Дали текст в страница с 3 830 000 показвания е много четен? А и официално не е мой...
Има много текстове, които ги чувствам лични.
Официално те са на хората, които ги публикуват онлайн. Неофициално – всички до един са ми толкова познати, като че съм ги писал собственоръчно. Ей така – от запитването, през брифа и уточняващите въпроси, до първия вариант, допълненията и всички корекции.
Този текст сигурно не е много четен – все пак е само един от многото в Гугъл плюс продуктова страница с 3 830 000 (три милиона осемстотин и тридесет хиляди) показвания до момента. Май трябва да се радвам.
КОПИРАЙТЪРствувателствуването носи самота.
При поръчката на текст една от първите обсъждани теми с всеки клиент е "конфиденциалност". Така и трябва. Продаващият текст е само средство за бизнес. Който иска да се гордее с текстовете си, става писател. А копирайтърът продава текста си и вече нищо не го свързва с него. Това е част от професионализма.
Този текст сигурно не е много четен – на страница със само 3 830 000 показвания до момента. Той по никакъв начин не е обозначен като мой. Ако попитате, ще Ви кажат, че е този текст е фирмен. Ако ме питате, аз ще го потвърдя. Но, странно защо, от този текст можете да добиете бегла представа за моя стил на писане. Защо - не мога да Ви кажа.
КОПИРАЙТЪРствувателствуването е масово въздействащо.
Стотици правилно подбрани думи облъчват стотици хиляди, а може и милиони потребители. Хубаво е да усещаш силата, която тръгва от пръстите, минава през клавиатурата, стига до екрана и оттам – до огромен брой хора. Клиентите познават тази сила и поръчват, и плащат, за да я използват.
Дали текст в страница с 3 830 000 показвания до момента е много четен? А аз даже не мога да потвърдя, че е мой.
Обаче, ако ми изпратите лично съобщение...
... в което ми опишете продаващия текст, от който имате нужда...
... тогава, преди да се заема с Вашия текст,...
... мога да Ви изпратя връзка към копирайтърски текст в страница с над 3 830 000 показвания. Искате ли такъв? Искате ли го сега?
Мога да Ви напиша такъв или по-хубав текст и да Ви пожелая с него да стигнете още повече показвания.
Искате ли?
Има много текстове, които ги чувствам лични.
Официално те са на хората, които ги публикуват онлайн. Неофициално – всички до един са ми толкова познати, като че съм ги писал собственоръчно. Ей така – от запитването, през брифа и уточняващите въпроси, до първия вариант, допълненията и всички корекции.
Този текст сигурно не е много четен – все пак е само един от многото в Гугъл плюс продуктова страница с 3 830 000 (три милиона осемстотин и тридесет хиляди) показвания до момента. Май трябва да се радвам.
КОПИРАЙТЪРствувателствуването носи самота.
При поръчката на текст една от първите обсъждани теми с всеки клиент е "конфиденциалност". Така и трябва. Продаващият текст е само средство за бизнес. Който иска да се гордее с текстовете си, става писател. А копирайтърът продава текста си и вече нищо не го свързва с него. Това е част от професионализма.
Този текст сигурно не е много четен – на страница със само 3 830 000 показвания до момента. Той по никакъв начин не е обозначен като мой. Ако попитате, ще Ви кажат, че е този текст е фирмен. Ако ме питате, аз ще го потвърдя. Но, странно защо, от този текст можете да добиете бегла представа за моя стил на писане. Защо - не мога да Ви кажа.
КОПИРАЙТЪРствувателствуването е масово въздействащо.
Стотици правилно подбрани думи облъчват стотици хиляди, а може и милиони потребители. Хубаво е да усещаш силата, която тръгва от пръстите, минава през клавиатурата, стига до екрана и оттам – до огромен брой хора. Клиентите познават тази сила и поръчват, и плащат, за да я използват.
Дали текст в страница с 3 830 000 показвания до момента е много четен? А аз даже не мога да потвърдя, че е мой.
Обаче, ако ми изпратите лично съобщение...
... в което ми опишете продаващия текст, от който имате нужда...
... тогава, преди да се заема с Вашия текст,...
... мога да Ви изпратя връзка към копирайтърски текст в страница с над 3 830 000 показвания. Искате ли такъв? Искате ли го сега?
Мога да Ви напиша такъв или по-хубав текст и да Ви пожелая с него да стигнете още повече показвания.
Искате ли?