Казусът Directhost.bg - разрешен

Статус
Not open for further replies.

alex.atanasov

Active Member
От: Казусът Directhost.bg - некорекност

Вярно има прилики в текста, но според мен (клиент и на двете фирми) разрешете спора между вас без да се разгласява много много.

Може и да се окаже, че това е бил правилния начин, но труда е най-ценното нещо, което аз и колегите ми притежаваме. Най-голямата инвестиция е той и според мен реакцията ми е напълно човешка (Може би не много професионална, но човешка!).
 

copypaster

New Member
От: От: Казусът Directhost.bg - некорекност

Аз съм събирал доста статистики в последните години и определено хората търсещи подобни услуги не намаляват, напротив. Цените падат, технологиите се развиват, инвестицията нужна за старт също намалява. От там и броя на фирмите расте. Въпроса е колко от тях ще минат критическата от 1-3г :twisted:

Аз щото съм уникален инат, ще се вметна още един път в тази не толко касаеща ме тема :twisted:

Технологиите могат да си се развиват колкото искат и цените съответно да падат...както и факта че все повече хора (включително и тези без опит) могат да се включат в "надпреварата". Обаче това съмсем не означава, че клиентите се увеличават. Просто двете неща по никакъв начин не са свързани... Обаче имаме друга взаимовръзка, и тя е масовото зарезване на сайтове! Наистина не мога да разполагам с инфо от извора, колко аджеба са били клиентите 2008-ма и колко са сега, но пък имам наблюдение имено върху %та отпадащи сайтове. Дали режачката гошо/качество, дали кризата, дали фалити на фирми, дали донякъде спукан балон, дали друго, но постоянно и непрекъснато си отиват цифра сайтове. И стари и нови и лоши и хубави...и фирмени дори, и стари и качествени...

Няма как да повярвам, че всичко е ток и жица ей така само на думи, свикнал съм да преценявам нещата само на база точни аргументи. Разбира се когато се говори за интерес, би трябвало и да се очаква такъв, но погледнато във времето това поражда единствено балони :wink:
 

TheCrazyBastard

Well-Known Member
От: Казусът Directhost.bg - некорекност

Не си спомням добре, тъй като не практикувам, но доколкото си спомням в маркетинга една от стратегиите бе, да следваш и копираш успелите преди теб.. Бяха 4-5 основни стратегии и имаха едни имена като "дойна крава" и др... Позабравил съм ги. Това красноречиво говори кой е по-напред, кой догонва.
А всъщност както и други споменаха за нас всички като клиенти най-важното е къде ще се пресрещнат нашите интереси, кога ще си стиснем ръцете и ще подпишем договор. Best match между цена и всички онези неща, изредени във въпросната таблица :)
 

r.stefanov

New Member
От: Казусът Directhost.bg - некорекност

Не си спомням добре, тъй като не практикувам, но доколкото си спомням в маркетинга една от стратегиите бе, да следваш и копираш успелите преди теб.. Бяха 4-5 основни стратегии и имаха едни имена като "дойна крава" и др... Позабравил съм ги. Това красноречиво говори кой е по-напред, кой догонва.
А всъщност както и други споменаха за нас всички като клиенти най-важното е къде ще се пресрещнат нашите интереси, кога ще си стиснем ръцете и ще подпишем договор. Best match между цена и всички онези неща, изредени във въпросната таблица :)

Хубав отговор.

Може и да се окаже, че това е бил правилния начин, но труда е най-ценното нещо, което аз и колегите ми притежаваме. Най-голямата инвестиция е той и според мен реакцията ми е напълно човешка (Може би не много професионална, но човешка!).

Аз мога спокойно да кажа, че никой не е целял да копира или каквото и да е. Предлагаме сходни услуги, нормално е да има прилики, понякога големи. Напиши един crawler и го пусни из мрежата, ще разбереш за какво говоря. Ако ти го приемаш по друг начин е въпрос на гледна точка. Темата за сайта е закупена, преведена и пусната, даже прекалено набързо, защото срокове ни притискат. Аз никога не бих инвестирал във визия, преди услугата да е на ниво. Тъй като съм дипломатична личност - не ти харесва нещо, ок. По принцип има официални процедури за такива спорове, но предложи/предложете как да решим "проблема" и ще стигнем до компромис 100%. :roll:

copypaster не знам къде ги гледаш статистиките, но едно бързо търсене из Google дава резултати от сорта на :oops:: Мързи ме да търся :twisted:



Total Number of Websites Worldwide
Year Live Websites Registered Domains
2011 366,800,000 555,000,000
2008 70,000,000 182,000,000
2006 46,800,000 78,000,000
2002 15,600,000 32,500,000
2000 8,000,000 15,600,000
1998 3,200,000 3,900,000
1996 1,200,000 1,560,000
 

waldes

Well-Known Member
От: Казусът Directhost.bg - некорекност

Като средностатистически сайтаджия, ползващ хостинг, на мен не ми пука кой от кого е краднал контент или ноу-хау. Мен ме интересува цената и това, което получавам срещу нея. Мисля че и двете страни в темата ще загубят, ако се продължава словесното надцакване.
 

