Hostsean - отново даун

AdwordsSale

Member
hostsean.com , нито сайта им отваря в момента нито нищо.от сутринта пък цпанела им пише че не е платен , нито мога да си вляза да си правя промени по сайта нито нищо.Това е всеки месец миналият месец пак 5 дена няма цпанел, после бяха грумнали дъна , а преди това и захранвания и харддискове. Става смешно това ако е хостинг....Вярно има проблеми които стават независимо от тях но това да си плащаш цпанела на сервера месец за месец и да пропускаш всеки месец не си е работа...
 
От: Hostsean - отново даун

на съпорта писа ли? има два мейла и телефон

честно казано ако пет дни ми се случи да нямам достъп до хостинга изобщо няма да се замисля а просто ще го сменя. Пишеш на съпорта, като не получиш адекватен отговор или дълго време сайтът ти е долу при първа възможност се изнасяш. Но като цяло комуникацията си остава между вас.

Писането по форуми нито решава твоя проблем нито помага да доставчика да разбере какъв е проблемът с клиентите му и да подобри качеството на услугата си.

E-Mail: office(at)hostsean.bg
E-Mail: support(at)hostsean.bg
Телефон: Телефон: 0988880141
 
От: Hostsean - отново даун

хубаво щеше да бъде ако телефона работеше( не работи 3 месеца вече- няма такъв телефонен номер , просто е сложен ей така) а и как да намеря съпорта като в момента и сайт аим не работи а ОНЛАЙн чата винаги им е офлайн.
така е комуникацията е най важно , но когато виждаш проблемите наяве каквото и да ти кажат не можеш ги накара да си платят цпанела , щом самите те не са го направили.
 
От: Hostsean - отново даун

на съпорта писа ли? има два мейла и телефон


Писането по форуми нито решава твоя проблем нито помага да доставчика да разбере какъв е проблемът с клиентите му и да подобри качеството на услугата си.

а аз не искам да разбирам какъв е проблемът (предполагаме че го зная вече) пиша за да се оплача колко съм недоволен , и да предпазя някой друг.
 
От: Hostsean - отново даун

Здравейте,

да запознати сме с проблеми, клиентските сайтове не са паднали паднал е само главния ни сайт , проблема с не отварянето на клиентските сайтове е в не доглеждане на системния ни администратор, не си е свършил работата така да го кажем
използвал е едно и също ип за днс сървър на основните такива това нещо в практиката е недопустимо и вече се коригира, но ще отнеме малко време за да се отрази при всички , отностно проблема при главния сайт би трябвало да бъде достъпен в рамките на 30-40 минути , всички засегнати страни ще получат допълнителни 30 дни към техния оставащ период , ние знаем, че това не е достатъчно и работим за да се избегнат бъдеще подобни ситуации

телефонат ни е функциониращ и на него има постоянно кой да отговори ще проверя да не би да има в момента проблем, но като цяло както на емайл така и на телефон се отговаря
 
От: Hostsean - отново даун

Хайде да вземем да се обадим 2-3ма човека да видим телфона дали изобщо работи , а цпанела още не го отваря на 3 от сърварите ви,вашият съпорт дори и лъже че до часове ви се оправят проблемите.
 
От: Hostsean - отново даун

без коментар.яд ме е че им платих за година,сигурно този човек който вдига телефона постоянно , си говори с някакви въображаеми клиенти .а да не говорим 30-те дена как преди няколко месеца изобщо не ги добавихте на клиентите си .
http://www.facebook.com/hostsean -четете в дясно отзивите - последни побликации от други
 
Последно редактирано:
От: Hostsean - отново даун

Имаха явно някакво затруднение (то кой ли хостинг няма), но гледам че всичко си е наред вече...
 
От: Hostsean - отново даун

аз вече дори не обръщам внимание. през 10-15 дни само виждам че имам мейл от тях с някакво си оправдание и че се работело по отстраняването му...
ако не ми беше толкова трудно смяната на хоста, отдавна да съм избягал.
сега гледам са ми пратили проформа фактура за още 1 година, ама няма да стане.

edit:
да спомена че ползвам най-евтиният им хостинг. може би затова все се случва точно моя сървър да се скапе. По-скъпите хостинги сигурно не са така. Сигурно :)
 
От: Hostsean - отново даун

Преди известно време в една тема за хостинг потребителите ревеха че хостинг компаниите не ги предупреждавали като има някакъв проблем - Реално Хостсин е единствената компания която съм виждал да си известява клиентите за смяна на хардуеър или възникнали проблеми - Реално ако не ги виждах тези писма нямаше и да знам че са имали проблеми.

Незнам вие на какви планове сте, но планът кой аз ползвам не го предлага никой друг хостинг и на всичкото отгоре е на цената на спанака особено с промото за една година - там си държа разни сателитки и не ми е фатално дори и да са паднали по някой ден.

