Ето защо не бях на SEO конференцията

От: Ето защо не бях на SEO конференцията

След като изгледах/изслушах (на запис) лекцията на човекът от БГ Кулинар не мога да се сдържа леко да го апострофирам. На последния върпос за заглавието (title), който му беше зададен, не даде много верен отговор. В различни ръководства и справочници се казва, че Google мрази заглавия по-дълги от 100 знака, но от личен мой опит ви казвам, че тази граница е много до по-малко число. 60 знака според мен е добре, като допускам леко отклонение. Ако са много знаците, ЗАДЪЛЖИТЕЛНО биваш санкциониран за спам.
 
От: Ето защо не бях на SEO конференцията

Къде може да погледна това за > 100 знака и спам санкцията ?
 
От: Ето защо не бях на SEO конференцията

То спам санкцията не е страшна. Просто отлиташ на 99999999999999999999999 място при търсене за почти всички важни за теб думи. Там ще стоиш докато не нормализираш броя на знаците в заглавието.
Колко знака има заглавието ти? Ми преброй си ги. Иначе има и интересни безплатни инструменти в интернет пространството. Ето ти един много добър, който освен това, показва и много други важни неща:
http://www.seoworkers.com/tools/analyzer.html
 
От: От: Ето защо не бях на SEO конференцията

В различни ръководства и справочници се казва, че Google мрази заглавия по-дълги от 100 знака, но от личен мой опит ви казвам, че тази граница е много до по-малко число. 60 знака според мен е добре, като допускам леко отклонение. Ако са много знаците, ЗАДЪЛЖИТЕЛНО биваш санкциониран за спам.
Човекът BGkulinar също се интересува кои са тези справочници? Гарантирам ти че ако ползваш максимално позволените от ХТМЛ-а 255 знака, няма да получиш бан заради това.
 
От: Ето защо не бях на SEO конференцията

Ти гарантираш, но Google не. Аз лично съм си го отнасял заради това. Иначе теоретично може да са колкото щеш, но Бай Брадър, т.е. Бай Гугъл изглежда е на друго мнение.
А относно справочниците и другите писани неща за това, вече не помня къде съм ги чел. И все пак аз разчитам предимно на опит. Ръководствата из интернет просто ми дават идеи за нови начини за "помагане" на Google.
 
От: Ето защо не бях на SEO конференцията

Добре де, моят опит показва, че няма наказания за дълги тайтъли. Щом за теб дългите тайтъли не работят, не ги ползвай.
 
От: Ето защо не бях на SEO конференцията

Добре де, моят опит показва, че няма наказания за дълги тайтъли. Щом за теб дългите тайтъли не работят, не ги ползвай.
Както каза откриващият конференцията - "Противоречия е нормално да има" (не цитирам точно)
Иначе аз използвам автогенератор (мое производство) за заглавия, описания и ключови думи, с цел за всяка страница да са уникални. Само в някои по-неважни страници заглавията могат да ми се получат по-дългички, но в по-важнте държа да са максимум около 60 знака.
А от това, че при едни създава, а при други не създава проблеми, мога да си вадя изводи, че все пак има значение и самите думи при по-дългите заглавия. Ако са по-незначителни (т.е. никой или почти никой не се конкурира за тях), то е възможно да не бъдат сметнати за спам. Това го казвам само на теория. Не съм тествал дали е вярно, но и не мисля скоро да го правя.
 
От: Ето защо не бях на SEO конференцията

Преди време си правих експерименти точно по връзката между дължината на заглавието и серпа. Като краен резултата се оказа, че Гугъл кльопа дългите заглавия с още по-голям кеф, отколкото с всичките дискрипшъни и кийурди, взети заедно. Особено, ако нафърфориш и url-то.

Ето пример (към 225 знака):

<title>World-BG&nbsp;|&nbsp;Фотоалбум - Category: Новини - снимка: Lithuania's Defense Minister Rasa Jukneviciene, front second left, shares a word with Estonia's Defense Minister Jaak Aaviksoo during a group photo at a meeting of NATO defense ministers in Krakow</title>

Ето резултат за откъс от това заглавие (BG Зона):
http://www.google.bg/search?hl=bg&r...nia's+Defense+Minister+Rasa+Jukneviciene&meta=

и EN зона:
http://www.google.com/search?q=Lith...&hl=en&rlz=1T4GPTB_enBG297BG297&start=10&sa=N
 
От: Ето защо не бях на SEO конференцията

А какво мислите за контрирането на мнението на Лили Грозева отстрана на Стефан Чорбанов ???
Аз мисля до някаква степен, че е прав, а доста грозно му се изсмяха......
Ето вижте
http://www.vbox7.com/play:1498b207
 
От: Ето защо не бях на SEO конференцията

един човек с кожено яке каза (не че го каза ами го провикна по средата на изречението на Гроздева):
- Моите сайтове ВИНАГИ седят горе с минимални усилия

кой го контрираха?

това е като:

- Моята пишка ВИНАГИ става, винаги, с минимални усилия!


