ExTended
Active Member
Здравейте,
Тъй като се занимавам с print-on demand, т.е. правя дизайни и ги качвам върху различни продукти, най-вече тениски, които съответно могат а бъдат закупени от хора от цял свят, както и съм се занимавал с дропшипинг достатъчно много, имам следният проблем и чудене за това как да го разреша.
Наскоро направих 5 поръчки от собствените ми магазини, от различни print-on-demand доставчици( печатари) по света, които ползвам или смятам да ползвам, за да видя къде какво е качеството и особеностите на принтерите им. Поръчах по 2 тениски от всеки, общо съм дал към 250лв. за 5-те поръчки, от които средно по 7-8 долара за shipping на всяка поръчка. Най-високия шипинг е 12$ някъде на едната от поръчките.
Пратките идват от Обединеното Кралство, Латвия и Щатите. Обаче пристигат до локалния пощенски офис и греда - никой не те пита колко си платил за шипинг, с голяма борба първите две пратки накарах локалния кит който работи там да ги домъкне дотук, бяхме се разбрали да бъде добър кит и да донесе и останалите, но вчера ми е сложила листчета в пощата, че останалите пратки са в офиса на пощата, да си ги прибера когато ми е удобно. Дали ми е удобно и имам желание никой не ме пита. Това че съм със 100% инвалидност също не се брои, явно, нищо че съм си платил за доставка до адрес.
Сега от дропшипинг кариера ми знам две неща: български пощи се правят на много незаинтересовани при пратки от Китай, което е донякъде разбираемо, тъй като китаеца плаща 1-2 долара макс за пратката да дойде до България до адреса ти. Мога да симпатизирам как тези пратки трябва да отидеш да си ги вземеш от място.
Но пак от дропшипинг кариерата ми знам и друго интересно нещо - веднъж на 4 години се прави световна среща на всички пощенски институции опо света, които имат желание да внасят/изнасят неща, ние сме част от това покрай ЕУ така или иначе. И там се определеят условията, сроковете и цените за доставка на пратка от всяка точка А до Я до всяка точка А до Я. Тези условия влизат в сила през идния 4-годишен период и искаш/неискаш, на печалба на загуба, доставяш спрямо условията. Които условия включват доставка до адрес на колети и тем подобни пратки, обаждане по телефон да попиташ дали човека си е на адреса и да му кажеш че си долу и има пратка, и само ако го няма или откаже да слезе, можеш да занесеш пакета в офиса и да му оставиш бележка пред вратата, че си бил там, но е нямало никой, и за това колета трябва да се вземе от пощенския клон. Дори пратката да е от Китай и катаеца да е платил 1 долар за доставка, БГ пощи са длъжни да я домъкнат тая пратка до пред вас, независимо дали е 5 грама или 100 килограма. За това ги плащаме тези данъци - за да е достъпна и удобна тази услуга за всички граждани, не за да печелят БГ пощите като плащат минимални заплати на мързеливи лелки и нямат една кола за разнос.
Хората които са по чужбина могат да разкажат как се доставят там пратките от Китай и особено от белите страни.
Та въпроса ми е - сигурно не съм само аз ядосан от това нарушаване на правата ни, когато работата на тази институция трябва да е точно обратната - да ни върши работа. Тези хора до кога ще получават заплати за нищо и до кога управляващите безнаказано ще пренебрегват договорите, които са подписали с цял свят лично или чрез ЕС? Искат да са в ЕС, искаш да са в Шенген, искат да са навсякъде и да има магистрали, а като стане време ние да спечелим от магистралите - няма никой насреща.
Аз с каква наглост трябва да чарджа някой българин 11 долара за доставка от САЩ на една тениска, и после човека да ходи да си взима тениската от керпичения офис на български пощи? Кой ги прибира тези 11 долара? Не е дебелата мързелана, която не си върши работата и ни оставя листчета че колетите ни чакат на топло на другия край на града.
Предлагам да се стегнем всички заинтересовани и да залеем комисията за защита на потребителите с жалби, докато не започнат да ни третират като не-малоумни хора, каквито предполагам повечето сме. На мен ми писна да плащам по 12лв. доставка на Български Пощи и да ме третират все едно съм им изял обедния сандвич като трябва да си свършат не толкова сложната работа, а в същото време Тръмп да мрънка против същите тези пощенски правила, но да ги спазва до точка и хората живеещи в САЩ, Англия, Венецуела и тем подобни да могат да си получават стоката поръчана от магазина ми с усмивка и у дома, както си му е реда в 2019 година. До кога ще сме 50 години назад за всички, ние ли сме най-тъпите да плащаме и насреща да ни се подиграват хората, на които реално ние им плащаме заплатите?
Дал съм над 60лв. за доставка на 5 кирливи пратки от по 300 грама до адрес всяка и ще ме карат 100 пъти да ходвя до пощата, за да си ги взимам, защото не им е достатъчна печалбата да изхабят за 3лв. бензин за доставка...? До кога така?
