам стила, демонстриран в статиите от interviewskillsuniversity.com. Според мен, статиите са интерактивни. Ето защо, не съм съгласен с Noke в това отношение.

ПС: От Noke хейтър не става. :)

Последно редактирано:

Пипнато, та пипнато, ово е стандарт. Има едни дебелички негра, дето зарибяват безработните пред бюрата, резервите от баскетболния отбор и безутешните вдовици с малки застраховки... почти е достигнат техния речитатив. Смайли-форматингът и удивителните също са на ниво и със сигурност ще впечатлят не един шляещ се скаут, на когото му е писнало от "expecting the worst" в края, припомниха ми iRC дори. Ще намерят почва и в този форум, макар че, ако бъдем обективни, бай Апостол е титан на мисълта в сравнение с този бледен подражател, който дори не е наблегнал на задължителната угаснала пура, символизираща охолството в американския здравословен начин на живот.

Re: От: Copywriter - Action Oriented Sales-Copy

Noke - Thanks for your honest opinion! Now, here's mine - You understand nothing, nothing about selling online!
:lol:
JUST KIDDING!!!

Seriously though, the copy of this sales-page aims to: Attract attention, keep the reader's interest and motivate him/her to action ("those ridiculously looking "BUY NOW!!!" бутони").

Its goal is not to show what a wacko copy-writer I am, I can do that in this forum.

The formulas which I follow are, I agree worn out but, proven to work.

If you ask Eben Pagan: "Do people really read all that copy?"
He'll tell you: "No, not really, only the buyers."

And one more freebie for ya: According to the latest research, people find familiar things more attractive and have less resistance to them.

See, the goal of the sales-page is not to entertain random visitors, its goal is to sell.
To be able to write copy which sells, you have to see the world through the prospects' eyes, think what he thinks, feel the pain from his problem, experience the frustration and anger when at the end of the day, a solution has not been found!
Only then... a Jedi shall you be! I mean "copy-paster".. er a copy-writer, yes right, copy-writer. :rolleyes:

Lill has a very valid point when she says:
"I'm interested in the ways people come up with alternative realities when it feels like reality has long abandoned them. "
It's a must when trying to think like someone you are not. The reality they imagine themselves in has to become your reality, at least while you are writing the copy.

But... The ultimate secret to selling online is...
:shock: I, uh, I forgot! :oops: Sorry! :oops:

Влюбих се в английския на тия двамцата :) .

Загледах [url]http://interviewskillsuniversity.com/[/URL]... Може би не е най-подходящият пример от "портфолиото":
  • Headlines - стандартните за жанра.
  • Text Formatting - Слаб 2.
  • Copy text - стандартен за тоя вид страници, барабар с типичните грешки - тонове думи изсипани в една само страница, липса на интерактивност (като изключим those ridiculously looking "BUY NOW!!!" бутони). Юзерията подсъзнателно при липса на друга възможност за избор, обикновено насочва вниманието си към "<-" копчето.
  • Обобщение - все едно да предложиш на юзъра огромна щафета шпеков салам и да очакваш да го нагълта цял бавно и постепенно и накрая да се оригне доволно и да извади пари да ти го плати. Като единствената мотивация идва от първите 2 заглавия, които предполагаемо са го заинтригували.
Авторът не е използвал и 10% от свежата оригиналност, която демонстрира в тая тема :) . Предполагам някой афилиейт-чобанин го е наел да му напише текста, за да го набута после в баналния Кликбанк формат. Тоя сайт не трябваше да се показва.

И мен ме блазни идеята за евентуален партнършип всъщност.

ПС: Някой ако пак реши да ме провъзгласи за хейтър зарад горните критики, да има предвид, че аз просто използвах чудесната възможност да си направя самореклама. Също като всички останали дето писаха в темата.

Пффффт... Ами дай да поспорим, що па не :)

На бай Ебен Паган - много сърдечни поздрави. Въпросният чичко би трябвало да разпечата тия 14 страници текст, да си ги номерира и подреди в папка, па после да събере подходяща публика и да им ги поднесе под формата на ... Дълга и увлекателна лекция!

Понеже... Internet is the WRONG MEDIA for this kind of shit.

Re: От: Copywriter - Action Oriented Sales-Copy

Noke - Thanks!

I'll keep that in mind!

Пффффт... Ами дай да поспорим, що па не :)

На бай Ебен Паган - много сърдечни поздрави. Въпросният чичко би трябвало да разпечата тия 14 страници текст, да си ги номерира и подреди в папка, па после да събере подходяща публика и да им ги поднесе под формата на ... Дълга и увлекателна лекция!

Понеже... Internet is the WRONG MEDIA for this kind of shit.

Горе