ИНФОГРАФИКА на български: 20 Съвета за вашата Facebook страница

Lyubo

New Member
Здравейте, колеги. Надявам се темата да не се сметне за спам. Мисля, че инфографиката ще е интересна на голяма част от вас, а и лично аз не съм виждал много инфографики на български език :wink:

wf.jpg

http://webly.bg/2012/10/webly-infographics-20-facebook-tips/

Ще се радвам ако споделите вашата критика.

Поздрави :twisted:
 
От: ИНФОГРАФИКА на български: 20 Съвета за вашата Facebook страница

Хубава инфографика. Полезно за начинаещи и за напреднали. Поздрави за труда, който сте положили.
 
От: ИНФОГРАФИКА на български: 20 Съвета за вашата Facebook страница

Полезно, +1, поздрави за труда :)
 
От: ИНФОГРАФИКА на български: 20 Съвета за вашата Facebook страница

Добро изпълнение, но не съм съгласен с някои части. Например това за честотата на постовете, ако постваш 2 пъти на ден си обречен.
 
От: ИНФОГРАФИКА на български: 20 Съвета за вашата Facebook страница

Ами за професионални страници бройката 2 - 4 си е много на място. Виж ако имаш някаква страница от рода на Troll Football, 2 поста ще са малко. Това е написано и в самата инфографика ;)
 
От: ИНФОГРАФИКА на български: 20 Съвета за вашата Facebook страница

Няма значение каква е страницата, ако постваш толкова малко пъти си обречен да ти падне reach-a. Според мен е добре да се поства през 1-2 ч, като се търсят харесванията/взаимодействието с феновете.
 
От: ИНФОГРАФИКА на български: 20 Съвета за вашата Facebook страница

Човече, твърденията ти са пълни глупости, като имай предвид, че се стремя да не съм толкова груб :) Reach-а не се постига със спамене на хората, а с качествено съдържание. Покажи ми една голяма страница и професионална страница с хиляди фенове, която пуска през час?
 
От: ИНФОГРАФИКА на български: 20 Съвета за вашата Facebook страница

Не ми се спори с теб. Имам достатъчно страници и се занимавам с фейсбук от достатъчно дълго време, за да ги говоря тези неща. Качествено съдържание може да се поства и през един час, стига да имаш човек, който да ти поддържа страницата.

Ето ти пример с една от любимите ми страници, която поства през час.

Не е нужно да бъдеш груб, нужно е да си аргументиран и да имаш опит с фейсбук. Всеки може да прочете какво е написало някакво фейсбук гуру и да приказва глупости, опитът обаче показва друго - не държиш ли феновете си активни, страницата умира.
 
От: ИНФОГРАФИКА на български: 20 Съвета за вашата Facebook страница

Виж, аз по-горе написах, че има и специфични страници, в които е задължително да пускаш през час. Тази, която ти си дал е такава. Тя не е страница на бранд. В инфографиката се говори за професионалните страници ;) Кога страницата на Адидас, Сони, Дисни, Adobe и който и друг бранд се сетиш, ще тръгне да пуска публикации през час? Няма как да стане. Горепосочената страница не мисля, че прави печалба по какъвто и да е начин.
 
От: ИНФОГРАФИКА на български: 20 Съвета за вашата Facebook страница

Е как да не е страница на бранд? Напротив, бранд е, what the fuck facts са си име. А дали правят печалба или не, това какво значение има. Имат сайт, на него адсенс, имат туитър акаунт с 3 милиона последователи, сигурно изкарват пари по някакъв начин. Това не ме интересува, говорихме за страницата им. А брандовете, за които ми пишеш са изключение на правилото и обикновено имат милионни страници, могат да си позволят платена реклама, промотирани постове и прочее. Аз ти говоря за обикновените хора, със средни по големина страници, като тази. Мога да ти покажа и други, но не виждам смисъл. Казвам ти, че това съм го установил - ако не поствам, пада reach-a, поствам ли търсейки харесвания на постовете - reach-a се вдига.

