ICN сървъри 16.12.2012 - имате ли проблем?

djingibi

Member
От: ICN сървъри 16.12.2012 - имате ли проблем?

защо не пробваш да си сложиш днс : 8.8.8.8
Той ще си сложи, но потребителите от тези места, които отварят тези сайтове едвали ще се сетят да си сменят DNS-a.
 

Federal

Active Member
От: ICN сървъри 16.12.2012 - имате ли проблем?

То е форум и се посещава от различни хора и места.
Иначе си е някакъв тест това, до колко потребителите са зависими от теб и сайта ти. Обаждат се и питат "какво става, защо форума го няма днес". Обяснил съм в най-общи линии.
И така, ще чакаме. :)


П.С А ето и първите потребителски отзиви!
"Най-накрая при нас проблема се реши!!!!!!!!!!!!!!!"
 

coolice

Owner
аз не ползвам от години днсите на интернет доставчите си

за последно на близу ми се случваше нета да прекъсва уж.... ама не нета прекъсва а тъпите им днси чезнат и не може да отваря страници слагаш тези на опен днс или тези на гугъл и няма прекъсвания
 

C.Cenov

Well-Known Member
От: Re: ICN сървъри 16.12.2012 - имате ли проблем?

аз не ползвам от години днсите на интернет доставчите си

за последно на близу ми се случваше нета да прекъсва уж.... ама не нета прекъсва а тъпите им днси чезнат и не може да отваря страници слагаш тези на опен днс или тези на гугъл и няма прекъсвания
Да, но повечето посетители на сайта ми не са технически грамотни. Както и да е и при мен вече хората, който се оплакваха казват, че проблема е оправен. Явно е трябвало малко повечко време да се рефрешнат днс-ите.
 
От: ICN сървъри 16.12.2012 - имате ли проблем?

Аз да попитам нещо. Тук само на мен ли ми се струва, че нещо не е на ред?

 

tsv

New Member
От: ICN сървъри 16.12.2012 - имате ли проблем?

Кое да не е наред, още няколко други компании се появяват в реклами за същото търсене, то е една от вариациите на "Хостинг в България", вероятно заради това е използвано и като бранд...
 

Странникът

Well-Known Member
От: ICN сървъри 16.12.2012 - имате ли проблем?

Мдаааа, проблемите с icn не спират. Пък и се извинявам, че вдигам малко стара тема, ама направо ми писна, а пък и сега този проблем, който имам е вследствие и продължение на същия този проблем, който имах, който се случи и заради който се направи тази тема.
Неприятностите с тази фирма не спират, то не беше едно и две и три неща... . Още тогава бях решил да си прехвърля домейна, който имам при тях на друга фирма, не ми остана време от тогава до сега да го направя и днес се заех с тази задачка. Домейнът ми е .eu, влизам си аз в профила, обаче не виждам къде какво да направя. Обаждам се на съпорта, човека ме насочи първо към профила ми да съм влезнал и погледнал и такива неща, които се говорят по дефолт. После ме накара да чакам на телефона и след няколкосекундна консултация ми заяви - "Не знам как става, аз не се занимавам с това, обадете се през деня, защото те колежките се занимавали с това, а сега не са на работа".
Пълен идиотизъм според мен. Ами че той що е сложен там, като не знае - за красота ли?

Еееех, искам и аз такава работа - да не знам нищо, ама да стоя на топло и пари да ми дават, кой би отказал такова нещо?

Неприятностите с тази фирма не спират, какво ли не ми се случи, включително и се възползвах от оставения нарочен мейл за контакт, след като поисках персонална компенсация:

...разбира се че ще бъдеш компенсиран за създадения проблем, моля да се свържеш с горепосочения e-mail [email protected], за да могат колегите да те компенсират.
И пиша аз писма а те ми отговарят високомерно - "не си ни писал, не сме получавали нищо от теб". Накрая беше принуден да си признае: "Не знам що така се получи, ама аз не получавах писмата Ви, едва сега ги получих"... Смешки... И това е фирма, която се рекламира навсякъде и иска да се ползва с добро име? Като как така, след като навсякъде срещам некомпетентност?

Щастлив съм, че отказах предложената компенсация, не искам да имам нищо общо с icn, който може нека бяга от тях, то не бяха проблеми... как ли пък тъй всичко все на тях се случва, докато другите си работят безотказно?

Ще почакам още малко, да видим докъде ще продължи тази сага, няма смисъл да се нервирам, но ще им гледам сеира, да видя дали ще ме изненадат с още нещо.

И при всички тези проблеми аз ползвам от тях само една единствена услуга - въпросния домейн, който даже не се хоства от тях, а е пренасочен към блогер. Направо не ми се мисли какво щеше да е ако сайтовете ми бяха на техния хостинг, ако имах още домейни, закупени от тях... загубена кауза според мен.
 