alex.atanasov

Active Member
От: От: Казусът Directhost.bg - некорекност

По принцип има официални процедури за такива спорове, но предложи/предложете как да решим "проблема" и ще стигнем до компромис 100%. :roll:

Тук процедурата е доста по-възпитателна,по-чиста и ако щеш по-бърза. Предложил съм вариант, не преглеждай набързо мненията ми, последните не са писани под афект. :)
 

alex.atanasov

Active Member
От: Казусът Directhost.bg - некорекност

Като средностатистически сайтаджия, ползващ хостинг, на мен не ми пука кой от кого е краднал контент или ноу-хау. Мен ме интересува цената и това, което получавам срещу нея. Мисля че и двете страни в темата ще загубят, ако се продължава словесното надцакване.

100% прав, както го казах и на другите, които засегнаха тази гледна точка на казуса, но когато има подобни практики, просто няма как да се спрат, ако са под-масата или тихомълком. Ако утре аз сгреша с колега или непознат потребител от форума, ще си нося последствията също. Така е нормално за всички. Така се гради доверие в едно такова общество.
 

copypaster

New Member
От: От: Казусът Directhost.bg - некорекност

copypaster не знам къде ги гледаш статистиките, но едно бързо търсене из Google дава резултати от сорта на :oops:: Мързи ме да търся :twisted:

Реално, няма такива статистики за бг :)
Ти гледаш нещо орязано в световен мащаб...да не говорим колко са активни въобще. eng сайтовете може да са цифра и да се увеличават, но според мен на пръсти се броят уебмастерите държащи такива в бг хост компании :wink: Домейните също... повечето притежавани от бг-мастери са регнати в чужди компании. Със сигурност домейните са увеличени, но това е заради новите разширения.
Най-точна статистика би излязла от вас самите. Предполагам не вие е удобно на хост компаниите да дадете инфо колко активни сайта (или брой клиенти) се хостват при вас, иначе наистина би било полезно :)
 

r.stefanov

New Member
От: От: Казусът Directhost.bg - некорекност

Тук процедурата е доста по-възпитателна,по-чиста и ако щеш по-бърза. Предложил съм вариант, не преглеждай набързо мненията ми, последните не са писани под афект. :)

Това, което си предложил не е компромис. За конструктивна критика и компромис съм открит винаги, даже предпочитам да е на маса, не във форум. Но за "направи това, защото така мисля, така ми изнася и така ми харесва", не. Въпросните текст и таблица на сайта ги има от както е пуснат проекта (над 1г.), още с предишната версия. Вие сега се сетихте да претендирате. За екипа и за мен това говори достатъчно.

Реално, няма такива статистики за бг :)
Ти гледаш нещо орязано в световен мащаб...да не говорим колко са активни въобще. eng сайтовете може да са цифра и да се увеличават, но според мен на пръсти се броят уебмастерите държащи такива в бг хост компании :wink: Домейните също... повечето притежавани от бг-мастери са регнати в чужди компании. Със сигурност домейните са увеличени, но това е заради новите разширения.
Най-точна статистика би излязла от вас самите. Предполагам не вие е удобно на хост компаниите да дадете инфо колко активни сайта (или брой клиенти) се хостват при вас, иначе наистина би било полезно :)

Да, глобално гледам на нещата, защото моите проекти не са само за българският пазар. Това е плюс и минус в същото време. Инфо бих дал, но от нас ако е няма да е актуално - едва от скоро работят на пълна пара сървърите в щатите. Реално няма и някаква стратегия относно тези клиенти, защото има други приоритети. Може би след 1-2г. Но дори сега има не малко потребители хостващи англоезични сайтове, че някои даже са на българските сървъри въпреки, че цените са еднакви на 100% и има избор :rolleyes: По бегли спомени процента мисля е около 30% при нас. Май ще драсна някой скрипт скоро да прави статистика защото е интересно :D
 

alex.atanasov

Active Member
От: От: Казусът Directhost.bg - некорекност

Това, което си предложил не е компромис. За конструктивна критика и компромис съм открит винаги, даже предпочитам да е на маса, не във форум.

Аз не критикувам, а посочвам крадец. Убеден съм, че пиша ясно. Всеки, който знае archive.org (какви години, какви 5 лева.) може да провери всичко, което му е нужно за да знае истината, ако го интересува.

Протече излишна полемика, която можеше да се спести с 1/2 адекватни изречения (okay, sorry - например) и да има удовлетвореност от двете страни. Виждам, че това няма да се случи и затова ще се задоволя с това, че споделих свободно, какво се е случва. Нали така? Все пак всички ние сме потребители на този форум

Приятна почивка на останалите съфорумци и се надявам да не сме ви досадили много :) :beer:
 

Virosss

Active Member
От: Казусът Directhost.bg - некорекност

@r.stefanov, така и така боравиш с статистики, може ли да представиш и статистика, колко е вероятността при два различни сайта предлагащи едни и същи услуги да се напишат еднакви изречения с почти 1:1 еднакъв словоред!? И тук не смятам за много професионално и оправдано да се извиняваме с това, че не ни интересува как изглежда и какво пише в сайта, а сме решили да наблегнем на услугата. Всъщност не, че не предпочитам, като клиент да получавам добра услуга и слабо ме интересува как изглежда фирменият сайт, но това от принципна гледна точка е неправилно и както споменах непрофесионално.