И нека те попитам - какви страници имаш и установил ли си твърденията си от практиката или говориш на изуст? Казах ти, всеки може да превежда статии и да мултиплицира глупости, номерът е да имаш допирни точки с практиката. Докажи си твърденията.
 
От: ИНФОГРАФИКА на български: 20 Съвета за вашата Facebook страница

Самият им сайт е 193,693 място в Алекса. Кел файда от близо 1 милион фена, които имат... Както казах, има и такива страници, но това не значи, че всички са такива. По-скоро това са частни случаи. Естествено това е мое мнение.
 
От: ИНФОГРАФИКА на български: 20 Съвета за вашата Facebook страница

Е какво ми показваш някакви мега марки с по 30 милиона последователи? Дай нещо по-земно. Ако си като тези, можеш и въобще да не постваш. Дреме ти, като можеш да отделиш 100 000 долара за рекламна кампания. И тук си говорим за фейсбук страници, а не колко и какъв трафик правят към сайтовете си. Аз ти показах страница на проект, която поства през един час и расте натурално. Хората просто искат информацията, не знам защо го нарече спам, при условие че щом са станали фенове, няма как да получават спам съобщения от нещо, от което искат да получават съобщения.
 
От: ИНФОГРАФИКА на български: 20 Съвета за вашата Facebook страница

1-во - браво за труда! Бачкане му е майката.

А сега без и аз да съм груб... инфографиката, която си направил е предназначена за мениджърчетата на Адидас, Сони, Дисни ли? А дори да е за някой с подобни капацитети мислиш ли, че няма какво качествено да публикува по 10 пъти на ден?
Съветите са малко като заучени от семинар фрази. Има малко истина има малко и неточности.

Все от някъде се почва, но когато някой даде мнение за продукта ти не тръгвай с рогата напред. Прегледай съветите, които си дал, преди да пуснеш отговор на някой :)
 
От: ИНФОГРАФИКА на български: 20 Съвета за вашата Facebook страница

Ами страниците с 30 000 000 последователи може би се води, че водят най-добрата маркетингова политика във Facebook, не смяташ ли :) И понеже знам, че ще ми кажеш, че са си ги купили - Ами съмнявам се Реал Мадрид да си рекламира страницата примерно. Това е професионално направена страница, която може да служи за образец. Извинявай, но ти пускаш пример на "по-земна" страница с 800 000 лайка и сайт, който е на равнището на някой български блог? Ако целта ти е да трупаш фенове, а не да правиш печалба от тях - ОК, може би спаменето през час е оправдано. И защо мислиш, че всичките топ брандове не спамят? Нямат пари да платят на 10 човека да им пускат интересни публикации ли :) Радвам се, че се получава дискусия междудругото :beer:
 
От: От: ИНФОГРАФИКА на български: 20 Съвета за вашата Facebook страница

Аз не случайно написах, че ще се радвам на критика ;) Не съм тръгнал с рогата напред, просто в случая не мисля, че колегата е прав. Хубаво е да се учим от големите "мениджърчета", или аз мисля просто по различен от вас начин. Естествено ще съм ти крайно благодарен, ако споделиш и твоята критика и неточностите в инфографиката. С удоволствие ще ги променя :|
 
От: ИНФОГРАФИКА на български: 20 Съвета за вашата Facebook страница

Любо, разликата е в това, че не фейсбук страницата е събрала фенове и интерес, а офлайн частта на бизнеса. Тези фенове са следвали марките по цял свят много преди да бъде измислен фейса. Няма никаква база за сравнение. Т.е. не страницата е успешна, а бранда.
 
От: ИНФОГРАФИКА на български: 20 Съвета за вашата Facebook страница

Приятел, брандовете на тези страници, известността им и финансовите им възможности позволява да правят брутални рекламни кампании. Тези марки ги е имало и ще ги има след фейсбук. Нали не смяташ, че официалната страница на Манчестър Юнайтед има нужда от каквато и да е реклама? Или пък е направена, за да се печели от нея? Смисъл, какво сложно има да се направи, след като хората сами ще я търсят, защото е на любимия им отбор? При тях е било трудно някога да се наложат като отбор, сега името им работи за тях. Аз ти говоря за по-земни неща, за неща от практиката. Първо, не приемам, че наричаш постването в страницата - спам. Спам е непоискано съобщение, а феновете са станали такива, за да получават съобщения. Второ, от толкова активна 800 000 страница могат да се правят толкова пари на месец, колкото сигурно ти изкарваш за една година - не само от трафик, а от тениски, сувенирчета и прочее неща свързани с бранда. Щом тия пичове не го правят, значи не искат да печелят, а не че не могат.