Тъй като се занимавам с print-on demand, т.е. правя дизайни и ги качвам върху различни продукти, най-вече тениски, които съответно могат а бъдат закупени от хора от цял свят, както и съм се занимавал с дропшипинг достатъчно много, имам следният проблем и чудене за това как да го разреша.
Наскоро направих 5 поръчки от собствените ми магазини, от различни print-on-demand доставчици( печатари) по света, които ползвам или смятам да ползвам, за да видя къде какво е качеството и особеностите на принтерите им. Поръчах по 2 тениски от всеки, общо съм дал към 250лв. за 5-те поръчки, от които средно по 7-8 долара за shipping на всяка поръчка. Най-високия шипинг е 12$ някъде на едната от поръчките.
Пратките идват от Обединеното Кралство, Латвия и Щатите. Обаче пристигат до локалния пощенски офис и греда - никой не те пита колко си платил за шипинг, с голяма борба първите две пратки накарах локалния кит който работи там да ги домъкне дотук, бяхме се разбрали да бъде добър кит и да донесе и останалите, но вчера ми е сложила листчета в пощата, че останалите пратки са в офиса на пощата, да си ги прибера когато ми е удобно. Дали ми е удобно и имам желание никой не ме пита. Това че съм със 100% инвалидност също не се брои, явно, нищо че съм си платил за доставка до адрес.
Сега от дропшипинг кариера ми знам две неща: български пощи се правят на много незаинтересовани при пратки от Китай, което е донякъде разбираемо, тъй като китаеца плаща 1-2 долара макс за пратката да дойде до България до адреса ти. Мога да симпатизирам как тези пратки трябва да отидеш да си ги вземеш от място.
Но пак от дропшипинг кариерата ми знам и друго интересно нещо - веднъж на 4 години се прави световна среща на всички пощенски институции опо света, които имат желание да внасят/изнасят неща, ние сме част от това покрай ЕУ така или иначе. И там се определеят условията, сроковете и цените за доставка на пратка от всяка точка А до Я до всяка точка А до Я. Тези условия влизат в сила през идния 4-годишен период и искаш/неискаш, на печалба на загуба, доставяш спрямо условията. Които условия включват доставка до адрес на колети и тем подобни пратки, обаждане по телефон да попиташ дали човека си е на адреса и да му кажеш че си долу и има пратка, и само ако го няма или откаже да слезе, можеш да занесеш пакета в офиса и да му оставиш бележка пред вратата, че си бил там, но е нямало никой, и за това колета трябва да се вземе от пощенския клон. Дори пратката да е от Китай и катаеца да е платил 1 долар за доставка, БГ пощи са длъжни да я домъкнат тая пратка до пред вас, независимо дали е 5 грама или 100 килограма. За това ги плащаме тези данъци - за да е достъпна и удобна тази услуга за всички граждани, не за да печелят БГ пощите като плащат минимални заплати на мързеливи лелки и нямат една кола за разнос.
Хората които са по чужбина могат да разкажат как се доставят там пратките от Китай и особено от белите страни.
Та въпроса ми е - сигурно не съм само аз ядосан от това нарушаване на правата ни, когато работата на тази институция трябва да е точно обратната - да ни върши работа. Тези хора до кога ще получават заплати за нищо и до кога управляващите безнаказано ще пренебрегват договорите, които са подписали с цял свят лично или чрез ЕС? Искат да са в ЕС, искаш да са в Шенген, искат да са навсякъде и да има магистрали, а като стане време ние да спечелим от магистралите - няма никой насреща.
Аз с каква наглост трябва да чарджа някой българин 11 долара за доставка от САЩ на една тениска, и после човека да ходи да си взима тениската от керпичения офис на български пощи? Кой ги прибира тези 11 долара? Не е дебелата мързелана, която не си върши работата и ни оставя листчета че колетите ни чакат на топло на другия край на града.
Предлагам да се стегнем всички заинтересовани и да залеем комисията за защита на потребителите с жалби, докато не започнат да ни третират като не-малоумни хора, каквито предполагам повечето сме. На мен ми писна да плащам по 12лв. доставка на Български Пощи и да ме третират все едно съм им изял обедния сандвич като трябва да си свършат не толкова сложната работа, а в същото време Тръмп да мрънка против същите тези пощенски правила, но да ги спазва до точка и хората живеещи в САЩ, Англия, Венецуела и тем подобни да могат да си получават стоката поръчана от магазина ми с усмивка и у дома, както си му е реда в 2019 година. До кога ще сме 50 години назад за всички, ние ли сме най-тъпите да плащаме и насреща да ни се подиграват хората, на които реално ние им плащаме заплатите?
Дал съм над 60лв. за доставка на 5 кирливи пратки от по 300 грама до адрес всяка и ще ме карат 100 пъти да ходвя до пощата, за да си ги взимам, защото не им е достатъчна печалбата да изхабят за 3лв. бензин за доставка...? До кога така?