Twitter ще обновява сайта си.

Blinky

Owner
twitter-follow-achiever.jpg

Сан Франциско (Ройтерс) Twitter ще имам ангажимента да преправи интернет страницата си в четвъртък, за да направи микроблогинг услугата си по-лесно за използване и да помогне на компаниите по-добре да наложат и популяризират своите марки.

Новата версия на Twitter, която дружеството постепенно ще започне с подобренията в четвъртък, ще разполагат с нов облик и се почувства по-бързо изпълнение на заявките към сайта, споменаха от компанията.

Обновеният сайт Twitter предприе тези стъпки, за да се въведе по-голяма реклама на сайта, тъй като Twitter е изправена пред засилената конкуренция от страна на Интернет гигантите - Facebook и Google Inc.

"Искаме да предостави най-лесеният и бързият начин на хората по цял свет, свързвайки се към всичко, което ги ги интересува и следят в глобалната мрежа" допълни главния изпълнителен директор на Twitter - Dick Costolo. Той още каза, че новата версия на сайта ще види бял свят в централата на компанията в Сан Франциско.

Costolo се появи заедно със съоснователя на Twitter, Джак Дорси, който се завърна в компанията през март в качеството си на изпълнителен председател, за да наблюдава и следи продуктовия дизайн на компанията и усилията за развитието й. Twitter позволява на хората да изпращат съобщения от 140 знака, или "туитове", в рамките на мрежата от над 100 милиона потребители. Той е един от най-популярните социални мрежи уеб, заедно с Facebook и Zynga.

През октомври, сервиз на Apple Inc, включени Twitter директно в софтуера си на популярните iPhones. Оттогава Dorsey докладва, че броят на месечните записвания за Twitter са се увеличили с 25%. Дори и Twitter да продължава да расте с тези темпове, социалната мрежа е изправена пред "прясна" конкуренция от страна на Google, която пусна и силно промотира своята социална мрежа с възможности, подобни на Twitter по-рано тази година - Google Plus.

В четвъртък, Facebook, No.1 услугата за социални мрежи в света, обяви нова функция, която позволява на потребителите й да посещават даден уебсайт и да се "абонират" за актуализации от известни личности, журналисти и други публични фигури. Или така наречения bookmarking.

Новата версия на Twitter има за цел да опрости и да направи по-лесен за новите потребители самите Twitter-специфични функции, като например символа #, който се използва за търсене на теми свързани с услугата. "Twitter трябва да бъде полезна за тези, които знаят преките пътища, а също така и полезна за тези, които наистина не са използвали преките пътища", казва Дорси.

Нова секция на уебсайта - "Discover", ще подчертава най-популярните теми в него, базирано изцяло на местоположението на всеки потребител и интереси му.

Новата версия на Twitter също така ще разполага с подновен профил-страница, в която една компания може да персонализират външния си вид чрез брандинг и да подчертае специфичното си съдържание, като например видео или снимки. Преди това, профилът на страниците, показваха само хронологичен списък на най-последните Tweets, Following, Followers и Listed на компанията.

Twitter каза, че 21 марки, сред които General Electric и "Пепси", вече са с преправени страниците на техните профили, за да се възползват от новите възможности на социалната мрежа. Twitter постепенно ще направи новата страница и профил функциите достъпни за всички потребители.

"За маркетинкетолозите, това е нещото, което искаха от известно време," - Адам Бейн, който ръководи приходите на Twitter, заяви в интервю след брифинг. Twitter предприема стъпки за изграждане на печеливш бизнес от своята популярна услуга. Компанията започна да показва реклами, но ограничени части от услугата се още през 2010 г. и от тогава се очаква да генерира около $ 140 милм., според компанията за проучвания - eMarketer.

Компанията заяви, че има повече от 2400 рекламодатели и се очаква да стартира системата за реклами в началото на следващата година, което ще позволи на компаниите за бързо създаване на маркетингови кампании в Twitter.

Twitter е домакинства цъбитието за обновяването на дизайна и функциите в четвъртък, като по този повод това ще се състои в седалището в Сан Франциско, което в момента е в процес на изграждане и Twitter планира да се премести това лято там. Сградата ще побере много повече, отколкото на настоящите служители на компанията - 700 служители, каза Costolo.

"Тя ще може да съдере хиляди хора", каза той за офиса. "Ще имаме нужда от цялото това пространство, за да можем да развием още повече услугата на компанията, което правихме и през последната година."

Следвайте ни в Twitter:

http://twitter.com/#!/ADXBG

http://twitter.com/#!/PredpriemachBG

Ако някой го е забелязал вече и има нещо за споделяне, да заповяда.

Обаче всички масово се обновяват и какво ли не правят. Явно конкуренцията е много силен двигател. ;)
 

Горе