HOSTGATOR са МЕГА ЗЛЕ

dertre

Well-Known Member
Реших да си взема хостинг при тях (от черния петък) заради намалението . Всичко хубаво (надявах се на 80% ама и на 50% се съгласих) като цена . Всичко ок и в петък (26.11.2010) си преместих базата данни и сайта на техния хостинг . Веднага си смених днс-ите (учудващо почти веднага днс-ите бяха променение) и сайта ми беше online . Веднага си помислих че съм егати късметлията да мине всичко толкова леко . Е да ама както има една приказка "Прекалено хубаво не е на хубаво" , на другия ден ми пратиха писмо с искане да им изпратя сканирана кредитна карта и лична карта . Викам си "няма проблем, сигурно са имали доста измами от България и за това го искат" . Е да ама докато ти искат документите ти спират сайта (всъщност сайта ми е бил спрян още петък и са ми пратили писмо в събота) , и пускат някакви реклами на хората които ти отварят сайта (което много ме учуди и даже един приятел ми се обади да пита да не съм се отказал от сайта защото пишеше новините той вътре .) . Както и да е , навреме си проверих мейла и им изпратих документите още същия ден надявайки се до неделята сайта да ми е online . Не ми се мисли ако си проверявах пред седмица мейла какво щеше да стане . В неделята проверявам сайта и тикета който бяха отворили за документите . Сайта не е Online а пак ми отваряше рекламите им , тикета с документите ми не беше обновен . Викам си айде събота неделя почиват хората . В понеделника получавам радостната новина в пощата че вече са ми прегледали документите и всичко е наред и акаунта ми е активиран . Радост до небесата и продължавам да си гледам кефа и да си почивам след като вече всичко е наред . Добре обаче ми се обаждат в 19:00 вечерта (моя приятел който съм оставил да се грижи за сайта и на който съм дал паролата за cpanela и другите неща който са ми дали от hostgator ) и ми казва , че когато се е логнал в cpanel-a му изкарва надпис . Викам си я да видя какво става и на мене ми изкарва това съобщение .

There is a problem with your billing account. Please contact [email protected] to get this resolved.​
Sorry for the inconvenience.

Веднага пускам да си пиша с съпорта и да питам какво става , при което съпорта ми пише че не съм им пратил нищо . Почвам да се чудя какво става и решавам да му пратя ид-то на мейла с който съм отговорил и пратил документите . След 10 минути през които ми написа че ще провери ми пише "Моля да ни извините , не сме прегледали още това писмо" , при което го питам "А защо ми отговорихте сутринта още че акаунта ми е активиран и че всичко е наред" , а той "Ами грешка е било и сега вече всичко е наред" ... При което директно си пуснах cancel на акаунта и поисках REFUND . Не знам тия компания ли са или какво са ама имат супер непрофесионално отношение . Не казвам че за тия 3 дена през които сайта (сайтовете защото 3 сайта пуснах) съм загубил клиенти/потребители , ама нервите които потроших докато си преместя сайтовете и след това техните писма явно ми дойдоха в повече .
Е*ал съм ти и промоцията .



 
От: HOSTGATOR са МЕГА ЗЛЕ

Аз да ви кажа сам сменял много хостинг през годините. Има някои компании които са готини, други са смотани. С хостгатор сам от много гдини вече и сега ползвам и ВПС. Не сам забелязвал доунтаим, е имало е някой слаби моменти но това навсякаде го има. Сега забелязвам, че на всички хостинг компании дето ползвам им куца съппорта.

Много са зле навсякаде. Отговарят ти супер вяло, и реално не могат да ти решат проблема и след известно време писане се оправят нещата щото се захваща с тебе някой читав.
Така, че това дето си изпитал е малумието на съппорта. Явно кризата си казва думата, не искат да наемат читави хора за да не дават много пари. Но пак и вие какво искате като хостинга вече е за без пари.

