Twitter, Facebook, Google+

Blinky

Owner
Днес докато се рових за новини за IT сферата, попаднах на нещо интересно:

http://news.cnet.com/8301-19882_3-57339666-250/twitter-facebook-google-three-way-brand-page-shootout/

Р
азгледайте подробно статията, много е хубава, и маркетинга там при добро зарвитие би било повече от добре за продажбите, както и популярността на самата марка, бранд, бизнес, вид продутк / услуга.

Аз лично съм много впеатлен от това, как Pepsi са направили страницата си в Twitter, за BestBuy - малко ми е агресивна. Много реклами са наплескали насам натам.

Ако някой иска да коментира - нека заповяда. Интересно е някой да каже как се изпълнява момента с FB брандигна. Слагането на тези огромни картинки и банери на главната.

Други трикове, които могат да се споделят за професионален облик, като на големите, няма да е лошо да ме метнат няколко съветчета тук. :)
 
От: Twitter, Facebook, Google+

However, the clear and best course of action for a marketer or brand manager is to establish a presence on each platform. They can even reinforce each other to good effect.
Pepsi, for example, lists its Facebook page as the go-to link in its Twitter profile.
Мисля, че това казва всичко. Брандинга за компаниите обаче е едно, а присъствието и рекламата на едно сайтче примерно е съвсем друго. Компаниите особено големите са изградили вече доверие и авторитет у феновете/клиентите и социалните мрежи за тях са просто още един маркетингов канал, където може директно и дори агресивно да рекламират продуктите си.

При позиционирането на един сайт е важно той редовно да предоставя полезно и интригуващо съдържание в тези социалки, за да може да си изгради високо ниво на доверие. Чак тогава може да рекламира и то да го прави внимателно и ненатрапчиво, защото хората вече много лесно усещат тези неща. Да направиш от един обикновен посетител истински фен чрез тези социалки - ето това е най-важното. Или аз поне така ги разбирам нещата.

А фейсбук(FbAds) и туитър рекламата(да не кажа спама) са съвсем друга тема на разговор.
 
От: Twitter, Facebook, Google+

Ако някой иска да коментира - нека заповяда. Интересно е някой да каже как се изпълнява момента с FB брандигна. Слагането на тези огромни картинки и банери на главната.

изграждането на страница за марка във ФБ става, като се използват приложения - статични HTML iframes tabs, също може да се ползват готови приложения. Например много марки, като Nike, Levis и др. имат готови приложения.
 

Горе