VPS в България

От: VPS в България

Първия пост сега го виждам дори и незнаех за него, Кристиян от както е наш клиент поне веднъж седмично ми пише и споделя впечатления на база опита си с предишни фирми. И това вчера от Кулинаря е най-малко платено освен, ако това, че пускаме промоции се смята за платено. Ето и още информация относно това защо кулинаря е направил тази статия : http://blog.delta.bg/
 
Не съм казал, че някой е взел пари. Не си прочел внимателно. Сигурно всичко е на доброволни начала. Само казвам на мен как ми изглежда като чета темата от началото - делта и томов срещу ICN :). Сега наистина остава и другите да се включат и ще стане цирк. Темата е за впс българия, да. Или по точно заглавието и. Само че нещо не тръгна в тази посока.

пп: ако това за компетенциите е за мен (въпреки че нищо техническо не съм коментирал) - отговорът е "да".
 
От: VPS в България

Прав си за едно, че темата се превърна в абсолютен цирк и загубилите от всичко това са както ICN така и Delta, поради причината, че си позволихме да се обсъждаме по форуми. Тук признавам, че аз започнах, но го направих с наистина добри намерения, защото продължавам да твърдя, че някои от горенаписаните твърдения са абсурдни именно затова и попитах дали сте достатъчно компетентни.

Поздрави.
 
От: VPS в България

Първия пост сега го виждам дори и незнаех за него, Кристиян от както е наш клиент поне веднъж седмично ми пише и споделя впечатления на база опита си с предишни фирми. И това вчера от Кулинаря е най-малко платено освен, ако това, че пускаме промоции се смята за платено. Ето и още информация относно това защо кулинаря е направил тази статия : http://blog.delta.bg/

  1. Кой тоз Кристиян?
  2. Що пускаш кореспонденция без да имаш разрешението и на двете страни?
  3. На кой му пука какво казал Кулинаря? Има и по-удачни поводи да си пуснете примоцийките :) . Барем линкът да беше само към конкретната статийка?
И не споделям мнението на васкоа, че не било хубаво да се рита паднал, при положение, че падналият работи/притежава в/за/в името на българска хостинг компания.
 
От: VPS в България

И това вчера от bgkulinar-я не е ли платено: http://www.predpriemach.com/showthread.php?t=18238
against, няма хостинг който да може даа купи бгкулинар. Темата я пуснах, не защото ще спечеля един безплатен месец, а защото ползвам ВПС-а на Делта и ме кефи като услуга и като съпорт. И искам да им върви бизнеса, за да върви и моя. Ако искаш, ще ти дам 30-те лева, които ще "спечеля", за да си доволен, че не е платена реклама. Прати ми банкова сметка или пейпал акаунт. Учудвам се, че точно ти си заподозрял в мен платен агент. Жалко.

И понеже ме ядоса малко с изказването си, ще им напиша една БЕЗПЛАТНА рецензия на моя блог.

PS: И аз съм чувал добри неща за делта.бг, но за съжаление не от хора, които са им клиенти. Явно е доста упорит слуха. Ако някой ги ползва да сподели мнение :)
Нали виждаш, че всяко положително мнение ще се изтълкува като (платена) реклама. Абе, майната му! Ползвам ги още от бета тестер и като съпорт нямат равни (Драго, слагай чевермето и приготвай пачките). Съотношение качество/цена нямат конкуренция.

  1. На кой му пука какво казал Кулинаря?
Ще се учудиш на колко много хора им пука точно какво е казал Кулинаря, че и пари му дават за това, което казва ;).
 
Re: От: VPS в България

Да се върнем към ktomov това което той направи за нас бе да тества услугата ни и да ми сподели мнение ама изобщо повтарям изобщо не съм и му поставял условие да поства каквото и да е във форума този или който и да е било друг.

[11.8.2010 г. 18:00:58] Drago: но просто искам независима оценка и да споделиш след това във форума независимо от резултата

Абе чак "условие" не си му поставил, но да го наречем "искане".
Само отбелязвам факти.
 
От: От: VPS в България

...
Ще се учудиш на колко много хора им пука точно какво е казал Кулинаря, че и пари му дават за това, което казва ;).
Чекай да ти обесним, понеже идваш със закъснение и сигурно не си разбрал... Темата носи подзаглавие "Всички са пустиняци, баце!" и идеята е да оплюем тая и оная фирма. Позитивните коментари и хвалебствията не се котират.
 
От: VPS в България

against, няма хостинг който да може даа купи бгкулинар. Темата я пуснах, не защото ще спечеля един безплатен месец, а защото ползвам ВПС-а на Делта и ме кефи като услуга и като съпорт. И искам да им върви бизнеса, за да върви и моя. Ако искаш, ще ти дам 30-те лева, които ще "спечеля", за да си доволен, че не е платена реклама. Прати ми банкова сметка или пейпал акаунт. Учудвам се, че точно ти си заподозрял в мен платен агент. Жалко.

И понеже ме ядоса малко с изказването си, ще им напиша една БЕЗПЛАТНА рецензия на моя блог.

Е глей начи.... Късно се усетих, че може да прозвучи лично, ама далеч не беше това идеята :) Исках да кажа, че прави впечатление как тези неща не се пускат от официални представители, а я от форум админите, я от някой друг.... което си мяза на рекламна стратегия, а човека каза че не правят такава. И понеже тоя пример ми беше най-пресен, та затова го изцепих.... Ама ако не е така - посипвам си главата с пепел :) всмисъл нямах за цел да засягам никой конкретно.
 
От: Re: От: VPS в България

Извинявам се ако не съм натиснал коректни бутон за отговор на питането Ви:
Аз така като страничен наблюдател на спора, само да попитам - не трябвали всичките ви системи да са изрядни, да работят коректно заедно и потребителите да не се заблуждават, че им е изтекъл периода за VPS, да трябва да пишат на "колегите от поддръжката" и т.н.?! Като е написано в мейла 24 часа и в началото всичко в сайта е работело коректно, а изведнъж контролния панел в сайта показва, че услугата не е активна - напълно нормално е човек да си помисли, че наистина е спряна. Вместо да реагирате остро на това, което ви е показал човека и да му обяснявате, че е в грешка, вземете оправете проблема.
...
След като колега е предложи в тази тема, някои да тества услугата няколко човека извиха желание. На всички беше предоставен достъп до сървър, без да бъде им се стартира панел в billing системата ни, защото нямахме данни за това. Същата billing система е свързана и с навигацията на услугите с различни модули, единия от които е VPS модула за OPENVZ.
Само на един потребител предоставихме достъп до този модул, за да тества функционалността. Това не е бъг на системата а подаване на дата на изтичане от моя страна без да преценя че след изтичане на дата 11-ти ще станат неактивни тези менюта. Чисто и просто стремейки се да дам данните се съм огледал датата, което не пречи на тестовете, защото потребителя във филмчето си подава час около 1 и нещи, 2 часа през нощта а пък иконките не са били активни от 0:00 часа на същата дата, т.е 2 часа е бил в сървъра си а пък е решил че услугата е спряна.

Относно бекъп на услугата споделен хостинг:
Тя е спряна от съображения за сигурност, не ни е страх от това че някои ще си го изтегли и ще избяга, защото сме достатъчно уверени в качеството на услугата и поддръжката ни. Всеки който поиска подобен бекъп го получава.
Преди няколко години когато параметрите на хостинг услугите бяха доста ниски, по няколко стотин mb, и нямаше проблем, но с бързото нарастване на потреблението е невъзможно cpanel да се справи с 5 или 10 едновременни бекъпа по 20-30 GB, за кратък период. Те ще минат за няколко часа с нисък приоритет, защото има cpwatch, който следи тези процеси , но риска остава голям. Това може да доведе до частично нарушаване на качеството на услугата. Голяма е и възможността и от злоупотреби.
Точно за това и американските компании, на които всичко им e UNLIMITED ограничават акаунтите по inodes, големина и формат на файловете и др.
Съгласете се, че всяка фирма има право да избере най-правилната политика според нея, за да защити максимално клиентите си. Това се опитваме да правим и ние.
 
От: VPS в България

Моля Ви приятели нека не правим този пост пополистки.

