Ибей- неполучен продукт

ziko

Member
Здравейте :) Преди месец поръчах едно калъфче за един приятел за Айфонъ мъ от УК версията на ebay. И какво стана.. платих си всичко, мина времето за доставка, изчаках още една седмица и нищо не дойде. Викам си дай да пиша на продавача. След първото писмо ме помоли да му пратя адреса ми и след като го направих ми каза че не може да го намери в Гугъл Мапс. Пратих му линк директно към къщата ми и отговор не получих само беше споменал преди това че ще провиери в Ройал мейл. И след като не получих отговор писах на администратори , нали отворих случай описах какво е станало. В отговор от продавача получих че съм бил скамър... (WTF ??) Писах им че имам положителен рейтинг и досега съм нямал абсолютно никакви проблеми. И в отговор продавача ме пита защо имам отворени много случай за не получена пратка и аз кат теле в зеле гледам в профила ми 5 затворени случая дето кат цъкнеш нищо не стаа.

И ся ми е интересно какво да направя. Как ще ме посъветвате. Не ми пука за 15те кинта колкото за това да се изясни и да се покаже че не ги лъжа и евентуално да ми върнат парите или пратят наново калъф. Какво мислите ?
 
От: Ибей- неполучен продукт

Можеш да отвориш paypal dispute или case. Мисля, че срока беше до 90 дни след плащането. Покажи им какво сте си писали със въпросния продавач, дай им линк към профила ти да видят, че няма такива отворени случай.
ebay предлага buyer protection и са длъжни да ти обърнат внимание, а по принцип повечето от продавачите се съгласяват сами да ти направят refund, понеже тези диспути им влияят отрицателно.

Бъди готов да ти скъсат нервите и се сдържай.

Желая ти успех!
 
От: Ибей- неполучен продукт

Няма какво да си пишеш с продавача. Отваряш case за неполучен продукт. Ако не се разберете независим човек ще разгледа случая и ще прецени. Диспут в PayPal не е правилно решение в случая. Накрая задължително оставяш негативен фийдбек, защото продавачът го заслужава.
 
От: Ибей- неполучен продукт

Доста неща съм си поръчвал от ибей и тея китайските и всичко е идвало (да не урочасам нещата, че чакам още 2 пратки). Най-вероятно ще се забави още време, освен ако не е пратено. Така за едната пратка чаках 2 месеца .. :)
 
От: Ибей- неполучен продукт

Аз съм отворил Кейс в Ибей само дето то ми праща съобщение от сорта "The seller says... "и така. Принципно знам че може да има забавяне на стока, но това не значи че трябва да я чакам. В сайта пише доставка а до еди си колко дни / седмици.

Тест, защо мислиш, че диспут в Пейпал не е правилно?
 
От: Ибей- неполучен продукт

eBay и PayPal са на една компания. Правилно е да се използват инструментите на eBay в случая. Ако не стигнете до взаимно съгласие в кейса ще го повишиш на claim, където служител на eBay или PayPal ще вземе крайното решение. Аз на няколко пъти съм отварял case за неполучена стока. Продавачите винаги са ми връщали веднага парите. Веднъж си получих стоката със закъснение, след като ми бяха върнали парите. Тогава просто платих пак на продавача и готово. Нямаше проблеми.
 
От: Ибей- неполучен продукт

2.jpg
1.jpg

На едното пише че имам 5 затворени кейса, на др показва че няма нито един. Малко странно ми изглежда или аз нещо бъркам. Мисля утре като ми отговорят да намеря тази функция дето казваш прави кейса в claim и да видим какво ще излезе.
 
От: Ибей- неполучен продукт

Това колко кейса имаш не виждам каква връзка има с конкретната продажба.
 
От: Ибей- неполучен продукт

Това колко кейса имаш не виждам каква връзка има с конкретната продажба.

Връзката е:

…В отговор от продавача получих че съм бил скамър... (WTF ??) Писах им че имам положителен рейтинг и досега съм нямал абсолютно никакви проблеми. И в отговор продавача ме пита защо имам отворени много случай за не получена пратка и аз кат теле в зеле гледам в профила ми 5 затворени случая дето кат цъкнеш нищо не стаа.

Варианти (за мислите/мозъка) на seller-а: някой му е хакнал акаунта; оригинален собственик, но иска да scаm-не, вкарвайки непроверен адрес или scаm-ещ други sellers (без доводи или е намерил такива); твърде ниска репутация (= тепърва прохождащ човек с потенциал за scаm); други помисли.

