OpenCart и реклама във фб към iOS потребители

ivelin123

Active Member
Здравейте, сайта ми е на платформата OpenCart. Ако вече има такава тема се извинявам. Та, от около месец рекламирам във фейсбук, гледам статистиките и виждам че iOS потребители са 15 % от аудиторията. Това ме навежда на мисълта, че рекламата не работи добре заради ъпдейта на iOS за който всички знаем. Въпроса ми е какви методи ползвате, за да достигате потребителите на iOS. Гледах че например в платформата CloudCart има модул който е специално за фейсбук, за да помогне да се таргетират потребителите с iOS. Има ли подобно нещо и на OpenCart ?
 
А забелязал ли си го на какъв принцип работи това таргетиране на iOS потребители? Да не е нещо подобно:

jonloomer.com/how-to-target-specific-mobile-devices-on-facebook-and-instagram/

Според мен филтрацията не е толкова от внедрен в системата модул, а от платформата. Но ако има модул, който да комуникира с платформата и да прави таргет групи, това съвсем спокойно може да се случи и без модул.
 
iOS има сравнително малък market share, особено тук в България.
Един вариант е продуктите, които продаваш да се харесват повече на Андроид потребителите.
Може би кампанията ти е напълно наред.
 
iOS има сравнително малък market share, особено тук в България.
Един вариант е продуктите, които продаваш да се харесват повече на Андроид потребителите.
Може би кампанията ти е напълно наред.

Гледам разбираш от market share, както всеки в форума разбира от нещо, мисля че, си доста прав за което. Направо да затваря всички мобилни, най-добре, те и без това не са много iOS потребители, само десктоп да си пуска рекламите чиста работа. :) Сподели повече за рекламите ако може.

Поздрави,
Станимир И
 
Рекламирам риболовни продукти, може би наистина рекламата си е наред, просто самите потребители с iOS са по-малко в моята ниша
 
Вижте, отдавна тесни аудитории не е оптималният начин да таргетираш във Фейсбук. От много време насам, не само заради iOS, най-добре работят широки аудитории със сигнали. Тоест, пускаш Broad и насочваш например по интереси. Ако сайтът ти е тагнат правилно и посланието е релевантно, и имаш достатъчно бюджет (поне 2000 лв/м), ще достигнеш до критична база хора, и с натрупването на конверсии алгоритъма ще се "ориентира" все по-добре кои са твоите хора.

Колкото по-тясно таргетираш в нови аудитории, толкова повече стесняваш възможността на алгоритъма да се учи. За да се учи, алгоритъма се нуждае от голям басейн с данни, от които да дърпа и въз основа на сходствата в конвертиралите, да намира други като тях.

Това е особено важно за Фейсбук.

В Гугъл е малко по-различно, но това не е тема на разговора.
 

Горе