Дори колегите от вчера правят нова функционалност в менюто , която ще е FORCE REBOOT, която ще спира контейнера и ще го стартира за 1 минута или за по-малко. Това ще по-рискована процедура поради форсираното спиране на услугата и възможността да се крашне mysql таблица на дадена база данни, но ще го има като функционалност.
Беше оправен и един стилистичен бъг на едно от менютата в потребителската част, което водеше към друга страница.
Е както Ви казах приемаме критиката за градивна, само тази, която е обоснована :)
Винаги сме правили промени които са в полза на потребителя и стига да сме уведомени, за което, реагираме доста бързо.
 
От: VPS в България

Бях казал, че няма да пиша повече в тази тема в сутрешната ми публикация, но мисля с оглед получените червени точки и нападките, че съм рекламно лице и още една камара други изписани безумия да се защитя.
1. Темата започна от услугите предлагани от ICN
2. Аз се включих в нея зареди твърденията на техен потребител, който каза, че рестартирането от конзолата е невъзможно, а от уеб панела им отнема 30 минути.
3. Предоставена ми бе тестова машина за да проверя дали проблема наистина съществува.
4. Резултатите ги показах под формата на скрийншотове и за да не се каже, че има манипулация в последствие направих и клип.
5. С оглед факта, че се опитвах да опровергая/докажа твърденията от точка 2 бях силно разочарован, че нямах достъп до панела им, за да мога да го тествам с малко натоварване на процесора - реална работа на машината, която потребителя е имал.
6. Клиповете добавени от конзолата и уеб панела на делта си беше моя инициатива и по никакъв начин npocTak не ме е провокирал да го правя, нито го е искал. Качих ги за да се направи една съпоставка между двете услуги. Сами виждате разликата, както аз я видях.

Заключение - ако не бях правил клипове, а бях заформил една таблица с чекбоксове в сравнение на двете фирми пак ли щеше да излезе, че правя "грозна реклама"?
Разберете, не съм клиент на Делта, може би никога няма да бъда, защото съм доволен от сегашният ми хостинг. Единственото което направих е съпоставка между двата контейнера и със сигурност щях да направя и напиша абсолютно същото, ако не знаех чия собственост са въпросните контейнери. Последното да се чете като - дайте ми две ай-пита и ще направя рецензия без да знам доли на кой са.
Това е от мен. Спазвах добрия тон и мисля, че бях обективен. Може би всичките блогчета и сайтове и т.н. в които има една таблица с 5 хостера и 1 има малко повече от чекбоксове са си платили за това? Не знам, може би.

П.П. Темата беше "VPS в България" - какъв е проблема да се говори и за други доставчици? Нали именно темопускателя това цели.
П.П.2. Темопускателя заяви, че има бавене в рестартиране на контейнера му - доказан факт.
П.П.3. Приложените клипчета показват, че това се случва само в ICN, а не както твърди потребителя icn.bg, че било всеизвестен бъг и че можело да отнеме от 40 до 60 минути. Хора вие чувате ли се, за толкова време инсталирам Win 7 + Cent Os в дуал боот режим.

С уважение,
Красен Томов - "рекламното лице на делта"
 
  • Like
Реакции: adi
От: VPS в България

Моля Ви приятели нека не правим този пост пополистки.

Дори колегите от вчера правят нова функционалност в менюто , която ще е FORCE REBOOT, която ще спира контейнера и ще го стартира за 1 минута или за по-малко. Това ще по-рискована процедура поради форсираното спиране на услугата и възможността да се крашне mysql таблица на дадена база данни, но ще го има като функционалност.
Беше оправен и един стилистичен бъг на едно от менютата в потребителската част, което водеше към друга страница.
Е както Ви казах приемаме критиката за градивна, само тази, която е обоснована :)
Винаги сме правили промени които са в полза на потребителя и стига да сме уведомени, за което, реагираме доста бързо.

Имате положителна репутация от мен. Ето, че цялата тази дискусия ще бъде в полза както на старите ви потребители, така и на новите :)
Поздрави!
 