факти, анализи, статистики..?!

мне... не се говори за такива работи.


ако го познаваш, дай ми телефона му да ми оптимизира един сайт за cheap calls и един за web design (в google.com)
на по първите места.. с минимални усилия и да си седят там винаги
 
Последно редактирано:
От: Ето защо не бях на SEO конференцията

един човек с кожено яке каза (не че го каза ами го провикна по средата на изречението на Гроздева):
- Моите сайтове ВИНАГИ седят горе с минимални усилия

кой го контрираха?

това е като:

- Моята пишка ВИНАГИ става, винаги, с минимални усилия!


факти, анализи, статистики..?!

мне... не се говори за такива работи.


ако го познаваш, дай ми телефона му да ми оптимизира един сайт за cheap calls и един за web design (в google.com)
на по първите места.. с минимални усилия и да си седят там винаги

Не го познавам е вярно, че мнението му беше доста крайно. Просто е хубаво да се контрират лекторите, защото едва тогава се разбира кой колко е добър.

Давам пример: Понеделник в академията в Свищов пристигната две наистина колоритни личности бяха засипани с въпроси в края на лекцийте си и да те доказаха, че са такива. И малко минутки за реклама това това бяха топфинансиста и съветник на НДСВ Владимир Каролев и заместник министъра по финанси Любомир Дацов.
Идваха Нова телевизия и още няколко журналисти и според мен това е начина за себедоказване в пряк двубой побеждаване на противника.

А за този младеж видях му клипа във ви бокса и ето това е рекламния клип на фирмата в която бачка http://www.vbox7.com/play:68de7635
Сайта stenikgroup.com и забелязах в сайта им, че имат много участия в интервюта и така нататък аз за това попитах за мнението ви понеже не съм добър в сеото, а тези вдъхват голям респект като фирма.
 
От: Ето защо не бях на SEO конференцията

Последният определено се спече прекалено много и това "Ъ-ъ" не го остави почти до края. Иначе имаше много още какво да каже. Личи си, че си разбира от работата. Отделно, че точно link building-ът е най-важното нещо за едно добро класиране в търсачките.
 
От: Ето защо не бях на SEO конференцията

изгледах го да що?


иначе...
в страни от тая тема
винаги съм си мислил, че ALT е атрибут, а не tag
но според SEO гурутата май е таг

ся слушам лилито, която пък говори за "популяритет"

Тя говори за популяритет вместо за Пейдж Ранк, защото инак коментара щеше да е "тая англоманка да се върне отдето е дошла" както четох за Станислав Димитров.
 
От: Ето защо не бях на SEO конференцията

@Unwise не съм гледал сео конференцията, но по думите ти разбирам, че са говорили за това, че линк билдинга е най важното за сео-то, което е пълна глупост, гарантирам ти че без уникално съдържание си за никъде. Сега ще прегледам сео конференцията и ще видим дали са говорили много глупости :)
 
От: Ето защо не бях на SEO конференцията

Нещо не си ме разбрал правилно. Не казвам, че без съдържание става номерът. То е важно, но по-голям дял (поне 80%) има link building-ът. И на мен не ми харесва този факт, защото нямам камари ферми за линкове, но от лични наблюдения (освен от казаното на конференцията) смятам, че си е точно така.
 
От: Ето защо не бях на SEO конференцията

Не знам, но според мен това е пълна глупост :/ Линковете са не повече от 60% + че човек може да се класира със 20% линкове и 80% съдържание много по добре отколкото 80% линкове и 20% съдържание.. ;)
 
Сами в много агресивна среда е нужно да си агресивен с линковете а това че хубавото съдържание си привлича линкове само е само бонус :)

виж лекцията на марто препоръчвам ти я после можем да я обсъдим в темата :)

http://live.kabinata.com/index.php?smillFile=6
 
От: Ето защо не бях на SEO конференцията

Не знам, но според мен това е пълна глупост :/ Линковете са не повече от 60% + че човек може да се класира със 20% линкове и 80% съдържание много по добре отколкото 80% линкове и 20% съдържание.. ;)

Този номер минава само когато нямаш конкуренция за конкретните ключови думи. Само да те надушат (ако бизнесът ти е печеливш), правят си напълно нов проект на твоята тематика като го линкват масово от много досегашни свои проекти и те изпращат в Home Run.
 
Аз бих казал 40 :60 съдържание линкове ранквал съм кофти съдържание на мускули с линкове но като цяло мога да го кажа най-големите ни успехи с блинки са с изцяло униклани сайтове. като имате такъв това не означава че не трябва линк билдинг отново марто в лекцията каза как 4 години по късно се е сменила ситуацията на пазара при хостинга
 
От: Ето защо не бях на SEO конференцията

Мисля, че ключовата дума оптимизация сайтове е доста сериозна, погледнете 4тия сайт, във сайт експлорер има 127 връзки сочещи към него, сайта след него има 8248 връзки сочещи към него. Мисля че всеки може да си направи изводите ;)
 

Горе