БАНКА ДСК - СТОЙТЕ ДАЛЕЧЕ, ПЪЛНА МИЗЕРИЯ, КОШМАРНА РАБОТА

Дискусията в 'Разплащателни Системи' стартирана от bigdarkmad, Февру 24, 2016.

  1. Blinky

    Blinky Owner

    Рег.:
    Апр 12, 2006
    Съобщения:
    22,710
    Харесвания:
    1,515
    Точки:
    113
    Пол:
    Мъж
    Професия:
    Dev
    Място:
    Sofia
    Аз говоря за IT-от към интеграция и, че те са участвали в заданието и проектирането. Съмнявам се някоя фирма да се е заела на 100% с това да проучват толкова време какви нужди трябва да задоволява системата. Все мисля, че IT екипа им се е намесил, но да, съгласен съм, че не е тяхна разработка. :)
     
  2. AMitrev

    AMitrev Well-Known Member

    Рег.:
    Авг 6, 2012
    Съобщения:
    1,460
    Харесвания:
    210
    Точки:
    63
    Пол:
    Мъж
    Място:
    София
    Какво значи интеграция? Плащат си на фирмата разработчик и го получават ;). Техните ИТ-та са просто да и работят компповете :D.

    Но нека приемем, че си прав и техните хора са го интегрирали. Дизайни им е неадекватен!
    Пощенска ползва същата система (или поне много ама много близка до тази), но интерфейса им е в пъти по-добър.
     
  3. xainov

    xainov Well-Known Member

    Рег.:
    Февру 7, 2013
    Съобщения:
    1,119
    Харесвания:
    90
    Точки:
    48
    Пол:
    Мъж
    В централата във Варна. Или във Варна на центъра примерно.
     
  4. kamentk

    kamentk Well-Known Member

    Рег.:
    Юни 3, 2012
    Съобщения:
    1,977
    Харесвания:
    164
    Точки:
    63
    Пол:
    Мъж
    Когато отида във Варна, ще посетя клона и ще напиша в темата. Да видим дали там ще са любезни. Иначе да, прав си, че главния офис е във Варна. Това е едно от малкото неща за които ги уважавам. Не може всичко да е в София.
     
  5. Blinky

    Blinky Owner

    Рег.:
    Апр 12, 2006
    Съобщения:
    22,710
    Харесвания:
    1,515
    Точки:
    113
    Пол:
    Мъж
    Професия:
    Dev
    Място:
    Sofia
    Да, и сградата им е много хубава там и на централно място.

    @AMitrev , може всякакви сценарии да има. Но определено са минали някакво обучение, в което са им предали основни неща как да оперират със системата без да се налага да звънят на съпорта или разработчиците им. Прав си, интеграцията има голяма вероятност да не на In-house IT-тата, освен да са подготвили средата де. :)
     
  6. xainov

    xainov Well-Known Member

    Рег.:
    Февру 7, 2013
    Съобщения:
    1,119
    Харесвания:
    90
    Точки:
    48
    Пол:
    Мъж
  7. Blinky

    Blinky Owner

    Рег.:
    Апр 12, 2006
    Съобщения:
    22,710
    Харесвания:
    1,515
    Точки:
    113
    Пол:
    Мъж
    Професия:
    Dev
    Място:
    Sofia
    Точно това е.
     
  8. rds100

    rds100 Premium

    Рег.:
    Май 14, 2013
    Съобщения:
    523
    Харесвания:
    41
    Точки:
    28
    Място:
    Varna
    Какво трябва да може да прави едно електронно банкиране (и как), за да го считате за добро?
     
  9. xainov

    xainov Well-Known Member

    Рег.:
    Февру 7, 2013
    Съобщения:
    1,119
    Харесвания:
    90
    Точки:
    48
    Пол:
    Мъж
    По моите стандарти:
    - да е лесно/интуитивно за работа;
    - лишено от бъгове;
    - да е бързо;
    - да е сигурно;
    - да е информативно - ако някога има проблем с нещо, регулярно да се известява за това.
    SGEB напълно ми задоволяват критериите. ДСК с техните сертификати, ама едни стават за Internet Explorer само, други - само за Mozilla (определени версии), тинтири, минтири. И не на последно място - да не правят проблем за таксата за превода. Сиреч - ако в сметката имам 300 лв и пращам 300 лв, не да ме спрат, понеже не могат да си вземат 1 лв за превода, а да направят превода и да ми задължат сметката. Това SGEB отново го могат. Пробвай да го направиш с ДСК банкирането. ;)
     
  10. Victor R

    Victor R Member

    Рег.:
    Авг 14, 2017
    Съобщения:
    73
    Харесвания:
    13
    Точки:
    8
    Пол:
    Мъж
    ДСК си оправиха сертификатите преди месец-два май. Сега са си на техни сървъри. Онова беше някъв ад. Винаги съм се чудел как може да ми е по-трудно да си изкарам сертификат без да объркам нищо, от колкото да си dump-на от оперативната памет парчетата от някоя затрита активна съвърна конфигурация.
     
