Въпрос относно paypal

Zdravko.Kapanov

Active Member
Имам потвърдена карта в paypal, с която съм теглил пари преди доста време от баланса. Предполагам paypal знаят само номера на картата, дата на валидност, 3 цифрения код, имена и адрес.

Въпросът ми е дали paypal знаят IBAN на картовата сметка и коя банка ползвам или само тези 5 неща, които сам съм посочил при регистрирането и :?:
 
От: Re: Въпрос относно paypal

Да, но това е достатъчно, за да могат да оперира системата с нея. След извъртяване на един определен оборот, ще се наложи да дадеш и повече информация за тем, включително и сметката ти.

Значи за момента знаят само информацията, която съм дал, а IBAN трябва да го предоставя на по-късен етап, ако искам да lift лимитите ? А чрез тях дали съответно могат да знаят коя банка ползвам, само от номер, ex. date и security code ?
 
Последно редактирано:
От: Въпрос относно paypal

PP accs, изискващи задължително local bank acc confirmation, са: US/UK/DE/AT/CH/FR/ES/IT/PL/AU/HK/CN и доста други. Сред тях НЕ e BG и някои други (което трябва да се възприема като предимство, а не като недостатък принципно). Така, че точно никога няма да искат добавяне на local BG bank acc confirmation IBAN в BG PP acc (невъзможно е дори и да иска човек).

Самата карта се разбира от коя държава е issued, на коя точно банка е, какъв тип е (кредитна, дебитна) по нейният BIN номер (first 6 digits). Същото важи и за всеки друг payment gateway – нали все пак трябва да сканират по някакъв начин дали е fraud-ната картата или не.

След като имат целият номер и знаят от коя банка е името ѝ, никакъв проблем не е да се звънне на банката-оператор поддръжката и да се пита повече информация за картовия собственик, стига това да е целесъобразно или да имат разрешение, или по някакви др. причини. Практически ти знаят DOB-а от профилът, адресът, имената, пълната карта, всичко. Ако всичко, което си попълнил е коректно, никакъв проблем не е да се идентифицира PP rep като теб реално, да каже по тел. еди си кои имена, картов номер и „ако може да ми кажете IBAN-ът тук за една операция, че ми трябва“, банковия-оператор може да му е проблем обаче като няма пълното ЕГН, но по картовия номер ставаш searchable & findable. По-нататък като се даде ЛК-то с ЕГН-то на него (по-долу текста) вече става елементарно обаче това.

___

При всеки новорегистриран EU PP (вкл. и BG PP) акаунт има „European Union Anti-Money Laundering Limit“. За получените суми в € той е €2500, за получените суми в GBP e 1900 GBP. Малко преди да го достигнете при преминаване на границата от €1800 или 1650 GBP ще получите на е-поща, както и в PP след логване съобщение: „You have received €1,800/1,650 GBP or more in total payments to your PayPal account in this calendar year and are therefore approaching our annual receiving limit of €2,500/1,900 GBP. PayPal is required by law to comply with European Union Anti-Money Laundering regulations by collecting information from customers when they reach this limit. Please go to the Resolution Centre for more information on what you need to do.“ – за да се справите с него трябва да предоставите валидната си лична карта (Proof of ID) сканирана отпред и отзад цветна в .JPG поне 300 dpi, както и Proof of Address (адрес, съвпадащ 1:1 с този, който е въведен в PP), т.е. Utility Bill – битова сметка за ток, вода, парно, телевизия, интернет, телефон или банково извлечение (но то НЕ е задължително!), където задължително да присъства логото на институцията, по възможност и баркод, да е цветна, валидна и издадена през последните 3 месеца. Сканираните трите файла прикачени в PP Resolution Center-а. Ако не са минати или са минати €1,800/1,650 GBP (total payments to your PayPal account in this calendar year) и се подадат документите, ревюта им отнема 30 дни. Практически и при отварянето на акаунт може да се подадат директно. Ако са минати €2,500/1,900 GBP (in this calendar year) и все още не са подадени документите, ще настъпят лимити. Задължително ще трябва да се прикачат, тогава ревюто се „забързва“ и е между 7-10 дни в зависимост от натоварването, бюрокрацията и пр. Акаунтът Ви е hit-нал queue списъкът за задължителна проверка и изчакване, и за това се приоритизира това (т.е. акаунтът отива на по-напред в опашката за разглеждане на docs, отколкото ако акаунтът не е hit-нал €1,800/1,650 GBP или €2,500/1,900 GBP). Който иска може да отнеме и по-малко време – между няколко часа до 3 дни някъде, ако се обади директно по тел. и им каже да ги ревюират docs веднага.

…излишно е да пиша сигурно, че телефонът Ви авт. се засича от система им една камара RAW данни за него: carrier, country, GeoIP, phone type, assosicated risk, timezone, coordinates, phone with country, etc. Тук след като се напише номерът излиза БЕГЛА базова информация за него, която е 1/5 или по-малко от общата информация, която им излиза на PP reps като се звъни по телефона (или просто като видят еди си кой номер в PP профил и решат да му прозвънят, а може и без прозвъняване).


P.S.: Очакваме новини относно forum tags, както и по въпросът с прикачените файлове от февруари.
 
Последно редактирано:
You must spread some Reputation around before giving it to ¦•••SHERIFA•••¦ again.

Това включване чаках....не съм виждал по-знаещ от @SHERIFA, който имам чувството, че няма пеймънт система, на която да не и знае и кътните зъби. :)
 
От: Въпрос относно paypal

PP accs, изискващи задължително local bank acc confirmation, са: US/UK/DE/AT/CH/FR/ES/IT/PL/AU/HK/CN и доста други. Сред тях НЕ e BG и някои други (което трябва да се възприема като предимство, а не като недостатък принципно). Така, че точно никога няма да искат добавяне на local BG bank acc confirmation IBAN в BG PP acc (невъзможно е дори и да иска човек).

Самата карта се разбира от коя държава е issued, на коя точно банка е, какъв тип е (кредитна, дебитна) по нейният BIN номер (first 6 digits). Същото важи и за всеки друг payment gateway – нали все пак трябва да сканират по някакъв начин дали е fraud-ната картата или не.

След като имат целият номер и знаят от коя банка е името ѝ, никакъв проблем не е да се звънне на банката-оператор поддръжката и да се пита повече информация за картовия собственик, стига това да е целесъобразно или да имат разрешение, или по някакви др. причини. Практически ти знаят DOB-а от профилът, адресът, имената, пълната карта, всичко. Ако всичко, което си попълнил е коректно, никакъв проблем не е да се идентифицира PP rep като теб реално, да каже по тел. еди си кои имена, картов номер и „ако може да ми кажете IBAN-ът тук за една операция, че ми трябва“, банковия-оператор може да му е проблем обаче като няма пълното ЕГН, но по картовия номер ставаш searchable & findable. По-нататък като се даде ЛК-то с ЕГН-то на него (по-долу текста) вече става елементарно обаче това.

___

При всеки новорегистриран EU PP (вкл. и BG PP) акаунт има „European Union Anti-Money Laundering Limit“. За получените суми в € той е €2500, за получените суми в GBP e 1900 GBP. Малко преди да го достигнете при преминаване на границата от €1800 или 1650 GBP ще получите на е-поща, както и в PP след логване съобщение: „You have received €1,800/1,650 GBP or more in total payments to your PayPal account in this calendar year and are therefore approaching our annual receiving limit of €2,500/1,900 GBP. PayPal is required by law to comply with European Union Anti-Money Laundering regulations by collecting information from customers when they reach this limit. Please go to the Resolution Centre for more information on what you need to do.“ – за да се справите с него трябва да предоставите валидната си лична карта (Proof of ID) сканирана отпред и отзад цветна в .JPG поне 300 dpi, както и Proof of Address (адрес, съвпадащ 1:1 с този, който е въведен в PP), т.е. Utility Bill – битова сметка за ток, вода, парно, телевизия, интернет, телефон или банково извлечение (но то НЕ е задължително!), където задължително да присъства логото на институцията, по възможност и баркод, да е цветна, валидна и издадена през последните 3 месеца. Сканираните трите файла прикачени в PP Resolution Center-а. Ако не са минати или са минати €1,800/1,650 GBP (total payments to your PayPal account in this calendar year) и се подадат документите, ревюта им отнема 30 дни. Практически и при отварянето на акаунт може да се подадат директно. Ако са минати €2,500/1,900 GBP (in this calendar year) и все още не са подадени документите, ще настъпят лимити. Задължително ще трябва да се прикачат, тогава ревюто се „забързва“ и е между 7-10 дни в зависимост от натоварването, бюрокрацията и пр. Акаунтът Ви е hit-нал queue списъкът за задължителна проверка и изчакване, и за това се приоритизира това (т.е. акаунтът отива на по-напред в опашката за разглеждане на docs, отколкото ако акаунтът не е hit-нал €1,800/1,650 GBP или €2,500/1,900 GBP). Който иска може да отнеме и по-малко време – между няколко часа до 3 дни някъде, ако се обади директно по тел. и им каже да ги ревюират docs веднага.

