DropShipping - Много Печеливш Интернет Бизнес (DSh Vs. Aff)

Пост номер 1 бе избран за най-добър отговор..

Blinky

Owner

Но нека споделят и хората, които са попадали в подобна ситуация. ;)
 

Bansko2020

New Member

Но нека споделят и хората, които са попадали в подобна ситуация. ;)
Да, тези неща съм ги прегледал вече доста пъти. Единственото на което разчитам, до този момент е жалбата през Better Business Bureau, до централата на Пейпала в Сан Хосе. Прочетох, че при доста хора проработило.
 

Blinky

Owner
Да, тези неща съм ги прегледал вече доста пъти. Единственото на което разчитам, до този момент е жалбата през Better Business Bureau, до централата на Пейпала в Сан Хосе. Прочетох, че при доста хора проработило.
То по-важното е дали наистина с нещо си нарушил общите им условия. Защото ако си, ще е трудно каквото и да правиш. Като знам като цяло колко скланят да са гъвкави, отделно съпорт екипа им е пълен с хора, които не са наясно с работата си там. Бил съм свидетел на случай, в който един от съпорта ти обяснява едно, за да ти помогне уж, после излиза друго и в крайна сметка нищо не се свърши.
 

Bansko2020

New Member
То по-важното е дали наистина с нещо си нарушил общите им условия. Защото ако си, ще е трудно каквото и да правиш. Като знам като цяло колко скланят да са гъвкави, отделно съпорт екипа им е пълен с хора, които не са наясно с работата си там. Бил съм свидетел на случай, в който един от съпорта ти обяснява едно, за да ти помогне уж, после излиза друго и в крайна сметка нищо не се свърши.
Това, за съпорта е напълно вярно. Да не говорим, че в голяма част от случаите, хич го няма. Предната вечер, преди баба получих съобщение, в което поискаха да верифицирам своя U.S. taxpayer статус. След което имаше опция, където избрах I'm not US resident. И на сутринта game over.
 

Blinky

Owner
А възможна ли е причината, рязък скок в продажбите, с над 500% спрямо миналия месец?
Ако е личен, има проблем. При бизнес, не би трябвало, просто се изчаква момента с лимитацията, която води след себе си верификация, преди да го отключат, но перманентен лимит си е някакво сериозно сгазване на правилата.
 

Bansko2020

New Member
Ако е личен, има проблем. При бизнес, не би трябвало, просто се изчаква момента с лимитацията, която води след себе си верификация, преди да го отключат, но перманентен лимит си е някакво сериозно сгазване на правилата.
 

Bansko2020

New Member
Към момента Пейпала беше личен да. При верификацията на акаунта, платих 1.5 евро с карта в лв. След което добавих нова карта във валута, през която си теглих сумите. При нея не си спомням да съм правил такава верификация, след като веднъж съм я преминал. Възможно ли е това да е довело до съспенда?
Само още един въпрос, тъй като се налага да направя нов пейпал очевидно. Новият предполагам ще трябва да е на друго име?
 

Bansko2020

New Member
Ами уж в началото можело, като по всяко време можело и да се премине към бизнес акаунт. Също така имам познати извършващи същата дейност от години, които са на пърсанал.
 

Горе