PayPal Негодници!

Почти веднага след като го видят, ПП ви връщат парите. Проверено.
Едит: Всъщност като се замисля, много е вероятно и да не са знаели какво да направят. Това в кой град е? Централен клон или?

И един мармот завива шоколада във станиол, нале?

Я прочети много внимателно това и после коментирай, а?
http://web.archive.org/web/20121207...of-selling-on-ebay-using-paypal-think-again/?
http://web.archive.org/web/20121209...og/2012/12/05/post-mortem-outcry-of-the-crowd
https://news.ycombinator.com/item?id=4867484
 
При мен проработи.
- бизнес акаунти в eB & PP в добро състояние
- без claim до момента в PP
 
Последно редактирано:
Да - обаче аз ти говоря за нещо друго. "Item not as described" при което гризеш дървото на 100%
 
not as described е друга бира (там пък има изгоряли купувачи - тухличка вместо камера etc)
темата е non-receipt / not received
 
"Item not as described" при което гризеш дървото на 100%
И това е интересно за дискусии. Ама ровнах и не намерих такава тема. Нали не си ме проклел :) таман такъв диспут са ми отворили в PP, да видим дали ще гризна дръвцето:(
 
О не... но са мурафети... Виж какво говорят за това във Hacker News и ще паднеш
 
Този случай "Item not as described" приключи на ниво диспут. Купувачът имаше претенции за допълнителна такса, с която са го таксували Канадските пощи при получаването. Дадох му частичен refund.
Ако ви е интересно да разнищим тук или в друга тема, защото наистина скритите такси се третират като дефект от PP.
 
Последно редактирано:
Няма „скрити“ такси, клиентът е прав. Канадският „De Minimis“ е $20 CAD от една камара десетки години. Има и протести, но нищо не кара тяхното правителство да го увеличат. Всички пратки НАД тази стойност си плащат тяхното ДДС (GST) и мито. Съответно както тук въведоха миналото лято от „Пишман пощи“ да таксуват клиентитe си за „Пишман представителство“ (вж. цялата тема до края), така и в Канада техните „Пишман държавни пощи“ таксуват клиентите си за „Представляване“ пред митница за пратките над макс. праг, който е $20 CAD от време оно. Хубаво е, че си го part-refund-нал (добра воля/желание), но си сложи в policy за пратките НАД $20 CAD, че всякакви митнически сборове, VAT/GST/etc. са платими от клиентите.

За AU e $1000 AUD (GST e 10%) de minimis;
За NZ e $60 NZD (GST e 15%) de minimis;
За US e $800 USD de minimis (беше $200 точно до преди 1г.).

Списък за някои др. държави също.
 
По-скоро за "insufficient postage" става въпрос в случая.
 
Последно редактирано:
Това е нещо друго. Postage Due Label кога има такса, както и …the addressee refuses to pay postage due charges, че е нямал друг шанс, освен да плати, за да си я получи. Още примери.

Причини за връщане на пратка („The item contains insufficient postage.“). Какво се случва, ако няма enough stamps? Законът иначе е:

8 (1) Redirected mail that is returned to the sender or forwarded to the addressee is subject to accrued postage due charges, if any.

(2) Undeliverable mail that is returned to the sender or forwarded to the addressee is also subject to accrued postage due charges, if any.

Нещо или от „Пишман пощи“ тук са оплескали (марката се е разлепила или стойността ѝ не е била такава, каквато ТРЯБВА да бъде!?), или нещо друго. Щом са го charge-нали да си заплати „марката“ (а с това и GST/ДДС върху стойността на марката, разбира се).
 
Таксували са купувача с допълнителна такса, която би трябвало да е за митнически сборове + митническо представителство. Обаче квитанцията е за недостатъчни пощенски разходи.
 
Последно редактирано:
Изясни се. Основанието на канадските пощи е: The item contains insufficient postage.
И тъй като има международни споразумения в коя държава какви да са таксите, за мен единственото обяснение е, че в този случай елипсовидният печат "такса платена" не е положен както трябва (не се вижда достатъчно ясно).
Мисля да експериментирам с друга пратка до същия клиент...
 
Последно редактирано:
Здравейте,аз също "изгорях" от Пейпал с немалко пари.
Пуснах пакетите за официално проследяване,все още чакам отговор от пощите .
99%на100% съм сигурна,че пакетите са получени.

