Групови отстъпки от куриерски услуги на Eконт

Не знам що за търговец си, ама основни пазарни правила и принципи не са ти ясни. Това дали ти приемаш нещо или не, няма никакво значение. Пазара определя цените, не аз или ти. Щом пазара го позволява, това са цените, край на въпроса. Бизнеса се нагажда по това, който не може отпада, който се адаптира продължава. Не знам как да ти го обясня по-просто. Когато се появи Марешки на транспортните услуги, отиваме при него, дотогава работим с каквото има.

Как е по света също няма никакво значение, защото пазарите са различни. Едните оперират на 100 милиона пазар, наще на 1 милион. Намираш ли разликата?

Примерно, ако ЕКОНТ намалят цените, ще намалят и приходите на франчайзерите. Като намалят приходите на франчайзерите, ще почнат фалити на офиси, особено в малките населени места. Като почнат да окапват офисите, до много места ще се доставя само до врата или офиса ще е на майната си, което ще оскъпи транспорта и със сигурност ще намали потреблението. Което пък ще рефлектира обратно при търговците. Почна ли да ти се изяснява защо цените са такива, каквито са?

О моля тя, недей с този снизходителен тон да ми обясняваш пазарни принципи пречупени през призмата на твоята търговска практика.
Еконт съществува в този вид благодарение на високите цени и по всеки възможен начин ще се опита да ги задържи. ОК, тук сме на едно мнение.
Малкия пазар прави трудно стъпването на трети голям играч но ще го направи невъзможно ако търговците се държат така сякаш на пазара има само два куриера. Еконт се е превърнал в нещо като "Xerox" на куриерите и на клиентите им се вменява това. Ако продължаваме така тези двата ще стават все по-силни и ще налагат своите условия.
Ниски цени и разгърната мрежа от офиси може да се предложи само ако имаш голям пазарен дял а след като в момента малките играчи могат да предложат по-ниски цени въпреки жалкия процент клиенти, които имат, значи има накъде да се върви в посока надолу.
И кое прави толкова критично наличието на толкова много офиси. Представи някаква апокалиптична картина с намаляне на броя офиси на Еконт, сякаш интернет търговията зависи от това. Като няма офиси на Еконт ще има повече доставки до адрес, както виждаме и в момента цените са почти същите само липсата на ДДС при пощенските пратки ги прави привидно по-евтини.
 
Търговците се държат така, както им диктува пазара. Да не мислиш, че работя с ЕКОНТ, защото са ми много симпатични? Работя с тях, защото 60%, че и повече от клиентите си търсят офис на еконт, затова. Също бедна ти е фантазията какъв фактор е офиса за онлайн търговията. Има клиенти, които просто няма да поръчат ако не е до офис, не знам какъв е процента, не искам и да разбирам. Много хора не искат да се съобразяват с куриери - на работа са, не им се чака куриер и тн. Огромен фактор е офиса, факт който ти би трябвало да го знаеш, щом се занимаваш с това.

Първия онлайн магазин го направих две години преди да се регистрирам тук, знам какъв беше пазара тогава, знам какъв е сега и еконт имат своята роля в това. Много от редовните онлайн купувачи, поддържат много тесни връзки с обслужващия ги офис, което също е фактор. Един вид получаването на пратката носи емоционален заряд за клиента, отваря всички гледат какви яки ботуши си е купила кифлата цъкат с език и тн. Но да не задълбаваме чак толкова на дълбоко...
 
Нещо не излизат сметките. Стандартната услуга Пакети (колетни пратки) врата-врата на Лео Експрес е 10.30 лв дори с 30% е 7.21лв.

Опитвал съм да има договорни отношения с Лео, Спиди, Рапидо и т.н. Нито един не можа да ми даде цена под 5 лв врата-врата на 500 пратки месечно. При Еконт дори с 10% рядко минава 5-6 лв до врата
Здравей в момента цената на Лео е 6.20лв до 1кг , ако имаш 500 пратки Лео Експрес и Евро път могат да ти дадат цена 3,80 до 4лв за 1кг , и 4,50 -5лв до 3кг и т.н.В момента имам оферта от Рапидо 4.22лв врата /врата .Аз лично използвам тези тарифи врата-врата плюс пощенската на еконт с 10% отстъпка.Това ми позвалява да съм гъвкав и да предлагам безплатна доставка .
 
Търговците се държат така, както им диктува пазара. Да не мислиш, че работя с ЕКОНТ, защото са ми много симпатични? Работя с тях, защото 60%, че и повече от клиентите си търсят офис на еконт, затова. Също бедна ти е фантазията какъв фактор е офиса за онлайн търговията. Има клиенти, които просто няма да поръчат ако не е до офис, не знам какъв е процента, не искам и да разбирам. Много хора не искат да се съобразяват с куриери - на работа са, не им се чака куриер и тн. Огромен фактор е офиса, факт който ти би трябвало да го знаеш, щом се занимаваш с това.

