Superhosting: Когато пораснеш, забравяш за доброто на клиента.

От: От: Superhosting: Когато пораснеш, забравяш за доброто на клиента.

Почваш да се излагаш, тоя цитат в случая хич не е на място.

Тука става въпрос за високо конкурентен пазар. Щом суперхостинг не щат да предлагат хостинг + свирка, има други които предлагат това на същата цена. Толкова е просто. Ако аз мога да получа за парите си повече, естествено, че ще искам повече!

Аз се махнах от суперхостинг по морални причини и мързел. Писах им дали могат да ми изместят 20 ГБ сайт от единия акаунт на другия, те ми върнаха писмо с инструкции как се мести сайт:p Аз им връщам, че проблема не е в това да си изместя сайта, а в размера. Те пак си настояват с инструкцията:) Еми хубу... Писах на основната им конкуренция и след един час имах настроен ВПС и изместен целия сайт там, аз остана да си сменя ДНС.... Мен лично така ме изгубиха като клиент.... А можеше да не се случи точно така.


Всеки сам си определя фирмената политика и начин на работа. Върнали са ти инструкции точно според Общите им условия с които ти си се съгласил когато си решил да работиш с тях.

Същото е например в онлайн търговията когато някой клиент ти се обади и иска лична среща за да си закупи продукт. Веднага има хора които биха си строшили краката да му занесат стоката и такива които биха го отрязали като болен пръст.

Интересно зашо обаче когато аз ги помолих от съвсем скоро да направят инсталация и ъпдейт на една система го направиха въпреки, че невлиза нито в задълженията на съпорта им, нито се предлага като услуга към хостинг план. Излиза, че отнов опираме до това как си постелеш и как изискваш да получиш нещо.
 
Последно редактирано:
От: От: От: Superhosting: Когато пораснеш, забравяш за доброто на клиента.

Всеки сам си определя фирмената политика и начин на работа. Върнали са ти инструкции точно според Общите им условия с които ти си се съгласил когато си решил да работиш с тях.

Същото е например в онлайн търговията когато някой клиент ти се обади и иска лична среща за да си закупи продукт. Веднага има хора които биха си строшили краката да му занесат стоката и такива които биха го отрязали като болен пръст.

Интересно зашо обаче когато аз ги помолих от съвсем скоро да направят инсталация и ъпдейт на една система го направиха въпреки, че невлиза нито в задълженията на съпорта им, нито се предлага като услуга към хостинг план. Излиза, че отнов опираме до това как си постелеш и как изискваш да получиш нещо.

Стига бе, чичо! Ти наистина ли отказваш да прочетеш какво ти пишат всички?!?!
Никой не се оплаква от цена! Нито коментира дали е ниска или висока. Всеки казва, че отношението е криво, държанието и съпорта също. ПО ТАЗИ причина е сменил услугата, тоест това го е мотивирало. И се е видяло, че същото нещо с по-добро отношение/обслужване дори може и за по-малко пари. Тоест по-ниската цена е следствие, не причина.

Дори да си прав и да се искат неща, които не са им работа, то ти видя ли някой да ги е карал нещо, което преди не са правили?! Аз не. Ако преди, години наред са правили дадено нещо, научили са клиентите си на това, а в един момент спират да го правят - ми разбира се, че ще има оплаквания. Ама вината на клиента ли е или на хостинга?!

Мисля, че казах за една от издънките им с мен - писах за промяна на ДНС записи (не ДНС-ите), обясних че ги моля те да го направят, тъй като там ако сбъркам ще е чудо, не е като онези ns70.superhosting.bg. Трябваха 7 телефонни разговора, 8 мейла, 7 часа. Накрая кандисаха, или поне така мислех. След няма и месец отварям и 4 магазина ги няма - обаждам се, казват ми ми ДНС записите не са ви в ред. Питам "Нали ги сменихте?" и се оказва, че сменили ама само за 1 домейн...Еми сори, ама не мога да скоча да ги целувам когато 4 магазина не работят 24-48ч поради пропуск в работата на някой, който само чака края на смяната и вратата да го удари по задника на излизане. Викам искам да се оплача, а те ме посъветваха да си пусна оплаквана от съпорта до....съпорта...Айде нема нужда от тия номера!
Сега там ми е останал един хостинг план, който не ползвам и се чудя да го оставя да изтече или да го продавам, че има още 170 дни в него...
 