  11. AMitrev

    AMitrev Well-Known Member

    Рег.:
    Авг 6, 2012
    Съобщения:
    1,460
    Харесвания:
    210
    Точки:
    63
    Пол:
    Мъж
    Място:
    София
    @xainov няма как за SGEB да се каже, че е лесно и интуитивно. Има къде, къде по добри реализации на интерфейс за банкиране.

    След като нямаш пари да заплатиш 301лв. превод + таксата то няма как да се случи, освен ако нямаш споразумение за овърдрафт.
     
    kamentk харесва това.
  12. xainov

    xainov Well-Known Member

    Рег.:
    Февру 7, 2013
    Съобщения:
    1,119
    Харесвания:
    90
    Точки:
    48
    Пол:
    Мъж
    Имаш ли онлайн банкиране в SGEB? А правиш ли плащания през него?
    Когато парите по сметката ми не стигат за таксата, но стигат за превода, сметката ми се дебитира със сумата на таксата и става на "минус", след което като я захраня, въпросния минус се приспада от сумата, с която съм я захранил. Какъв овърдрафт? Тук говорим за някакви левчета. :D
    При ДСК - превеждаш сумата, потвърждаваш, подписваш и ядец - "дай ни на нас таксата, иначе няма да ти направим превода". Информативно - таксата за превод на на сума в лева е около 2 лв, която се приспада 50:50 от изпращача и получателя, освен ако изрично не е посочено друго. В SGEB ми взимат точно 0.90 лв за превод (т.е. общата такса е 1.80 лв) при преводи по BISERA. При RINGS е друга бира.
    При онлайн банкирането на Уникредит е същото като при ДСК.
    Когато има проблем с плащанията, до половин час в сайта се качва съобщение. Помниш ли проблема с ДСК разплащанията? А помниш ли кога потвърдиха, че наистина имат проблем?
    Мога много да ти говоря за банките, понеже не само съм ползвал голяма част от тях по един или друг повод, ами понеже съм работил със ситемите на няколко от тях.
    Не ангажирам никого с мнението ми и няма да тръгна да убеждавам когото и да било в каквото и да било. Онлайн банкирането на SGEB напълно ми задоволява потребностите на потребител.
     
  13. AMitrev

    AMitrev Well-Known Member

    Рег.:
    Авг 6, 2012
    Съобщения:
    1,460
    Харесвания:
    210
    Точки:
    63
    Пол:
    Мъж
    Място:
    София
    @xainov имам сметка, че и карти имам. Какво значение има 1 лев или 10 000 лева след като ги нямаш значи ги нямаш толкова.

    Това че сравняваш ДСК и СГЕБ си е твоя работа.
    Аз само казвам, че СГЕБ е много далече от лесно и интуитивно. Разбирам че си им фен или работиш там, ама хайде малко спри се с хвалебствията по техен адрес.
     
    kamentk и Странникът харесват това.
  14. xainov

    xainov Well-Known Member

    Рег.:
    Февру 7, 2013
    Съобщения:
    1,119
    Харесвания:
    90
    Точки:
    48
    Пол:
    Мъж
    Аз те попитах за онлайн банкиране. Не за карти и сметки. И има значение. Когато превеждаш 1550 лв и те спрат, защото в сметката ти след последното осчетоводяване има 1550.50 лв, т.е. не ти достигат 0.50 лв за да направиш превод, тогава ще разбереш защо съм фен на SGEB. Лично аз имам банкиране в СГЕБ, в ДСК, в Уникредит и за малко имах и в ОББ. Да ти правя ли сравнение? ОББ са с най-противното онлайн банкиране от всички според мен. След това е на ДСК. След това са Уникредит и най-добри от тея са СГЕБ. Отново казвам - за мен.
     

Сподели страницата

  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies.
    Dismiss Notice