…излишно е да пиша сигурно, че телефонът Ви авт. се засича от система им една камара RAW данни за него: carrier, country, GeoIP, phone type, assosicated risk, timezone, coordinates, phone with country, etc. Тук след като се напише номерът излиза БЕГЛА базова информация за него, която е 1/5 или по-малко от общата информация, която им излиза на PP reps като се звъни по телефона (или просто като видят еди си кой номер в PP профил и решат да му прозвънят, а може и без прозвъняване).


P.S.: Очакваме новини относно forum tags, както и по въпросът с прикачените файлове от февруари.
Шерифе, а какъв е проблемът ако примерно реши да си направи нов акаунт и така всеки път като достигне ли итите да повтаря схемата? Благодаря предварително за инфото :)
 
Този loophole се пачна на 01.01.2017. Link по новите правила. Въпрос на време е да се comply-ват по тях и PP, Skrill, и всякаквите други eMoney operators, вкл. BTC-related.

Също така PP анонсираха преди дни, че след 3 месеца влизат и едни трети FACTA/CRS нещица за track-ване на tax evaders ДИРЕКТНО на ниво „АКАУНТ/ПРОФИЛ“ (а не на ниво платежен метод за получаване на средствата, където track-ват от 01.01.2016г. институциите).
 
Здравейте, по погрешка на клиент от Германия дадох другия си имейл, който не е вързан към ПП. Той веднага преведе сумата и аз получих потвърждение за превода от ПП. Сега как да си/ му върна сумата за да ги преведе в правилния???

Поздрави!
 
Пробваш да вържеш тогава е-поща, към която онзи е пратил сумата, към текущият PP acc през settings. Guide.

upload_2017-2-13_21-11-12.png

При добавяне на втория PP и верифицирането му, излизане от PP, логване наново през ВТОРАТА е-поща в PP, където е било получено плащането и преглед дали е дошло в PP Balance. Виж си в е-поща за „claim link“ бутонче и цъкаш на него (ако е новорегистрирана е-поща, чакане час-два). Ако не дойде плащането, утре звънене на PP.

---

Ако след звъненето не оправят този проблем (PP rep), то казване на немеца да отвори dispute. Или казване на PP rep-а, след като не могат да „добавят плащането“ в PP acc, то поне да го refund-нат директно от твое име (след като вече си верифицирала втория email в PP acc).

В един PP могат да се добавят до 8 emails.
 
Последно редактирано:
Пробваш да вържеш тогава е-поща, към която онзи е пратил сумата, към текущият PP acc през settings. Guide.

Виж файлът 14770

При добавяне на втория PP и верифицирането му, излизане от PP, логване наново през ВТОРАТА е-поща в PP, където е било получено плащането и преглед дали е дошло в PP Balance. Виж си в е-поща за „claim link“ бутонче и цъкаш на него (ако е новорегистрирана е-поща, чакане час-два). Ако не дойде плащането, утре звънене на PP.

---

Ако след звъненето не оправят този проблем (PP rep), то казване на немеца да отвори dispute. Или казване на PP rep-а, след като не могат да „добавят плащането“ в PP acc, то поне да го refund-нат директно от твое име (след като вече си верифицирала втория email в PP acc).

В един PP могат да се добавят до 8 emails.
Мммм... Това наистина беше много полезно! Не бях се сещал даже, че наистина може да се обърка имейла, но ето че има решение.
 
Благодарение на SHERIFA, за по малко от минута, добавих новия мейл и сумата е вече там.
Още веднъж Голямо Благодаря!

Поздрави!
 

Горе