От: Superhosting: Когато пораснеш, забравяш за доброто на клиента.

Колкото и да развивате теория за лошо отношение спрямо клиентите такова не съм забелязъл. Нито към мен, нито към мой клиенти, нито към познати ползващи техните услуги.

Тоест на базата на мнозиноството мнението на 3ма човека писали в темата за "драмите" със съпорта може да не се счита за меродавно.


24-48 часа дори не мога да се напъна да повярвам. За 4 години едва ли се събират 4 часа downtime на всичко което е качено при тях
 
От: Superhosting: Когато пораснеш, забравяш за доброто на клиента.

Колкото и да развивате теория за лошо отношение спрямо клиентите такова не съм забелязъл. Нито към мен, нито към мой клиенти, нито към познати ползващи техните услуги.

Тоест на базата на мнозиноството мнението на 3ма човека писали в темата за "драмите" със съпорта може да не се счита за меродавно.


24-48 часа дори не мога да се напъна да повярвам. За 4 години едва ли се събират 4 часа downtime на всичко което е качено при тях

Това е вече друга песен. Дано да не ви се случва. В някои случаи има хора , които разбират че кораба потъва чак когато той е под вода.
 
От: Superhosting: Когато пораснеш, забравяш за доброто на клиента.

Много зависи от това какво е натоварването на сайтовете Ви, нормално ако имате по 1000/5 000 посещения да няма абсолютно никакъв проблем.

Радвам се, че вече не съм при тях, и за новия хостинг мога да кажа, че е в пъти по добър от Суперхостинг и като система за управление, съпорт и зареждане на сайтовете.. абсолютно всичко.
 
Re: От: Superhosting: Когато пораснеш, забравяш за доброто на клиента.

Тоест на базата на мнозиноството мнението на 3ма човека писали в темата за "драмите" със съпорта може да не се счита за меродавно.

Е за кво да пишат според теб? За това, че добре им вървят нещата с маркетинга и са на всяка конференция спонсори?

Пишат хората за това, което ги касае. Днес трима, утре 100. :) Така се почва. Факт е, че не си го върнаха клиента.
 
От: Superhosting: Когато пораснеш, забравяш за доброто на клиента.

Круме баба ти ли е работи в супера или ти плащат?
 
От: Superhosting: Когато пораснеш, забравяш за доброто на клиента.

Здравейте,
Обръщам се към вас с молба за независимо мнение за подходящ хостинг. От по-малко от година съм клиент на Суперхостинг като използвам споделения хостинг СуперПро. Много често сайтът не зарежда или зарежда бавно. Обикновено ми отговарят, че е имало атака към сървъра, на който е разположен сайтът.
Не ми препоръчват решение, въпреки че питах.
Ето защо ще се радвам да споделите какви са вариантите ми.
VPS? Ако това е единственият ми избор - къде? Да се има предвид, че сега не усвоявам напълно параметрите на плана, тоест сайтът не е много тежък.
Препоръчвате ли чуждестранен хостинг
Как всеки от посочените варианти ще се отрази с оглед на позицията на сайта в Google?
Благодаря
 
От: Superhosting: Когато пораснеш, забравяш за доброто на клиента.

Моля не си правете изводи на база на това, че имам само едно мнение. Регистрирах се специално за това, защото ми е важно. В четвъртък пак имаше проблем и вече е крайно време да предприема нещо.
Преди години съм ползвала друг хостинг и нямам спомен сайтът да е бил даун толкова често. Което ме кара да мисля, че може би не е задължително да минавам на VPS
 
От: Superhosting: Когато пораснеш, забравяш за доброто на клиента.

Здравей. Ако мислиш да мигрираш сайта към друга хостинг компания, може да прегледаш темите тук, където има много дискутирано по въпроса относно качеството и услугите, предлагани от хостинг доставчиците в България. Без да дадеш повече информация относно колко точно ресурс изразходва сайта няма как да ти кажа дали ще имаш нужда от VPS или не.

Аз лично използвам български хостинг само за сайтове на мои приятели, които правя и поддържам и са насочени към пазара у нас. Нямам мои проекти, които са хоствани тук, използвам чуждестранен хостинг. Ако сайта ти е за българската аудитория те съветвам да намериш добър BG хостинг, има такива компании. Миграцията няма да се отрази на позицията ти на класиране в търсачките и би трябвало съпорта на новата компания да ти асистират с нея. Успех :)
 
От: Superhosting: Когато пораснеш, забравяш за доброто на клиента.