За 5-те cаsеs: винаги можеш да им се обадиш и разпиташ откъде са, за какво са, защо не показват повече информация, бъг/гаф ли е и т.н. информация.
 
От: Ибей- неполучен продукт

За кейсовете сега забелязах какви са. Това са преди дето съм добавял неща в кошницата, но в последствие съм се отказвал да ги зимам и са "не платен продукт в кошницата". Чакам сега отговор и ако пак не се изяснят нещата ще повдигна въпрос директно към ибей.
 
От: Ибей- неполучен продукт

Там не е електронен магазин, за да си играе човек на „тоя добавям, ама няма да платя“. Добавянето значи 100% платеж впоследствие. Изяснено е вече откъде и откого е този проблем, seller-а в случая е в правото си да откаже, след като е видял/разбрал, че се имат „5 добавени, но неплатени продукта“ преди него (с цели 3 feedbacks, не 300 или 3000, когато нямаше да има такива съмнения) и се съмнява в тази транзакция.

Фактически реално всеки един последващ нов seller може и той да постъпи по този начин без да му мигне окото, при евентуална следваща нова покупка. Поне от тази, които ги е грижа дали buyer е suspecious или не е. Доста има, които не ги е care, тъй като и без това си имат хиляди customers/седмично или месечно. Поне докато не се натрупа солиден feedback, това ще продължава да влияе (независимо, че за текущата транзакция ще бъдат върнати кинтите).
 
От: Ибей- неполучен продукт

Е аз не разбирам каква е логиката като тези кейсове какво го засягат. Аз съм платил вече и чакам продукта, пък и той вика че предишните кейсове също са били за неполучена пратка дет не е вярно. Също така моя фиидбак е 100% положителен от 3 поръчки нямам проблем с това. Абе каквото стане не ми пука за 15 кинта ама се притеснявам да не стане някоя шашма за нещо скъпо ако поръчам.
 
От: Ибей- неполучен продукт

Доста неща съм си поръчвал от ибей и тея китайските и всичко е идвало (да не урочасам нещата, че чакам още 2 пратки). Най-вероятно ще се забави още време, освен ако не е пратено. Така за едната пратка чаках 2 месеца .. :)


Позна :д Получих го вчера :)
 
От: Ибей- неполучен продукт

И аз съм чакал по 40 дни,не поръчвайте около Коледа и нова година тогава със сигурност може да чакате и по 2 месеца,понеже всичко се прекарва с кораби предимно и става лудница,а и е напълно възможно некой калъф за 5$ да се загуби:),говориш с продавача и той ти изпраща нов на китаеца репутацията му е по-важна от един калъф за 5 кинта и след 2 месеца получаваш и двата,защото единия се е забавил:)
 
От: От: Ибей- неполучен продукт

Моля помогнете. Поръчах продукт от Ибей, който не пристигна. Продавача ми изпрати нов продукт. Обаче кейса изтичаше 2 дни преди крайния срок за доставка. Ибей искаше да взема решение преди да се затвори автоматично и аз си поисках парите без да съобразя, че крайния срок не е минал ( 3 месеца я чакам тая пратка). Хората ми върнаха парите, обаче и пратката пристигна в последния ден от срока за доставка. Не ми се иска никого да ощетя, нито да стана за резил за 3 долара. Моля кажете ми какво се прави в такива случаи. Дано съм обяснила добре. Пратката е от Китай. За първи път пазарувам в интернет и английският ми е не е много добър.
 
От: От: От: Ибей- неполучен продукт

Свържи се с продавача и му върни парите.
Моля помогнете. Поръчах продукт от Ибей, който не пристигна. Продавача ми изпрати нов продукт. Обаче кейса изтичаше 2 дни преди крайния срок за доставка. Ибей искаше да взема решение преди да се затвори автоматично и аз си поисках парите без да съобразя, че крайния срок не е минал ( 3 месеца я чакам тая пратка). Хората ми върнаха парите, обаче и пратката пристигна в последния ден от срока за доставка. Не ми се иска никого да ощетя, нито да стана за резил за 3 долара. Моля кажете ми какво се прави в такива случаи. Дано съм обяснила добре. Пратката е от Китай. За първи път пазарувам в интернет и английският ми е не е много добър.
 

Горе