Закъснчла поръюка от Ebay

nnikolov

Active Member
Здравейте! Поръчах си продукт от Ebay а в описанието е описано безплатна доставка от - до 3 ноември. Като 3-ти ноември би трябвало да е крайната дата за получаване, но нито писмо получих че имам пратка нито нищо... На вас закъснявали ли са ви продукти от там? Какво мога да направя? Чудя се да отида ли направо до пощата да видя дали нещо писмото да не са ми доставили а да имам нещо за взимане.
 
Не е било в описанието, а в секцията с Postage/Delivery, която стойност е Estimated Delivery и обикновено е в две стойности и обикновено важи за domestic buyers. След като едва ли си такъв, 3 ноември почти сигурно не е реалната доставна дата, така че си провери tracking number-а, даден от seller-а в секцията с Purchased Items или у PP transaction-а, вкарай го в сайта на куриерската компания и провери къде точно се намира пратката. Ако нямаш такъв, пишеш на seller-а. Ако си избрал доставна компания или seller-а е предоставил доставни компании non-trackable, реално нямаш начин за проверка къде точно се намира, и нямаш какво друго да правиш, освен да чакаш.

Ако е била от eB UK/DE/FR/ES/IT/AT/CH country sites купено нещото, ще дойде от Европа. И би следвала да ти дойде известие на от „Пишман пощи“ долу на блока залепено някъде си, макар че можеш и в клона си да отидеш. Ако е била от eB COM/CA/AU, то значи идва от извън EU, съответно при стойност над $15 (item + P&P) ще бъде почти сигурно „блокирана“. Повече info какво следва от тук надолу с т. нар. от лятото „оПРОСТяване“.
 
Най-лесно щеше да е да пуснеш линк към продукта, за да ти се каже как стоят нещата. Все пак, ако не е нещо лично и тайно.
 

Горе