От: VPS в България

Не съм казал, че някой е взел пари. Не си прочел внимателно. Сигурно всичко е на доброволни начала. Само казвам на мен как ми изглежда като чета темата от началото - делта и томов срещу ICN :). Сега наистина остава и другите да се включат и ще стане цирк. Темата е за впс българия, да. Или по точно заглавието и. Само че нещо не тръгна в тази посока.

пп: ако това за компетенциите е за мен (въпреки че нищо техническо не съм коментирал) - отговорът е "да".

Васко, не си прав приятелю. Не е делта и томов срещу ICN, а мнението на делта и мнението на Томов по отношение първата публикация от icn.bg.
Както казах в по-предното ми мнение, твърденията в първата публикация бяха повече от абсурдни и единственото което правих е да се опитам да го обясня на екипа.


Само на един потребител предоставихме достъп до този модул, за да тества функционалността. Това не е бъг на системата а подаване на дата на изтичане от моя страна без да преценя че след изтичане на дата 11-ти ще станат неактивни тези менюта. Чисто и просто стремейки се да дам данните се съм огледал датата, което не пречи на тестовете, защото потребителя във филмчето си подава час около 1 и нещи, 2 часа през нощта а пък иконките не са били активни от 0:00 часа на същата дата, т.е 2 часа е бил в сървъра си а пък е решил че услугата е спряна.
Вижте, клипчето явно показва, че контейнера все още работи, но достъпа ми до вашият сайт е прекратен. Нали целта беше да се изтества и рестартирането чрез него или аз се бъркам? Под 24 часов период аз разбрах - 24 часа работещ контейнер и 24 часа работещ уеб базиран интерфейс. И именно зареди това показах това нещо - за да се види какво сте казали, за да се види че контейнера все още работи и за да се види, че УЕБ панела вече не работи.
 
Последно редактирано:
От: От: VPS в България

  1. Кой тоз Кристиян?
  2. Що пускаш кореспонденция без да имаш разрешението и на двете страни?
  3. На кой му пука какво казал Кулинаря? Има и по-удачни поводи да си пуснете примоцийките :) . Барем линкът да беше само към конкретната статийка?
И не споделям мнението на васкоа, че не било хубаво да се рита паднал, при положение, че падналият работи/притежава в/за/в името на българска хостинг компания.
Кристиян е мой познат, който и той като мен е минал през почти всички български хостинги (лично аз засега не съм ползвал webconnect, Delta и HostBulgaria).
А иначе темата стана... мани, бегай.
Четох нещо в края на предишната страница как нямали проблеми преди години с рязкото нарастване на потребители, но не мисля да се изказвам по темата, щото ще стане двойна, пък и беше преди към 2 години.
 
От: VPS в България

Не знам, ама ще си позволя да изкажа позиция от името на всички гадни сеирджии наоколо:

Тая тема в никакъв случай не трябва да завършва приятелски или благополучно - трябва поне един хостинг провайдер да охлузи наколенките... ИСН или Делта - все ни е тая.
 
Re: От: VPS в България

Васко, не си прав приятелю. Не е делта и томов срещу ICN, а мнението на делта и мнението на Томов по отношение първата публикация от icn.bg.
Както казах в по-предното ми мнение, твърденията в първата публикация бяха повече от абсурдни и единственото което правих е да се опитам да го обясня на екипа.

Може и да бъркам. Просто на мен едното от двете мнения ми се видя в повече в случая (по начина, по който беше поднесено). И тя после стана една тема ... :)
 
От: VPS в България

В крайна сметка след проведен разговор с Юлиян се оказа, че цялата тема е абсолютно безмислена. Първо, че това не е фактор който би попречил на отношенията ни. Второ, че въпросния клиент изобщо не е използвал OpenVZ виртуализация, а XEN.

Поздрави.
<вече не пиша името на фирмата от която са поздравите, за да не се приеме като реклама или заяждане>
 
Re: От: VPS в България

Второ, че въпросния клиент изобщо не е използвал OpenVZ виртуализация, а XEN.

Екстра :Dсега трябва да се тества наново
 
От: VPS в България

Популизмът май не върви при потребители, които знаят какво искат.
:)
 
Последно редактирано:

Горе