Последно редактирано:
  • Like
Реакции: Sky

icn.bg

New Member
От: ICN

Привет,
Писахме си доста мейли с теб и те уверих, че ще ти съдействаме (и съдействаме на всеки) с трансфер на домейна, независимо дали е към нас или от нас.
Не виждам причина да имаш дори и нотка съмнение в това. Имаме хиляди потребители и на никой не сме отказали съдействие, дори обратното.
.EU домейните се трансферират без код за трансфер (EPP, Auth code, Transfer code, Secret key и др.). Просто е необходимо да го публикуваш при ответния регистратор и да оторизираш трансфера от настоящия и бъдещия Административен контакт (в повечето случаи един и същ e-mail address).
Ако пък трансферираш домейна към доставчик, който регистрира домейн имена към същия регистър се извършва опцията Move company (Trade), която отнема 10 минути. До скоро тази операция се заплащане към настоящия регистратор вместо към новия , но всичко зависи от това как бъде създаден контакта от ответната страна.

Не намирам причина за гнева ти и до колко говорих с колегите са предоставили инструкции, като се те посъветвали операцията да стане в стандартно работно време. Причината за това е голямата възможност да се наложи операцията Movе..., при която само определени служители имат права на достъп да я извършат, защото е частен случай, който важи само за EU домейните.

Не би били редно да изказваш предположенията си за услуги на компанията, които не използваш и никога не си използвал.
Относно кореспонденцията ни преди няколко седмици, изпратих към теб headers за това, че съобщенията ти бяха получени на следващия ден, когото вече имахме активна кореспонденция. Никога и никъде не сме се отнасяли "високомерно" към когото и да било и цитата "не си ни писал, не сме получавали нищо от теб" е интерпретация предполагам на съвсем други думи.

С изключително недоумение прочетох и останалите коментари в тази тема от теб, но свободата на словото е за всеки и не бих искал да влизам в излишна конкретика.

Преди няколко седмици ти предоставих координатите си, като ти заявих, че аз лично ще ти съдействам с трансфера. Ако желаеш да ти съдействам ми пиши, самата процедура е лесна макар и да има няколко частни случая, които ние няма как да знаем преди за избереш бъдещия си регистратор.

Поздрави,
Юлиян Бориславов
 

r.stefanov

New Member
От: ICN сървъри 16.12.2012 - имате ли проблем?

You just got trolled my friend :D

Друг път искай имената на хората, с които говориш по телефона. Ако трябва записвай разговора (особено ако се чуе съобщение, че те го записват, тогава имаш пълното право). След това с името на мързеливкото, който ти отговаря като идиот отиваш при управителя или мениджъра. (най-малкото можем да се посмеем) Аз поне така правя. Ако ти се занимава де. Ако и така не се оправят нещата, сменяш и това е. Поне ще си спестиш нервите да се разправяш с неграмотни хора.
 

r.stefanov

New Member
От: ICN сървъри 16.12.2012 - имате ли проблем?

И като сте го прослушал как ще постъпите като мениджър след отговор от сорта на: "Не знам как става, аз не се занимавам с това, обадете се през деня, защото те колежките се занимават с това, а сега не са на работа". ?

П.П. - да взема и аз да ходя съпорт в някоя хостинг фирма ако след такова изказване пича си запази работата. Там поне колежки се разхождат в офиса и никаква работа не се върши явно, а тук цяла вечер умирам от тъпотия и я минала някоя кака, я не :lol:

@bgtupanfighter - израза си е ок, но да е на място. Фирмите в България имат много какво да научат за това какво е customer support от колегите си в UK и USA. Говоря за местните компании там, а не аутсорснатите бози в Китай, Индия и т.н. Когато влезнеш в магазин на Теско например и ако служител сгреши не само ти връщат парите, но и компенсация за загубеното време ти дават. Пример, купихме кабели за акумулатор, беше закъсала едната кола. Запалихме и върнахме кабелите с думите: не са това, което търсим. (идеята не беше моя, а на англичанин :D). Та, направи си сметка каква е разликата и опитай да направиш нещо такова в България. Преди време върнах едни слушалки на Технополис просто защото не работеха, а те ме изгледаха все едно им крада залъка. Какво ли щеше да стане ако исках да върна работещи :wink:
 
Последно редактирано:

bgtupanfighter

New Member
От: ICN сървъри 16.12.2012 - имате ли проблем?

Е по-добре да ми каже нещо от сорта, че не е особено в час или не е сигурен или друго (каквото и да е), отколкото да ми изръси някоя глупост и да ми каже "надявам се, че съм бил максимално полезен" :D Еееееееее полудявам чесно :)
Дано разкарат този изтъркан израз, защото едва ли предполагат колко много дразни :wink:
 

icn.bg

New Member
От: ICN сървъри 16.12.2012 - имате ли проблем?