Ако отговорът на пощите е положителен,мисля да ангажирам адвокат и да си поискам парите от РР по съдебен път.
Процедурата е изцяло административна т.е не ходим по съдилища,не търсим свидетели.
Потвърждението на пощите,трябва да е достатъчен аргумент за да се възстановят парите,
РР каквито и други документи да иска може просто да си гледа работата!

Ако някой иска да се присъедини за да направим колективен иск шансовете са ни по-големи.
Не знам какви ще са разходите,предполагам съдебни такси и парите които ще поиска адвоката.
Разбира се,ако целта ви оправдава средствата!

Ако имате интерес,пишете ми на "лични" .
Надявам се скоро да получа отговор от пощата и да задействам процедурата.
 
Не става ясно какво е било пратено, до къде, с проследяване, т.е. „с препоръка“ (tracking number) ли са били, проследявала ли си през ДЪРЖАВНИТЕ ПОЩИ на релевантните държави, ДО КОИТО за адресирани? „Пишман пощи“ обикн. track-ват ДО излизане на пратката, рядко след излизане, за след излизане, т.е. влизане в отсрещната държава, се ползва тяхната държавна поща (site).

Не става ясно и какво точно е имало, INRs ли? Да се искат кинти от PP е малко „трудно“ без нужните доказателства. Прочети си PP UA пак (11.6 – 11.10 вкл.).
 
моите пакети бяха с номер и препоръчани т.е. получателя трябва да разпише за да го вземе.
Български пощи не следят номерата в тези държави и за това загубих парите.
Само,че съм решила да не им се дам на РР

Очаквам отговор от адвоката за да ми каже какво още ще е необходимо.
Ако се интересувате ще ви държа в течение.....

Да,относно PP UA пак (11.6 – 11.10 вкл.)
РР могат да си пишат и да си искат каквото си искат.Има процедура за европейска заповед за плащане.
Ако нашия съд реши,че сме в правото си,изпаща на РР 30 дневен срок за възстановяване на сумите.
Те имат право да обжалват разбира се,но издържат ли нашите доказателства пред нашия съд ще издържат и пред техния!
 
Последно редактирано:
Пуснах пакетите за официално проследяване,все още чакам отговор от пощите .
Това не го разбрах. Ако пратката е непроследима в съответната държава (примерно Австралия или Канада в момента) то и от БГ пощи няма как да проследят. В тези случаи се подава рекламация и отсрещната страна отговаря, но минава дълго време и се изпуска срока за обжалване на кейса в ПП.
Ако не е проблем пишете коя е държавата и дайте тракинга да погледнем и ние.
 
Да,държавите са предимно Канада и Австралия!
Нашата поща иска потвърждение за статуса на пакета и те са длъжни да отговорят в срок.
Наистина всичко е много тромаво,но току що разглеждах първото искане от канадската поща.
Там има двата адреса /получател и подател/ и ако от Канада кажат "получен" това ще издържи в съда.
Аз подавам рекламациите онлайн,не знам как е ако се подадат в офис.
......а тракинга се вижда у нас само,докато пакета е в БГ

За съжаление виждам,че по другите ми рекламации още не са подадени искания към чуждите пощи,мисля да се "чуя" с някой от шефовете на пощите и да им напомня да си спазват сроковете,за да не си търся парите от тях накрая!
 
Последно редактирано:
Мда, интересен казус, щото като минат 30 дни купувачите обикновено искат refund, а тракингът в тези държави не работи за входящите, независимо, че пратките са по всички международни стандарти...
Онлайн си е добре за рекламациите. Канадските пощи отговарят след 3 месеца. Ако стоката е евтина, е по-добре да се получи обезщетение за загубена пратка, отколкото да се съди ПП.
 
Има държави като CA/AU/NZ, при които не трябва да се изпраща нищо с „Пишман пощи“. Навярно и някои други. Как се научава/разбира за това? С опит/практика (и през fB групи с питане, има някои), т.е. без пращане 2-ри път до „непроследима“ държава с „Пишман пощи“, за да не възникват проблеми с INRs, от там PP, от там разправии с пощи, от там и по-нагоре. Това с спестява, ако се полза частен & reliable carrier. Или просто се откаже в Shipping Policies shipping-а до опр. държави, в restricted списък да са.
 

Горе