За последния ти въпрос. Топ брандовете не пускат рекламни съобщения, защото нямат нужда. Какво искаш, Ман Юнайтед да приканват хората да си купуват тениски или Кока Кола да приканва хората да пият повече кола? Въобще не разбирам защо гледаш някакви мега гиганти с милиони фенове? Това ли наистина е таргет групата на поста ти?
 
От: ИНФОГРАФИКА на български: 20 Съвета за вашата Facebook страница

Следя блога по имейл.
Благодаря за инфото, макар за мен да няма нови неща.
За мен проблемът в подобни блогове е, не че информацията може да не е преведа, а точно, че е ПРЕВЕДЕНА и че рядко е ЗА българската действителност.
Това толкова пъти съм го писала, че вече ми омръзна и запознах да се отписвам от една част от блоговете.

Здравейте, колеги. Надявам се темата да не се сметне за спам. Мисля, че инфографиката ще е интересна на голяма част от вас, а и лично аз не съм виждал много инфографики на български език :wink:

Виж файлът 4790

http://webly.bg/2012/10/webly-infographics-20-facebook-tips/

Ще се радвам ако споделите вашата критика.

Поздрави :twisted:
 
От: ИНФОГРАФИКА на български: 20 Съвета за вашата Facebook страница

Приятел, брандовете на тези страници, известността им и финансовите им възможности позволява да правят брутални рекламни кампании. Тези марки ги е имало и ще ги има след фейсбук. Нали не смяташ, че официалната страница на Манчестър Юнайтед има нужда от каквато и да е реклама? Или пък е направена, за да се печели от нея? Смисъл, какво сложно има да се направи, след като хората сами ще я търсят, защото е на любимия им отбор? При тях е било трудно някога да се наложат като отбор, сега името им работи за тях. Аз ти говоря за по-земни неща, за неща от практиката. Първо, не приемам, че наричаш постването в страницата - спам. Спам е непоискано съобщение, а феновете са станали такива, за да получават съобщения. Второ, от толкова активна 800 000 страница могат да се правят толкова пари на месец, колкото сигурно ти изкарваш за една година - не само от трафик, а от тениски, сувенирчета и прочее неща свързани с бранда. Щом тия пичове не го правят, значи не искат да печелят, а не че не могат.

За последния ти въпрос. Топ брандовете не пускат рекламни съобщения, защото нямат нужда. Какво искаш, Ман Юнайтед да приканват хората да си купуват тениски или Кока Кола да приканва хората да пият повече кола? Въобще не разбирам защо гледаш някакви мега гиганти с милиони фенове? Това ли наистина е таргет групата на поста ти?

1. Страницата на Манчестър е направена, за да се печели от нея. Дали директно или не - това е друг въпрос. Английските футболни клубове администрират много добре страниците си. Постоянно имат игри, интервюта с играчи и т.н. Защо да го правят, ако не печелят от това? За славата ли?

2. По-земни страници, които са професионални (страница на която и да е фирма, организация, услуга и т.н.) също не пускат през час. Ще съм много радостен да ми покажете поне една такава страница. Почти съм сигурен, че няма да намерите такава, освен някой новинарски сайт. Другите такива страница са от рода на:

http://www.facebook.com/pages/٠-Цуни-гаджето-си-от-мен-ма-мърло-٠/116295835143161?fref=ts

3. Таргет групата на инфографиката са хората, които искат да управляват професионално дадена FB страница.

Поздрави още веднъж за хубавата дискусия. Вярвам, че всеки си има мнение и всеки е прав за себе си ;)
 

Горе