Ако някой някой въобще се осмели да отговори по този начин цитиран по-долу, първото нещо е да се уволни служителя защото уронва името на компанията в която работи след това аз лично ще си подам оставката, като негов мениджър.
Обаче в разговора подобна фраза няма. Бих интерпретирал разговора , но това лична кореспонденция на наш клиент и няма как да я предоставя като цитат.
В общи линии клиента е упътен за това как може да получи трансфер код, след което колегата забелязва че домейна е .EU и споменава че процедурата по трансфер е малко по различна. След кратък холд се консултира с неговия team leader, след което подава информация и моли любезно клиента да се свърже с колегите от отдел продажби през работно време защото домейна е специфичен за трансфер. Особеностите ги описах по-горе.

И като сте го прослушал как ще постъпите като мениджър след отговор от сорта на: "Не знам как става, аз не се занимавам с това, обадете се през деня, защото те колежките се занимават с това, а сега не са на работа". ?

П.П. - да взема и аз да ходя съпорт в някоя хостинг фирма ако след такова изказване пича си запази работата. Там поне колежки се разхождат в офиса и никаква работа не се върши явно, а тук цяла вечер умирам от тъпотия и я минала някоя кака, я не :lol:
 

Странникът

Well-Known Member
От: ICN сървъри 16.12.2012 - имате ли проблем?

Моя грешка е, че чак сега проверих данните за същия домейн, който притежавам. Не съм го направил, защото просто се доверих на компанията, когато говорих с тях и изпълних всичко което са ме посъветвали в моя профил в icn и съм сменил данните за контакт. Но сега когато проверих данните в http://www.eurid.eu се оказва, че домейна не е на моето име и не са моите данни като притежател на домейна.
Като как така?
 
Последно редактирано:

icn.bg

New Member
От: ICN сървъри 16.12.2012 - имате ли проблем?

До колкото виждам при направената справка си правил разни рокади домейна си. Регистриран е с един потребител след, това е местен от един потребител на друг и т.н.
Моля те да ми пишеш, за да ти съдействам, както ти обещах дузина пъти.

Моя грешка е, че чак сега проверих данните за домейна, който притежавам. Не съм го направил, защото просто се доверих на компанията, когато говорих с тях и изпълних всичко което са ме посъветвали в моя профил в icn. Но сега когато проверих данните в http://www.eurid.eu се оказва, че домейна не е на моето име.
Като как така?
 

Странникът

Well-Known Member
От: ICN сървъри 16.12.2012 - имате ли проблем?

До колкото виждам при направената справка си правил разни рокади домейна си. Регистриран е с един потребител след, това е местен от един потребител на друг и т.н.
Моля те да ми пишеш, за да ти съдействам, както ти обещах дузина пъти.
Не съм правил никакви рокади. Домейна ми е подарен, вижте тази тема. След като го придобих си платих таксата за 1 година. След това се свързах със съпорта и направих всичко, което ме посъветваха и съм сменил данните за контакт в профила, както ме посъветваха, и сега като влизам в профила си виждам моите данни. От съпорта ме увериха, че моите данни за домейна ще бъдат сменени и в регистранта. Признавам, моя грешка е, че се доверих и не проверих, но въпреки това остава въпроса - като как така...Тази сага нямаше край.
 

icn.bg

New Member
От: ICN сървъри 16.12.2012 - имате ли проблем?

Това имам предвид по "рокади". Операцията от преместване то един потребител на друг към един и същи регистратор се нарича Trade. Услугата до скоро бе платена според изискванията на EURID, като таксата се дължи от настоящия регистрант (тоест от този който продава домейн).
Изглежда потребителя който е направил това не го е направил и по този начин данните за ваши, но в базата на eurid остават данните за стария собственик.
Това не е проблем да трансферирате или управлявате домейна си, защото потребителя под, който е домейна сте Вие и Контакта също е ваш.

Компанията ни няма как да знае какви договорки правите с трети лица. Какво продавате, разменяте подарявате един на друг и т.н. В крайна сметка това е сделка между две стран,и като ние не сме страна или посредник, а просто доставчик на услугата.
 

r.stefanov

New Member
От: От: ICN сървъри 16.12.2012 - имате ли проблем?

Компанията ни няма как да знае какви договорки правите с трети лица. Какво продавате, разменяте подарявате един на друг и т.н. В крайна сметка това е сделка между две стран,и като ние не сме страна или посредник, а просто доставчик на услугата.
А не смятате ли, че преди да приберете парите за една година (ако ще 5лв. да са) е редно да уведомите клиента за това? Just my 5 cents here.
 

icn.bg

New Member
От: От: ICN сървъри 16.12.2012 - имате ли проблем?

Би ли се обосновал?
Клиента е собственик на домейн придобит от търговска сделка. Той е негов и си го подновява. Какво нередно в това?

А не смятате ли, че преди да приберете парите за една година (ако ще 5лв. да са) е редно да уведомите клиента за това? Just my 5 cents here.
 

Горе