Приятел, брандовете на тези страници, известността им и финансовите им възможности позволява да правят брутални рекламни кампании. Тези марки ги е имало и ще ги има след фейсбук. Нали не смяташ, че официалната страница на Манчестър Юнайтед има нужда от каквато и да е реклама? Или пък е направена, за да се печели от нея? Смисъл, какво сложно има да се направи, след като хората сами ще я търсят, защото е на любимия им отбор? При тях е било трудно някога да се наложат като отбор, сега името им работи за тях. Аз ти говоря за по-земни неща, за неща от практиката. Първо, не приемам, че наричаш постването в страницата - спам. Спам е непоискано съобщение, а феновете са станали такива, за да получават съобщения. Второ, от толкова активна 800 000 страница могат да се правят толкова пари на месец, колкото сигурно ти изкарваш за една година - не само от трафик, а от тениски, сувенирчета и прочее неща свързани с бранда. Щом тия пичове не го правят, значи не искат да печелят, а не че не могат.
За последния ти въпрос. Топ брандовете не пускат рекламни съобщения, защото нямат нужда. Какво искаш, Ман Юнайтед да приканват хората да си купуват тениски или Кока Кола да приканва хората да пият повече кола? Въобще не разбирам защо гледаш някакви мега гиганти с милиони фенове? Това ли наистина е таргет групата на поста ти?