ktomov
Premium
Здравейте. ме знам как да почна да обяснявам, защото все още не мога да спра да се смея, но все пак ...
Та, преди една седмици ми писа новорегистриран член на форума с желание да му се извършат корекции по даден негов уебсайт. За съжаление бях прекалено зает и нямах абсолютно никакво свободно време за да мога да поема каквато и да е било работа, дори и такава за 10 минути. Разговора беше приятен и културен, за това и го насочих да си пусне тема във форума за да може някой колега евентуално да му свърши желаните задачи, а ако евентуално не намери човек да ми пише след седмица, т.е. Вторник-Сряда тази седмица. Е случи се
Тук започва забавната част!
Както си му е в реда на нещата, отговорих на последното му съобщение, когато сметнах, че имам възможност - т.е. когато мога. Поисках информация за сайт, желание корекции и прочие - неща, които съм ги искал от много потребители в публични теми и съответно не са съжалявали. Та, отговора беше следният
Съответно обясних, че имам против. Защото искам комуникацията да се води във форума. Точният ми цитат
Отговорът на въпросният клиент:
И съответно моят:
И последното съобщение преди да прекъснем комуникация:
Та. Стана ми хем смешно, хем интересно. Колеги дължим ли обяснение на клиентите си? В случая - клиенти, чиито проекти дори не сме поели все още, а още по-пряко в случая - нямах и време да го направя, така че въобще не ме интересуваше. Странно ми е, че човек към който дори не съм поел каквато и да е било отговорност, някак се опитва да ми държи сметка за времето, което съм отделил/не съм отделил. Също така ми е странно, защо толкова много всеки желае да извършва комуникацията си в скайп? Аз лично го избягвам за бизнес, освен ако не разговарям с хора на които наистина имам доверие, в противен случай "редакцията" на съобщенията върши перфектна работа. За това и комуникацията ми с по-голямата част от клиентите се извършва посредством имейл съобщения, но днешният случай ме накара да повдигна тази тема. Интересно ми е вашето мнение, ако може да го споделите - анкетата не е публична
П.П. Признавам си, допуснах една правописна грешка, на 4 бири съм. Явно заради това съм неграмотен. Що се отнася до цитатите на въпросният "клиент" - където няма точка, значи има
, явно това му е бизнес стила на човека 
Та, преди една седмици ми писа новорегистриран член на форума с желание да му се извършат корекции по даден негов уебсайт. За съжаление бях прекалено зает и нямах абсолютно никакво свободно време за да мога да поема каквато и да е било работа, дори и такава за 10 минути. Разговора беше приятен и културен, за това и го насочих да си пусне тема във форума за да може някой колега евентуално да му свърши желаните задачи, а ако евентуално не намери човек да ми пише след седмица, т.е. Вторник-Сряда тази седмица. Е случи се

Тук започва забавната част!
Както си му е в реда на нещата, отговорих на последното му съобщение, когато сметнах, че имам възможност - т.е. когато мога. Поисках информация за сайт, желание корекции и прочие - неща, които съм ги искал от много потребители в публични теми и съответно не са съжалявали. Та, отговора беше следният
Тук да ти обяснявам не мисля , че е разумно и ще изгубим маса време така. Ако нямаш против - да се намерим в скайп и там ще ти обясня всичко. Ако не, здраве да е![]()
Съответно обясних, че имам против. Защото искам комуникацията да се води във форума. Точният ми цитат
Имам против. Предпочитам комуникацията да е тук. Ако това е проблем за теб - окей, ти си решаваш
Отговорът на въпросният клиент:
Ако бяхме в 90-те и даняма нормален бърз нет и месинджъри за комуникация в реално време - да, но сега е някак ...
И съответно моят:
Именно за това не би трябвало да представлява проблем. Аз лично получавам известие на телефона всеки път, когато някой ми пише ЛС във форума. Та .. по начина по който овърташ, дори ме отказа да продължавам комуникация дори и под формата на съобщения тук.
И последното съобщение преди да прекъснем комуникация:
Аз не Увъртам нищо , а ти предложих бърза и лесна комуникация , в реално време! А дали си се отказал ми е все тая, такива като теб с лопата да ги ринеш, грешката ми обаче явно е , че храних илюзии, че ТУК ще попадна на точен човек А ти явно не си от точните хора, защото , ако е вярно , че получаваш по телефона известия като получиш лично съобщение, щеше да ми отговориш преди около 24 часа, когато ти писах снощи А за мен най-важното е дали човека, на ойто ще платя да ми извърши поръчка е точен, коректен и бърз! Е, разбрах те ти какъв си Вторият ми критериий е дали е грамотен човека..е, и в това се Убедих за теб А сега си помисли кой кого е отказал
Хубава вечер
Та. Стана ми хем смешно, хем интересно. Колеги дължим ли обяснение на клиентите си? В случая - клиенти, чиито проекти дори не сме поели все още, а още по-пряко в случая - нямах и време да го направя, така че въобще не ме интересуваше. Странно ми е, че човек към който дори не съм поел каквато и да е било отговорност, някак се опитва да ми държи сметка за времето, което съм отделил/не съм отделил. Също така ми е странно, защо толкова много всеки желае да извършва комуникацията си в скайп? Аз лично го избягвам за бизнес, освен ако не разговарям с хора на които наистина имам доверие, в противен случай "редакцията" на съобщенията върши перфектна работа. За това и комуникацията ми с по-голямата част от клиентите се извършва посредством имейл съобщения, но днешният случай ме накара да повдигна тази тема. Интересно ми е вашето мнение, ако може да го споделите - анкетата не е публична

П.П. Признавам си, допуснах една правописна грешка, на 4 бири съм. Явно заради това съм неграмотен. Що се отнася до цитатите на въпросният "клиент" - където няма точка, значи има


Последно редактирано: