Payza/AlertPay изисква нова валидация на картите, без която не може да се теглят пари

niks

New Member
От една седмица съм поръчал превод на пари от акаунта ми в Payza към дебитната ми карта и си стои Пендинг.

Чудех се какво става и щях да пиша на съпорта, добре че една кака от Zeek ме информира че имат промяна в политиката и трябва да си валидирам отново картата като въведа парола от допълнителната 3D-защита на Виза-карта

Пускам пълната информация защото ще ви е необходима :

3D-защитата е допълнителна ПАРОЛА, която се предлага от вашата банка издател на картата, като допълнително средство за защита при
работа в интернет. Всяка банка има свой собствен стил за защита на картовите разплащания, затова, преди да правите верификация на карта,
проверете начина по който ще придобиете тази парола. Обикновенно /по-големите банки/ дават тази възможност, вие да си въведете тази
допълнителна парола чрез интернет банкирането, но е възможно по-някакъв друг начин банката да ви я съобщи.

1. Изберете My Profile -> Account Verification. Имате възможност да направите 3 вида верификации.

2. Изберете опция B Credit card Validation

Има 2 начина за валидиране на карта – автоматичен чрез теглене на малка сума от картата ви Validate by Charge и ръчен, чрез предоставяне
на сканирани копия на документи Validate by Authorization form. Много внимателно преценете кой начин избирате за валидация, като
предварително се запознайте с долния материал.

А: Автоматичния начин- чрез теглене на малка сума от картата, като по-лесен и натискам левия бутон Validate your Credit card.

На следващия екран /това е стъпка 1/ излизат личните ви данни и Payza ви уведомява че ще таксува вашата карта със произволна сума между
$ 1.00-2.00. Парите трябва да ги имате по картата в наличност. Поставете отметка на боксчето през текста:
By checking this box, I agree to a charge of a maximum of $2.00 USD for Credit Card Validation, to be refunded to my Payza E-Wallet

Натиснете Next за преминаване към стъпка

2. Тук трябва да работите МНОГО бързо, тъй като имате определено време /около 1-2 минути/ за да въведете в бокса паролата от допълнителната 3D-защита на Виза-карта. Ако не го направите в определения срок – излиза съобщение че картата не може да бъде валидирана. Предполагам, че в този случай трябва да се пише писмо до съпорта на Пейза.

След правилното въвеждане на тази парола, трябва да се натисне Continue. На долния екран преминаваме към стъпка

3. Системата вече е изтеглила малка сума от вашата карта. Вие трябва да проверите каква е тя – чрез интернет банкирането или като звъннете
на кол-центъра на банката /препоръчвам го/.

Внимание!!! Тази сума ви трябва в ДОЛАРИ, а не в левове /вероятно картата ви е в левове/, така че помолете от банката да ви кажат сумата на
транзакцията в оргинална валута. В моя случай беше 1,74$. Както виждате, центовете по тази транзакция играят роля на код, затова в празното
поле аз въведох 74 и натиснах зеления бутон. Имате право на 4 опита, след което картата се блокира и трябва да се свързвате със съпорта на
Пейза за да увеличат броя на опитите.

За да се „снабдите” с данните за тази транзакция, системата ви отпуска период от 2-3 работни дни. Докато очаквате транзакцията, можете да
видите в Manage Credit Card, характерно съобщение Submit Amount, което означава че системата е в очакване да въведете сумата /код/.
Ако не виждате начислението в рамките на 5 работни дни, моля свържете се с поддръжка на клиенти.

След успешната операцията по валидиране, таксата ще ви бъде възстановена и картата ще бъде валидирана

Б: Ръчен начин за валидиране Validate by Authorization form

За да потвърдите вашата кредитна карта, чрез ръчна идентификация, трябва да изпратите към Payza следните 3 документи:

-Сканирано копие на предната част на вашата кредитна карта
-Сканирано копие на гърба на кредитна карта
-Формулярът за лицензия, попълнен и подписан от вас. /Този формуляр първо го изтегляте от сайта, попълвате и подписвате, сканирате и изпращате/.

За да направите тази валидация на съответния екран, се натиска десния бутон Validate your Credit card и следвате алгоритъма.Без значение кой вариант сте избрали, на горния екран се вижда успешната валидация.

================

Аз избрах ръчния начин и им прикачих документите, сега чакам да ми валидират картата до 2-3 работни дни
 
От: Payza/AlertPay изисква нова валидация на картите, без която не може да се теглят

Не съм ползвал опцията Bank transfer, предполагам че и при нея ще има някакви нови правила.

Аз имам PRO акаунт в AlertPay и от няколко години си дърпам парите към картата без проблем, за първи път ми се случва да ми спрат транзакция
 
От: Payza/AlertPay изисква нова валидация на картите, без която не може да се теглят

Има но не запознат с конкретни цифри.

Ако се не лъжа 500 долара на ден за Фри акаунта и 1000 долара на ден за Про акаунта

Разгледай ги от сайта
 

Горе