Local Seo нужда от помощ

Jah

New Member
Добър вечер , имам малко магазинче , на което се опитвам да създам профил в Google Maps , но проблема е там , че не мога да получа писмото от Google , и не знам как да въведа адрес за коренспонденция различен от този на който , се намира обекта , мой познат си го потвърди по телефон , но на мен ми дава като вариянт само с писмо , Благодаря предварително за оделеното време , потърсих подобна тема но никаде не намирих отговор на въпроса .
Поздрави
 

pavelpavlov018

New Member
https://business.google.com/ - влизаш си тука с гмайл акаунта, въвеждаш си данните и трябва да имаш опция за верификация с тел. номер. Аз наскоро вкарвах една фирма и си го верифицирах с телефона. Ако не можеш да се справиш пиши ЛС.
 

Jah

New Member
Здравей , акаунта който ни даде да потвърдим по телефона го направихме по този начин ,който казваш и ти , но разликата беше там че имаше вече създаден маркер с актуален телефон , този път по същия начин ми дава единсвено като вариянт да потвърда с пощенска картичка в която ще се намира самия код, проблема е че картичката няма как да дойде в магазина и искам да е заява на личния ми адрес ,но не знам каде да въведа адреса за коренспонденция .
 

Беджев Стил

Well-Known Member
Това не е концерт по желание, картичката идва на адреса, на който е обекта. Имаш право на 3 опита
Чакал съм картички с месеци и по няколко опита, но идват.
 

Jah

New Member
Имам приятели ,който си платиха на фирми и картичките им доидоха след 14 15 дена на адреса им кадето те казаха че искат да пристигнат.Затова питам.
 

Dafa Web

Active Member
Всичко е различно. При едни идват, при други не. След някой от опитите трябва да хванеш ''кога са на кеф'' за да ти пусне верификация през телефон. П.П. Добре е да има един сайт статична страничка, може да е на безплатен хостинг с безплатен .мл домейн, няма значение. след индексиране, гугъл ще тка да се каже ''обърне повече'' внимание и ако не са получени писмата, ще пуснат телефон верификацията. П.П. Добре е верификацията да е на АДРЕСА на магазина, защото там трябва да има постоянно човек, за да дойде човек котйо да ви връчи ЛИЧНО писмото. Писмото не остава в пощата, не го ли връчат лично, се води за неполучено и може би така си мислят че не съществува това място...
 

sim5

Active Member
Добре е верификацията да е на АДРЕСА на магазина, защото там трябва да има постоянно човек, за да дойде човек котйо да ви връчи ЛИЧНО писмото. Писмото не остава в пощата, не го ли връчат лично, се води за неполучено и може би така си мислят че не съществува това място...
Това са пълни глупости!!!
Досега съм верифицирал над 10-15 обекта в google и писмото пристига на адреса, в повечето случаи го намираме в пощенската кутия. Не е нужно човек ЛИЧНО да го получи.
 

sstankov

Active Member
Това са пълни глупости!!!
Досега съм верифицирал над 10-15 обекта в google и писмото пристига на адреса, в повечето случаи го намираме в пощенската кутия. Не е нужно човек ЛИЧНО да го получи.
Потвърждавам, че идва в пощенската кутия !
 

Dafa Web

Active Member
Това са пълни глупости!!!
Досега съм верифицирал над 10-15 обекта в google и писмото пристига на адреса, в повечето случаи го намираме в пощенската кутия. Не е нужно човек ЛИЧНО да го получи.
В Пловдив НИТО един от обектите които съм верифицирал не е получил писмо В ПОЩА... До сега повечето не са идвали, с ако са били на адреса на бизнеса са идвали и са искали да го предават лично, поне е така според хората. При мен при верифицирането на моите 5 обекта идваха ЛИЧНО да ми ги връчат, имаше едно не връчено и ходих до пощата с надежда. От гугъл ми върнаха ''неполучено'', ратиха второ за верификация... Последния клиент, на който верифицирах скоро обект в София, и трите не му пристигнаха в пощенската кутия, нито го потърсиха, нито ги имаше в пощата. След това позволиха верификация с телефон.
 

