Бюджетна кола

Аз пък съм карал 307 и мога да кажа на пича, че ако си купи такова, ще се преебе жестоко.
Сменям цялата предница - всичко по окачването. И пътувам Варна-Панагюрище-Варна. Резултатът е 2 тампона.
Освен това, ако си вземеш дизел с горивна система Siemens - спукана ти е работата. Дюзите са неремонтируеми. С течение на времето помпата (също Siemens) изпуска стружки, които ебават майката на дюзите. И дюзите започват да пикаят, а колата става спънат кон. Ремонтът е нови дюзи, нова помпа, почистване на цялата система от стружки. Струва над 1000 лв. И се брои за консуматив на всеки 50 000 км горе-долу. Да не говорим, че има абсолютни недомислици при окачването. За смяна на каре, трябва да се разглоби всичко около гумата. Тъпанарска история. Та лично аз като чуя за 307 вече, се изприщвам лекичко. Наистина, няма такава возия за кола с размерите на Голф, обаче не е направена за българските пътища.
Има и друга такава возия с размер на голф казва се alfa 147
 
На тези не са ли им слаби окачванията. Така де, повече от другите по нашите улици. :)
1 идея им е по-добро окачването от на френските брички. Освен ако не е TI. TI е друга бира. Но пък аз бензинова алфа без проблеми с мотора не знам. Включително едно приятелче 3 пъти сменя двигател на неговата 156
 
Защо не погледнеш VW Polo има ги до 1000лв и останалите пари можеш да ги инвестираш в себе си за образование примерно от Udemy.
Ако си мотивиран за растеж в личен план бързо ще се ориентираш и след време ще търсиш кола за същите пари само че умножени по 5 или 10.
 
  • Love
Реакции: OSH
Защо не погледнеш VW Polo има ги до 1000лв и останалите пари можеш да ги инвестираш в себе си за образование примерно от Udemy.
Ако си мотивиран за растеж в личен план бързо ще се ориентираш и след време ще търсиш кола за същите пари само че умножени по 5 или 10.
Ето това е едно умно предложение ✌️
 
  • Love
Реакции: OSH
Събирай повече пари и въобще не ги взимай тея дараци по 2-3к.
Преди 2 месеца от Mercedes минах на Ford Focus 2015 1.6 115кс. хем е новичка на години, хем малко харчи и са му доста евтини частите. Такива за по 2-3к. не очаквай нищо здраво, а и повечето са еко 1-2.
 
Ето това е едно умно предложение ✌️
Да, и аз съм за също за Поло. Имал съм и съм оставал доволен. И то беше супер старо, май единичка.

Лично мнение, че всичко около 2К ще има доста за правене. Тук много трудно, на тази цена, ще се уцели нещо читаво. Трябва да се гледа много.
:)
 
  • Like
Реакции: OSH
Някой мнение за Polo 1.9 SDI (чист дизел) ?
Гледам ги за по 1500-2000лв с външни забележки, а бюджета сигурно ще е около 3000лв. За 1000лв не вярвам да не може да се постегне тая кола. Външния вид не ме интересува. Интересува ме най-вече подръжката на колата - цена на части и колко издръжливи са
Първоначално гледах 1.4 бензин/газ, но четох, че имат много проблем със скоростите.

Или пък seat Ibiza 1.9 sdi ?
 
Последно редактирано:
sdi за мен са мъртвородени двигатели. Гори с 1 литър по-малко от TDI, върви 2 пъти по-малко.
Да, но няма турбина за чупене и демферен маховик, а това да едни от най-скъпите ремонти. Целта ми е да спестя колкото може, а не утре да правя 1000лв ремонти за съединител с маховик или турбини. Ако е така аз бих останал с моята. 1.8Т Quattro, защото съм сменял съединител с демферен маховик
 
В града се ядва, те са по 68 коня. Извън града е мъка обаче, няма вътък за нищо :( . Иначе май доста по-малко горят от TDI-то и ги няма точно по-скъпите и уязвими на проблеми елементи като демфери, турбини, кулери и т.н.

1.8Т Quattro казваш ти е колата, а какъв е моделът?
 
В града се ядва, те са по 68 коня. Извън града е мъка обаче, няма вътък за нищо :( . Иначе май доста по-малко горят от TDI-то и ги няма точно по-скъпите и уязвими на проблеми елементи като демфери, турбини, кулери и т.н.

1.8Т Quattro казваш ти е колата, а какъв е моделът?
А3 8L
Сега ми казаха, че пък като нямало турбо заминавала помпата пък тя струвала пък тя струва колкото него
Колко е вярно не знам ..
 
Все още ли мислиш каква да е колата?
 
Нямам време да мисля. След като написах поста, чак сега имах време пак да си помисля
Сигурно са ти го написали, но с 15-20г коли е много на късмет работата, и хубав модел да вземеш като я каран от някой .... Х..
И обратното, по калпав като вземеш но запазен..
 
Сигурно са ти го написали, но с 15-20г коли е много на късмет работата, и хубав модел да вземеш като я каран от някой .... Х..
И обратното, по калпав като вземеш но запазен..
Да ама ако няма демфер,турбо и т.н и скоростната кутия може да я намериш за 200лв 2-ра ръка е съвсем друго. И с проблем в скоростите да е и проблем с нещо друго да има хвърляш 200-300-500лв макс и си готов. Точно затова искам евро а подръжка и части, защото и да е с проблем да го оправя за малко пари и след това да знам че няма да имам някакви ремонти с големи суми. Щото аз мога да взема здрава кола ама датчик 1000лв, скоростна кутия 1000лв и т.н и не знаеш какво ще се счупи утре колкото и да е запазена
 
Придвижвай се пеша и с таксита, кога се наложи.

По на далавера от това няма накъде.
 
Придвижвай се пеша и с таксита, кога се наложи.

По на далавера от това няма накъде.
Ами често казано, ако можех щях. Проблема е че всеки ден ще ми се налага такси. Спирка няма близко. Не мога да отида целия във вода на работа …
 
Бих препоръчал Форд Фиеста или Фюжън с 1.4 TDI мотор. Евтини части, гори 4 до 5 дизел. Данъка е евтин. Впрочем Фюжъна го хвалят много за здравина.
 

Горе