Закупуване на WordPress тема от ThemeForest

Здравейте,
Искам да Ви попитам как стои въпросът със закупуването на темa oт Theme Forest. Темата е тази - https://themeforest.net/item/rosa-an-exquisite-restaurant-wordpress-theme/7920093?ref=pixelgrade. Въпросът ни е, че искаме да купим темата с разширен лиценз, искаме да ни бъде издадена и фактура? Как става плащането? Другият ни въпрос е, че пише поддръжка 12 месеца и цената е около 99$. Значи ли това, че след 12 месеца пак трябва да се платят тези 99$? Или закупена вече веднъж темата е платена за неограничен период от време? И как да я купим с разширен лиценз понеже излиза само с редовен лиценз. Благодаря!
 
Здравейте,
Искам да Ви попитам как стои въпросът със закупуването на темa oт Theme Forest. Темата е тази - https://themeforest.net/item/rosa-an-exquisite-restaurant-wordpress-theme/7920093?ref=pixelgrade. Въпросът ни е, че искаме да купим темата с разширен лиценз, искаме да ни бъде издадена и фактура? Как става плащането? Другият ни въпрос е, че пише поддръжка 12 месеца и цената е около 99$. Значи ли това, че след 12 месеца пак трябва да се платят тези 99$? Или закупена вече веднъж темата е платена за неограничен период от време? И как да я купим с разширен лиценз понеже излиза само с редовен лиценз. Благодаря!
Целия текст го пишеш на английски и го пускаш в коментс секцията. Автора най-добре ще ти отговори .
 
  • Like
Реакции: Sky
И как да я купим с разширен лиценз понеже излиза само с редовен лиценз. Благодаря!
Ами, щом илиза само с такъв вид лиценз, значи просто не е предлагат с комерсиален лиценз. Доколкото успях да видя, за всичките теми на този автор това е така. Премиум авторите като този, успяват да договоря по-различни условия.
Промяната в за поддръжата вече не помня кога го въведоха май миналата година, с цел да се дой още потребителя. Взимаш си със стандартна подръжка за 6 месеца и гледаш да си направиш с този период. Ако има нова версия ще си получиш update за сваляне... евентуално няма можеш да ползваш:


  • [*]Availability of the author to answer questions
    [*]Answering technical questions about item’s features
    [*]Assistance with reported bugs and issues
    [*]Help with included 3rd party assets
 
Значи плащаме за темата и поддръжката е за 6 месеца. След това темата ще си работи ли коректно? Извинявам се, че питам ама не знам наистина към кого да се обърна. Благодаря Ви!
 
Значи плащаме за темата и поддръжката е за 6 месеца. След това темата ще си работи ли коректно? Извинявам се, че питам ама не знам наистина към кого да се обърна. Благодаря Ви!

Здравей, съпорта е за 6 месеца. Това не означава, че ако не ъпдейтнат ти не можеш да я изтеглиш отново.
Темата ще работи коректно ( ако е написана кадърно " което става все по-рядко в енвато " ).

Ако имаш въпроси отностно WP не се колебай да питаш " дори на лично ".
 
Значи плащаме за темата и поддръжката е за 6 месеца. След това темата ще си работи ли коректно? Извинявам се, че питам ама не знам наистина към кого да се обърна. Благодаря Ви!
Всичко,което каза @ICAKO , + това, че винаги качват новата версия на темата, дори на някои в админа на самата тема излиза съобщение, че има нова версия с добавени нови неща. Или са закърпили нещо. ;)
 
Благодаря Ви за отговорите! Ние все още чакаме отговор от разработчиците на темата...
 
Значи плащаме за темата и поддръжката е за 6 месеца. След това темата ще си работи ли коректно? Извинявам се, че питам ама не знам наистина към кого да се обърна. Благодаря Ви!
Много е относително, каква поддръжка ще получиш. Не очаквай, че ще ти помогнат с настройки и т.н., може да ти кажат най-много кое как да стане с 2-3 думи. Повечето автори на теми искат допълнително пари, когато се обърнеш към тях за помощ.
 
Много е относително, каква поддръжка ще получиш. Не очаквай, че ще ти помогнат с настройки и т.н., може да ти кажат най-много кое как да стане с 2-3 думи. Повечето автори на теми искат допълнително пари, когато се обърнеш към тях за помощ.
Което е съвсем нормално.
Аз дори не виждам за какво ви е тоя съпорт, досега единствено съм го ползвал за да докладвам бъгове. Такива може и по имейл да им ги пратиш.
 
Което е съвсем нормално.
Аз дори не виждам за какво ви е тоя съпорт, досега единствено съм го ползвал за да докладвам бъгове. Такива може и по имейл да им ги пратиш.
Еми това не е малко. Бъгове, несъвместимост с най-популярните плъгини. Капризни настойки. Иначе, ако всичко е точно - няма грам да допрете до съпорта.
 
Еми това не е малко. Бъгове, несъвместимост с най-популярните плъгини. Капризни настойки. Иначе, ако всичко е точно - няма грам да допрете до съпорта.
И след като попаднеш да не би да ти рещават проблема?
 
И след като попаднеш да не би да ти рещават проблема?
На мен лично бъгове са ми казвали как да се отстранят. Не знам иначе за какъв съпорт си говорим тогава. Да, няма да седнат и да ти настройват, което е нормално. Но определено, ако няколко души изпищят за нещо бъгаво - или се оправя и качва в нова версия и през това време отговаря в темата си или си пишете през тяхна система. ;)
 
Ползвате ли Envato Market plugin?
 
Здравейте, отговорих ни: Качвам писмото тука за да знаят такива като нас новобранци за какво става въпрос:

"Hey there,

Everything about the invoice and payment is managed by <em>Envato</em> so if you have any question about this, they might give you the best answer. We just create the themes but Envato is the one that manages everything about the sale.

Regarding the support period, when you buy the theme you get a 6-months support with the option to buy 1 more year. Having no active support period doesn't mean that you won't be able to use the theme. It's just that we won't help you with the questions or problems you have. You will still be able to download the latest version of the theme when we'll release new updates. The support is all about... support :)

Please let me know if there's anything else you'd like to find out.

Thanks,Radu"

Ами отговориха ни хората, за което им благодарихме!
 

Горе