Първия онлайн магазин го направих две години преди да се регистрирам тук, знам какъв беше пазара тогава, знам какъв е сега и еконт имат своята роля в това. Много от редовните онлайн купувачи, поддържат много тесни връзки с обслужващия ги офис, което също е фактор. Един вид получаването на пратката носи емоционален заряд за клиента, отваря всички гледат какви яки ботуши си е купила кифлата цъкат с език и тн. Но да не задълбаваме чак толкова на дълбоко...
Напълно си прав , големият процент хора предпочитат да им доставяш до офис на Еконт защото им е най - удобно да изпробват стоките без куриера да ги притесняваче чакал , нямал време и т.н .Но това важи за онлайн магазини.Обаче когато имаш междуфирмени пратки и изпращаш големи количества с големи обеми до адреса на фирмата цената на пратката изпратена с Еконт става непоносима , и там разликита става 3 към 1 .Една пратка за която плащам на Еконта 50лв с Лео излиза 15-20лв.Затова всеки използва различни куриери според спецификацията на бизнеса .Няма смисъл от спорове и караници защото работим различни неща и е несъпоставимо да се сравняват бизнеси от различни сектори .
 
Да, така е, за такива пратки ЕКОНТ не е оферта. Но не мисля че междуфирмените пратки са обект на дискусията по-горе. Там всеки си нагажда нещата според собствените нужди, но това е друго...


Напълно си прав , големият процент хора предпочитат да им доставяш до офис на Еконт защото им е най - удобно да изпробват стоките без куриера да ги притесняваче чакал , нямал време и т.н .Но това важи за онлайн магазини.Обаче когато имаш междуфирмени пратки и изпращаш големи количества с големи обеми до адреса на фирмата цената на пратката изпратена с Еконт става непоносима , и там разликита става 3 към 1 .Една пратка за която плащам на Еконта 50лв с Лео излиза 15-20лв.Затова всеки използва различни куриери според спецификацията на бизнеса .Няма смисъл от спорове и караници защото работим различни неща и е несъпоставимо да се сравняват бизнеси от различни сектори .
 
Нещо не излизат сметките. Стандартната услуга Пакети (колетни пратки) врата-врата на Лео Експрес е 10.30 лв дори с 30% е 7.21лв.

Опитвал съм да има договорни отношения с Лео, Спиди, Рапидо и т.н. Нито един не можа да ми даде цена под 5 лв врата-врата на 500 пратки месечно. При Еконт дори с 10% рядко минава 5-6 лв до врата

Опитай без да застраховаш пратката :)
Лео Експрес, 1 кг пратка, 5лв. наложен платеж, врата-врата: 4,54лв. Реално и да стане нещо със застрахована пратка, при Лео е много трудно да те обезщетят официално.
 
Здравейте Колеги,

Аз съм в група с 6 фирми, но те правят ниски обороти и не можем да достигнем максималните 30% отстъпка от Еконт.

Поради тази причина търся нова група, като можем да допринесем около 30% от нужния оборот за максимална отстъпка.
 
Здравейте Колеги,

Аз съм в група с 6 фирми, но те правят ниски обороти и не можем да достигнем максималните 30% отстъпка от Еконт.

Поради тази причина търся нова група, като можем да допринесем около 30% от нужния оборот за максимална отстъпка.

Аз, с който и да съм говорил, ми казва че няма как ей така да се включваш по разни групи. Фирмите общо взето трябва да са с един собственик или фирмата трябва да е нова за Еконт, т.е. нов клиент.
 
Така е- не може съществуващ клиент да се включи в група. Ако правиш нова фирма, може да се включи новата фирма в съществуваща група. Ако лицето- фирма или ФЛ вече има акаунт в Еконт единствено може да си направи негова си група- примерно ФЛ + ЮЛ.

Съвсем независими са акаунтите един от друг, никой нищо не вижда на другия, камо ли пък да имат някаква връзка пред Н@П... Единствено има значение ако някой завлече Еконт с някакви такси за пратки (да речем от непотърсени или друго), доколкото са ми обяснявали го отнася титуляра на групата. Тоест той трябва да плати, ако другия не си плати. Но това не виждам да го пише в договора, така че може и да е непотвърден слух :D
 
Аз, с който и да съм говорил, ми казва че няма как ей така да се включваш по разни групи. Фирмите общо взето трябва да са с един собственик или фирмата трябва да е нова за Еконт, т.е. нов клиент.

Мисля, че този, с който си говорил просто те хвърлил на черешата за да не го закачаш.

Има прехвърляния на групи, убеден съм.
 
Няма и наистина няма логика да има. Ако си нов клиент за Еконт, т.е. нова фирма да, по може, ама иначе не. Говорил съм с всичките им мениджъри там, а и съм се пробвал да се включвам в други групи, но не става.
 

Горе