EliaCapaccio

Well-Known Member
На няколко адреса и е идвало от първи път, няколко пъти от втори път. Изискайте отново рекуест за ново писмо. Може някой съсед да го е хвърлил да ви направи напук, случва се.
 

Doris

Member
Ето нещо, което проработи при мен (след две неуспешни заявки): Отидох в пощата и потърсих пощальона, който разнася в района, обясних му надълго, че картичката ми е важна и държа да я получа. Говорих с всички съседи за това, че чакам писмо от Гугъл. Говорих и с бабите от блока и с постоянното присъствие, запиващи около местната бакалия. Важното е човек да не му пука, че ще го мислят за откачен, защото да чакаш писмо от Гугъл по пощата на адрес наистина си е малко откачено. Така на третия път успях - една съседка ми донесе картичката. :) Желая ви късмет!
 

EliaCapaccio

Well-Known Member
Ето нещо, което проработи при мен (след две неуспешни заявки): Отидох в пощата и потърсих пощальона, който разнася в района, обясних му надълго, че картичката ми е важна и държа да я получа. Говорих с всички съседи за това, че чакам писмо от Гугъл. Говорих и с бабите от блока и с постоянното присъствие, запиващи около местната бакалия. Важното е човек да не му пука, че ще го мислят за откачен, защото да чакаш писмо от Гугъл по пощата на адрес наистина си е малко откачено. Така на третия път успях - една съседка ми донесе картичката. :) Желая ви късмет!
Това от една страна... Уведомяваш всичките ти съседи какво правиш, даваш им храна (лична информация и идеи).
 
Последно редактирано:

snobski

New Member
Доста от картичките не пристигат на адресите, поради различни причини. Гугъл предлагат репорт за подобни ситуации, като изискването е картичката да е била изпратена преди минимум 2 седмици. Като алтернативен метод за верификация има няколко вариант: чрез изпращане на снимки на обекта, кореспонденция чрез уебмейла, ако е въведен сайт и видеоверификация. Ето как да се стигне до репорта след като се логнете в Google My Business акаунта си:
1.От лявото меню на дашборда се избира Support.
2.От дясно изкача меню, на което се избира Need more help.
3.Verification.
4.I requested a postcard more than 14 days ago
5.Contact us.
Мисля, че за да проработи дашборда и акаунта трябва да са на английски език, на български май се чупеше последния линк.
 

Dafa Web

Active Member
Доста от картичките не пристигат на адресите, поради различни причини. Гугъл предлагат репорт за подобни ситуации, като изискването е картичката да е била изпратена преди минимум 2 седмици. Като алтернативен метод за верификация има няколко вариант: чрез изпращане на снимки на обекта, кореспонденция чрез уебмейла, ако е въведен сайт и видеоверификация. Ето как да се стигне до репорта след като се логнете в Google My Business акаунта си:
1.От лявото меню на дашборда се избира Support.
2.От дясно изкача меню, на което се избира Need more help.
3.Verification.
4.I requested a postcard more than 14 days ago
5.Contact us.
Мисля, че за да проработи дашборда и акаунта трябва да са на английски език, на български май се чупеше последния линк.
Да понякога не работи, но като няма писмо и ако не даде верификация през телефон тогава допирам до тази опция. След няколко опита става.
 

snobski

New Member
Да, става разбира се. Просто трябва да се търси директна комуникация с Google. Аз един път си говорих с представител на Гугъл -една индиика, беше много забавно как произнася български думи с нейния акцент.
 

EliaCapaccio

Well-Known Member
Да, става разбира се. Просто трябва да се търси директна комуникация с Google. Аз един път си говорих с представител на Гугъл -една индиика, беше много забавно как произнася български думи с нейния акцент.
Трябва да се бъркаш. Сигурно е бил Ракеш.
Ракеш from Indian Google tech support = best.

 

Sybeva

New Member
Здравейте,
Аз се занимавам с Google Maps( Google My Business) от доста време и мисля, че мога да помогна.
Пишете ми на ЛС, ако все още имате интерес.
 

Горе