apostol
New Member
ПРЕЗ 2006 ГОДИНА ОНЛАЙН ПОКУПКИТЕ В САЩ
НАДХВЪРЛИХА 100 МИЛИАРДА ДОЛАРА!
Масовите харчове за подаръци по Коледните празници осигуриха на щатските комерсиални сайтове общ годишен оборот от $102,1 млрд. за 2006 година. Това е едно увеличение от 24% спрямо онлайн пазаруването през 2005 г.
Само за периода от 1 ноември до 31 декември 2006 година купувачите са похарчили над $ 24,6 млрд. Това представлява ръст от 26% спрямо същия период на 2005 година, твърди един доклад на comScore Networks. Тези данни включват всички видове онлайн покупки с изключение на пътуванията.
Без да се налага да се блъскат в претъпканите магазини, онлайн клиентите са планирали своите покупки предварително и то доста добре.
Проучването показва, че задържайки пазаруването за последните дни преди зимните празници, онлайн купувачите са демонстрирали нарастващо доверие във възможността на Интернет магазините да доставят поръчаните стоки навреме, пише още в доклада.
Трите дни с най-големи по обем онлайн покупки са били 13 декември ($ 666,9 млн.), 11 декември ($ 660,8 млн.) и 4 декември ($ 647,5 млн.).
АПОСТОЛ АПОСТОЛОВ
НАДХВЪРЛИХА 100 МИЛИАРДА ДОЛАРА!
Масовите харчове за подаръци по Коледните празници осигуриха на щатските комерсиални сайтове общ годишен оборот от $102,1 млрд. за 2006 година. Това е едно увеличение от 24% спрямо онлайн пазаруването през 2005 г.
Само за периода от 1 ноември до 31 декември 2006 година купувачите са похарчили над $ 24,6 млрд. Това представлява ръст от 26% спрямо същия период на 2005 година, твърди един доклад на comScore Networks. Тези данни включват всички видове онлайн покупки с изключение на пътуванията.
Без да се налага да се блъскат в претъпканите магазини, онлайн клиентите са планирали своите покупки предварително и то доста добре.
Проучването показва, че задържайки пазаруването за последните дни преди зимните празници, онлайн купувачите са демонстрирали нарастващо доверие във възможността на Интернет магазините да доставят поръчаните стоки навреме, пише още в доклада.
Трите дни с най-големи по обем онлайн покупки са били 13 декември ($ 666,9 млн.), 11 декември ($ 660,8 млн.) и 4 декември ($ 647,5 млн.).
АПОСТОЛ АПОСТОЛОВ