Ние плащаме за хостинг околко $200 на месец и търчат като моторетки. Само трябва да им скърцаш със зъби от време на време :)
 
От: HOSTGATOR са МЕГА ЗЛЕ

Аз също си взех хостинг от гейтора - бейби план. В петък какво да ти кажа явно положението беше като на пенсионерите в Лидъла - всеки се бута, цъка и инсталира, абсолютно възможно е да е станало объркване. ДНС-ите се прехвърлиха за 2 минути. Обаче имат 24/7/365 дни съпорт и познай-тормоз по Лайв чата-и там са супер любезни - оправиха всеки възникнал проблем. Относно проблема с билинга, да и на мен ми блокираха акаунта без обяснение и след доста време получих е-мейл за верификация, но след 5 минутен разговор по телефона всичко си беше окей. Нищо не съм сканирала и пращала.
Та с две думи-ако нещо ти е спешно при положение, че се предполага, че са доста заети-разговор по телефона или поне в лайв чата. Съпорта им е на ниво-като линейки са-бързи и адекватни

п.с. Витохол, готин подпис :)
 
От: HOSTGATOR са МЕГА ЗЛЕ

Да, последно време не могат един сертификат да оправят няколко дни, което не ми направи добро впечатление. Питах едно приятелче, Вие така ли работите (админ в една хостинг фимра), и той ми каза, че когато клиента не може сам да си го инсталира (говоря за SSL сертификат), те им го инсталират с цел да няма мазане и оплескване. Било то на VPS, Dedicated, Reseller или Share. Идеата им, както се вижда, че при Хостгейтора, е да се покаже професионализъм, респективно добри услуги. Но го има и момента, в който колкото си по-голям, толкова е по-трудно да се поддържат толкова много тикети, клиенти и т.н. На което аз винаги отговарям, като имате работа, дайте я на хората. Сега не може да имаш няколко стотин хиляди клиента и да си с персонал от 2-3ма. Това се нарича глупости.
 
От: HOSTGATOR са МЕГА ЗЛЕ

Наистина е много неприятно, което ти се е случило. Явно не трябва да пазаруваме, когато има промоции.
 
От: HOSTGATOR са МЕГА ЗЛЕ

Хостват (уж) 4 000 000 домейна, а имат персонал 400 души, това прави 1 човек да отговаря за 10 000 сайта и респективно изниква въпроса WTF?!? И това при положение, че не всички от тези 400 са в техническа поддръжка, от тях има и в отдел продажби и billing. А с тези методи на верификация и толкова много народ, който се регистрира в този ден, как аджеба тази фирма си мисли, че има капацитет да обслужи всички нови и настоящи клиенти? Несериозна работа...
 
От: HOSTGATOR са МЕГА ЗЛЕ

В този ред на мисли искам да кажа, че на американеца бизнеса му се случва, а не го прави. Толкова са зле тия, че се плаша от факта, че са най-силната икономика. Не само в Хостгейтора е така, вижте Епаспорта, само олигофрени. А това са високо технологични бизнеси, представете си при по-просто устроените какво е нивото на компетенция. Тъпите му американци. :)
 
От: HOSTGATOR са МЕГА ЗЛЕ

Не се учудвайте. Така е с всички американски компании. Боли ги тях за един двама клиенти и то извън USA. Това не им е пазарна ниша не ги интересува. Така си подбират клиентите, че ако може да не им пишат никога. Ако пък някои по деен го отказват много бързо от услугите им. Токава е порочната практика защото пазара е голям.
Всички плюят БГ хостинг доставчиците, но пък аз съм си много повелен от тях. Обръщат ми внимание бързо, отговарят професионални, всичко е ток и жици. Американците не ме бръснат за ..., никои никога не знае какво става. Чакаш сумати време някой да ти пише, че има проблем със сървъра, а ти вече знаеш това от преди 2-3 часа. Така е като управляваш 1500 сървъра например и дреме на ... за един или 2 от тях като са down
 
От: HOSTGATOR са МЕГА ЗЛЕ

В повечето случаи дори не получавате отговор от американец, а от някои индиец на който му е все тая :)
 

Горе