Ако мислите че на други места за същата цена ще получите нещо по добро сте се объркали - Имам ретейл хостинг в една от големите БГ хостинг компании и плащам по 600лв на година за да ми кажат вчера че това че не си виждам сайтовете в УК и не мога да ги администрирам не е техен проблем - нали в БГ са си се зареждали нормално ??? Е да де ама аз плащам тия пари сайтовете ми да се виждат от всякъде а не само от БГ а това че на другите БГ сайтове при мен се зареждат без проблем и само техните сайтове не се зареждат нямало значение.

Сигурен съм че момчетата се борят колкото им е по силите за да предоставят възможно най добрите услуги на най добрите цени ако не можете да им помогнете поне не се опитвайте да им подривате бизнеса - Все пак са членове на форума и трябва да ги подкрепяме
 
От: Hostsean - отново даун

mantaman е прав, не трябва да гледаме при всяка възможност да очерним някого. Когато всичко е наред всеки си трае, но стане ли нещо, веднага почва да оплюва. Нали не мислите че го правят нарочно и че не искат всичко да им е наред. Все пак ако не сте доволни, има и други алтернативи.

Като едни познати, които за пореден път наемат един майстор да им прави ремонт и се оплакват колко некадърен бил и че искал много пари. Аз ги питах, като не ви харесва защо го викате пак него? А те се чудят и не знаят какво да кажат :)
 
От: Hostsean - отново даун

Е така е, ама и при двата варианта си е жива реклама :)
Нали има важни теми-класации за хостинги, по години, по незнам си кво. Защо трябва да се пускат за щяло и не-щяло теми непрекъснато.
И сега понеже мврик спомена, че никой не говори когато е доволен, и като знак за възмущение от подобни теми, и аз ще направя реклама :)

Аз пък съм супер доволен от www.hostbulgaria.com и след опипване на почвата в 80% от бг-хостингите вече ползвам основно тях. И както манта каза - учудвам се на предлаганото качество за тази цена. И вместо да си взема един силен хост някъде, съм си взел три при тях :wink: Веднъж им падна сървъра преди две години и това беше (дано не съм карък с това изказване де :) )

Хайде продължавайте с рекламата :)
 
От: Hostsean - отново даун

никой не им подрива бизнеса. това тяхното не е бизнес.
наистина,за 20лв на година не трябва и да очаквам кой знае какво, ама 99% ъптайм е нещо немислимо за техните сървъри, въпреки че така са написали.
Както вече написах, не ми е жизненоважно че 1-2 пъти през месец сайта ми е даун. нито имам уникален трафик, нито имам адсенс или цпа. Дреме ми.

Хоста е проблемен. Точка.
Това е моето ревю. Мисля че в цял свят е нормално хората да споделят опита си дадена стока или услуга.
Вярно, ако беше всичко 6, нямаше да ги похваля сигурно, ама щях да си платя новата фактура!
 
От: Hostsean - отново даун

всъщност uptime не е падал под 99% за месеца никога, съжалявам,че не давам често отговори в темата имам ангажименти които ме карат да не присъствам в уеб пространството

извадка
@кокал
uptime при засегнатия сървър вчера към момента е 99.257
uptime Преди вчера на въпросния сървър беше 99.997 може спокойно да предоставя банер от Pingdom на всеки заинтересован
uptime на сървърите засегнати от падането на днс ( проверката се прави по хостнаме тоест сървъра е бил активен но домейна му не ) е около 99.18

uptime На сървър който не беше засегнат от днс проблема на главния сървър към момента е с uptime 99.907 с 45 минутен Прекъсване причинено от профилактика в началото на месеца ( 4-ри рестарта са му направени )
тази информация скоро ще бъде поставена и в самият ни сайт в главното меню , където ще бъдат изредени всички сървъри за да може по всяко време да се вижда и от бъдещи клиенти какво е състоянието на мрежата и какво е било

нека не злоупотребяваме с тези 4-ри дни 5-дни или пък на скоро чух 30 % uptime че сме имали
това че на някой сайта му не функционира може да е поради 1000 причини и не е задължително причината да е в паднал сървър
 
От: Hostsean - отново даун

добре де, колега(не че съм и аз хостинг провайдер, а щото и аз се мъча по някакъв начин да изкарам пари от нетя)

хостинга ми е платен до 13.10.2012

от вчера, а може би от по-отдавна на страницата на цпанел ми изписва следното :


This server is currently not licensed. Please contact the server administrator. Other services available on this server such as web services are likely functioning normally. (Cannot read license file)


Once the license on this server is active, you will no longer see this message. If you have installed a license since loading this page

сега, като на колега, ми обясни аз как да си сваля данните и да се пръждосам?
услугата ви е превъзходна, 100% ъптайм и т.н. , само дето аз, простака не искам да ме боли повече главата

или трябва да си платя, или да заеба целият сайт и да го изградя наново.
 

Горе