1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn more.

Paypal вече обръщат автоматично в левове при теглене ?

Дискусията в 'Банки - Банкови Карти' стартирана от ling, Окт 20, 2017.

  1. Green Bars

    Green Bars Well-Known Member

    Рег.:
    Май 8, 2008
    Съобщения:
    2,548
    Харесвания:
    223
    Точки:
    63
    Пол:
    Мъж
    Може би от нивото на акаунта, друго обяснение не се сещам
     
  2. ling

    ling New Member

    Рег.:
    Февру 8, 2013
    Съобщения:
    21
    Харесвания:
    1
    Точки:
    3
    Шах с пешката :)
     
  3. Victor R

    Victor R Member

    Рег.:
    Авг 14, 2017
    Съобщения:
    33
    Харесвания:
    6
    Точки:
    8
    Пол:
    Мъж
    Е*ах ти. PayPal Exchange rate: 1.60521440625 днес.
     
  4. Green Bars

    Green Bars Well-Known Member

    Рег.:
    Май 8, 2008
    Съобщения:
    2,548
    Харесвания:
    223
    Точки:
    63
    Пол:
    Мъж
    Свиквайте, аз лично ще намаля драснично ползването на Пейпал.
     
  5. ETNHost

    ETNHost New Member

    Рег.:
    Ноем 3, 2016
    Съобщения:
    22
    Харесвания:
    9
    Точки:
    3
    Здравейте колеги,

    Попитах нашият отдел Billing как са решили този проблем при нас и се оказа, че единствено с директна комуникация с PayPal са успели да направят настройки, които иначе не са активирани по default независимо от нивото и верификацията на акаунта.

    В този конкретен случай двете настройки, които ви касаят, са:

    - добавяне на директна банкова сметка за withdraw (това за България мисля, че е нова опция отскоро)
    - промяна на основната валута на добавена вече карта в профила ви на долари и/или евро, за да се избегне превалутирането по неизгодния курс до лв. Забележете, че това е настройка при тях, а не настройка на банковия ви акаунт/сметка/карта. Съответно настройката е възможна да се направи от панела на PayPal само за някои държави и не е активна за България (или поне не все още и/или не за всички) и единствения начин да се направи е чрез комуникация с тях.

    Която и да е от горните 2 опции би трябвало да ви реши проблема със загубата от такси при превалутиране (другите такси си остават, разбира се).

    Моля имайте предвид, че вероятността да стане само с едно обаждане не е много голяма. Почти сигурно ще са ви необходими търпение и нерви, но към момента проблемът изглежда решим по този начин.

    Ще ви държа в течение, ако имамe повече инфо.

    Надявам се да съм ви бил полезен.
     
    Последно редактирано: Окт 26, 2017
    tuger, Victor R и ling харесват това.
  6. ling

    ling New Member

    Рег.:
    Февру 8, 2013
    Съобщения:
    21
    Харесвания:
    1
    Точки:
    3
    ETNHost, много благодаря!
     
  7. tuger

    tuger Well-Known Member

    Рег.:
    Ян 30, 2010
    Съобщения:
    1,483
    Харесвания:
    140
    Точки:
    63
    Място:
    Навсякъде и никъде конкретно
    Аз добавих доларова сметка в ПИБ и сега ми превалутира в евро ...
     
  8. darealdeal

    darealdeal New Member

    Рег.:
    Апр 3, 2013
    Съобщения:
    8
    Харесвания:
    1
    Точки:
    3
    след куп запитвания...днеска отговориха
    само като им пишете внимавайте щотото на 99% от въпросите имат аутореспонд и никой няма да ви отрази :)

    To update the currency we use to charge your credit card, please reply to this email with the following information:

    • The last two digits of the credit card affected.
    • The currency you want to use for your credit card.
    слагате си 2 карти, една евро една долари и сте 6

    иначе си е дерачка!!!
     
  9. tuger

    tuger Well-Known Member

    Рег.:
    Ян 30, 2010
    Съобщения:
    1,483
    Харесвания:
    140
    Точки:
    63
    Място:
    Навсякъде и никъде конкретно
    На кой мейл да им пуснем тая информация?
     
  10. darealdeal

    darealdeal New Member

    Рег.:
    Апр 3, 2013
    Съобщения:
    8
    Харесвания:
    1
    Точки:
    3
    най долу в ляво имаш
    Help Fees Security

    избираш help и email us

    пращаш съобщения от графата disputes
    от другите ти генерира автоматичен отговор и това което си писал никой никога няма да го прочете
     
    tuger харесва това.
  11. tuger

    tuger Well-Known Member

    Рег.:
    Ян 30, 2010
    Съобщения:
    1,483
    Харесвания:
    140
    Точки:
    63
    Място:
    Навсякъде и никъде конкретно
    И при мен става с указанията на dareadeal.

    Благодарско!
     
  12. ling

    ling New Member

    Рег.:
    Февру 8, 2013
    Съобщения:
    21
    Харесвания:
    1
    Точки:
    3
    Така, аз също оправих нещата по следния начин:
    Писах от Message center, избрах fund/withdraw.
    Веднага естествено получих автоматичен отговор, на който отговаряш със същото съобщение.
    След 2-3 часа ми звъннаха от ПП за потвърждение и вече съм готов.
     
  13. HELP

    HELP New Member

    Рег.:
    Вторник
    Съобщения:
    1
    Харесвания:
    0
    Точки:
    1
    Ето начин по който може да се реши проблема ако ПП при теглене ви превежда парите в лева към доларовата ви карта.
    Влизате в пей пал акаунта си.
    В началната страница най отдолу избирате опция / CONTACT US /свържете се с нас.
    Отваря ви нова страница с под менюта като упътване в сайта и начин на ползване при даден казус. Избирате четвъртата опция в дясната част на екрана < My Money > след като се отвори подменюто избирате последното поле < Withdraw money from my account > после < How do I withdraw funds from my PayPal account? >... Най отгоре на страницата в син голям бокс имате три варианта / Resolution Center Message Center Call Customer Support / .Избирате средния < Message Center > и от там чрез Compose пишете за проблема. Целта на цялата тази обиколка през подменютата е за да ви препрати в точния отдел на ПП за да ви актуализират карата от левова в доларова.
    Не се притеснявайте ако първоначално ви отговорят в автоматичен отговор. Винаги е така. Просто след като го отворите и прочетете без да излизате от писмото им отговорете отново за същия проблем. Обикновено до 24 часа настройките са актуализирани и ще получите потвърждение от техен служител. Успех :)
     
  14. slavchev

    slavchev Well-Known Member

    Рег.:
    Дек 20, 2012
    Съобщения:
    1,644
    Харесвания:
    210
    Точки:
    63
    Пол:
    Мъж
    Професия:
    CEO
    Място:
    Sofia
    Добре де, всички гледате какво ви изписва PP автоматично, но следите ли си след това транзакциите по сметката? И на мен ми ги превалутира автоматично на 1.6 за доларес, но като си ги получа по сметката всичко си е на курса за деня. За ДСК става въпрос.
     
  15. Martin12

    Martin12 New Member

    Рег.:
    Четвъртък
    Съобщения:
    2
    Харесвания:
    0
    Точки:
    1
    Пол:
    Мъж
  16. picaroon

    picaroon New Member

    Рег.:
    Юни 6, 2016
    Съобщения:
    6
    Харесвания:
    0
    Точки:
    1
    "I have received your request to change the currency of your credit card ending xx75 to USD. This is now complete and the currency of your card has been updated in your PayPal account."

    :) най-накрая -> стана по описания от HELP метод
     

Сподели страницата