Колко посещения имате дневно? Базата данни колко е голяма?
 
От: Superhosting: Когато пораснеш, забравяш за доброто на клиента.

Абе не са само трима да ти кажа. Аз лично също се махнах от тях поради "натоварване", а от няколко месеца и някои мои клиенти се оплакват, че ги натискат. Явно и самата компания има някакви доста сериозни проблеми (остаряла техника? кофти конфигурации? овърсел?) и не може да открие ефективно решение. Има го и това, че с всяка изминала година сайтовете стават все по-тежки и комплексни и това със сигурност оказва влияние.
 
От: Superhosting: Когато пораснеш, забравяш за доброто на клиента.

Само на мен ли прави впечатление, че 9 стр. тема, нищо грубо като изказване към компанията, дори напротив. Ако трябва да се обобщи всичко казано от клиенти е : Да, наистина бяха супер, но има някакъв проблем и аз се махнах/ще се махам, защото няма как да продължава така.

Искам да кажа, че не е типичната тема за оплаквания от хостинг, дори смея да я нарека темата с най-градивна критика придружена с аргументи защо всеки е срещнал проблем. Прави впечатление, че почти всички са вложили време и усилие да го решат, не са получили помощ от страна на съпорта и така...

Не, че очаквам на всяка тема дадена фирма да отговаря, ама 9 страници и никой от СХ е малко странно. Те не са от тези, които пропускат да се намесят, което оставя привкус на съмнение, че изказаните мнения имат известна доза истина, ако не и да се каже, че са напълно верни и съвпадат с действителността.
 
От скоро не са със същия маркетинг. Като гледам и съпорт. Никой не храни компании и услуги. Просто ощсе обсъжда какви проблеми и новости са се появили.

А и товя с реално техни клиенти. Не е седнял някой външен да ги храни или критикува. И какво означава тежки сайтове? И че се променят с времето. Не ми казвайте, че клиента се развива по-бързо от фирмата, на която си държи сайта. Това ще е прецидент. ;)
 
И какво означава тежки сайтове? И че се променят с времето. Не ми казвайте, че клиента се развива по-бързо от фирмата, на която си държи сайта. Това ще е прецидент. ;)

Има варианти фирмата да не влага с цел печалба, има варианти фирмата да не поддържа екипа в крак с технологиите с цел икономия... Има много варианти за техните проблеми и всички сме се пробвали да се задържим при тях, но на мен една умряла джумла там ми падаше няколко пъти за седмица. И това при положение, че ги ползвам за developer space... Без трафик и без натоварване...
 
От: Superhosting: Когато пораснеш, забравяш за доброто на клиента.

Е младежи резулата от анкетата за хостинг е показателен. Падащи и ставащи сайтове, скъпи споделни и неделени планове нещата са такива каквито са. Успешна 2014 на всички и по-малко downtime.
 
От: Superhosting: Когато пораснеш, забравяш за доброто на клиента.

Е младежи резулата от анкетата за хостинг е показателен. Падащи и ставащи сайтове, скъпи споделни и неделени планове нещата са такива каквито са. Успешна 2014 на всички и по-малко downtime.
Круме чети майка му стара, то в темата имаше даже коментар, че ако можел да си смени гласа нямало да се за СХ сега.
А и ще видим тазгодишната анкета как ще е.
 
От: От: Superhosting: Когато пораснеш, забравяш за доброто на клиента.

Круме чети майка му стара, то в темата имаше даже коментар, че ако можел да си смени гласа нямало да се за СХ сега.
А и ще видим тазгодишната анкета как ще е.


Една птичка пролет не прави. Е какво да и гледаме тое ясно как ще.
 
От: Superhosting: Когато пораснеш, забравяш за доброто на клиента.

Мамицата им долна, пхпмъадмина зарежда по 15 минути. Помияри, то аз там не мога да си направя сайта там, кво остава да поддържам.
Такива некадърници никъде няма
 
От: Superhosting: Когато пораснеш, забравяш за доброто на клиента.

В днешно време за да оцелееш обаче ще трябва да се грижиш добре за клиентите си и да не забравяш от къде си тръгнал, защото клиента е шефа и той е този който те качва на върха, но и този който тутакси ще те свали от там...
 

Горе