Наречи ме злопаметен, но още не съм забравил, че точно ти говореше, че е важно да се стремим да се придържаме към добрите и правилни практики за да не даваме лош пример на останалите, а в момента точно това правиш ти. Ами ако някой утре попадне на темата и си каже..., че кво ще му е да копирам статиите на някой от сайта му и да сменя само 1-2 думи... важното е, че предлагам полезна информация.

И между другото не виждам нищо нередно в претенциите на alex.atanasov. За вас може да няма голямо значение дали съдържанието ви е копирано, но явно други държат това да не е така. Вместо да се държите така арогантно и да се правите на чиста монета, си признайте грешката, защото чест прави на колегата, че не е решил и да ви репортне страниците в Google.
 
От: Казусът Directhost.bg - некорекност

Уважаеми г-н Атанасов,
Въпросните таблици (vps/dedicated) са редактирани.
Извинявам се на Вас и целия Ви екип от името на DirectHost.
 

petya77

Well-Known Member
От: Казусът Directhost.bg - некорекност

Като общ клиент (дори и като обикновен потребител), съм по-склонна да приема факта да си партнирате, вместо да си конкурирате. На мнение съм, че ако конкуренцията се подкрепя взаимно, изгодата ще е по-благоприятна. Преди време случайно попаднах на копиран текст в рекламна страница на онлайн радио. Свързах се с админа, учтиво изложих мотивите ми за писмото. Отговорът за моя изненада беше: "Тогава ни направете реклама при вас". :D Разбира се, след смях, настроение и няколко кореспонденции, с диджей Коко намерихме общи изгоди. Взаимно си партнираме в рекламните услуги, били те радио реклама или интернет реклама...

Искрено ви желая взаимно уважение и успех в бизнеса, както и да се посмеете след време на стари случки... ;)
 

momcheto

Well-Known Member
От: Казусът Directhost.bg - некорекност

Като настоящ клиент и на двете компании, ама все ми е едно. Като имате нещо за казване, правете го в съда. Не намирам смисъл да товарите мен и останалите с деконструктивни теми като тази. Някак ми е много грозно да се нападате, сякаш се пробвате да делите клиенти. Като дребно заяждане към directhost - трябваше ли толкова време за признание, а към
alex.atanasov - наистина супер несериозно е да четеш уж официално изявление в този форум, от името на Jump.bg и да видиш в 1 изречение пет пъти пропуснат пълен член :D (явно все пак са поправени тези грешки)

Сега тествам directhost и не мога да ги коментирам като качество все още, но при jump.bg мога да отчета за една година - имаха сравнително чест downtime, например сравнение със superhosting. В последните месеци са доста по-добре от преди година. Последните имат и бърз съпорт, предимно е виновникът, за което alex.atanasov.
 

alex.atanasov

Active Member
От: Казусът Directhost.bg - некорекност

Уважаеми г-н Атанасов,
Въпросните таблици (vps/dedicated) са редактирани.
Извинявам се на Вас и целия Ви екип от името на DirectHost.

Приема се, ще се свържа с администрацията да направим нужните промени. Разбира се, ако удовлетворят молбата ми.

Успех!
 

mantaman

Well-Known Member
От: Казусът Directhost.bg - некорекност

Уважаеми г-н Атанасов,
Въпросните таблици (vps/dedicated) са редактирани.
Извинявам се на Вас и целия Ви екип от името на DirectHost.


В 99% от случаите когато стане въпрос за хостинг компании накрая който не е прав се извинява и случаят приключва разликата е само в това кога ще го направят и колко щети ще понесат от лош имидж - Интелигентните го правят още след първият пост някои по умни на втората страница - някои по упорити като една БГ трибуквена хостинг компания на 50-та страница

Както казах и във въпросната тема с 50 страници всеки може да сбърка всеки може да бъде подведен от работници уебмастери и тн. Важно е когато се появи проблем да се реагира правилно и на момента, а не да разправяш колко си велик какви сертификати имаш дето ги нямаш и да заплашват уебмастерите с НС боБ

Радвам се че момчетата от директхостинг от които имам добри впечатления във форума не направиха темата 50 страници - и от мене да запомнят следващата такава трябва да е приключила след вторият пост ако искат да развиват бизнеса.
 

waldes

Well-Known Member
От: Казусът Directhost.bg - разрешен

Прав е Мантаман, мисля че е станало някакво недоразумение и просто едната страна е трябвало да се извини своевременно. Искам да подчертая, че Стефанов винаги е помагал на форумната общност и в не малко случаи е давал ценни съвети, които са помагали на солиден брой потребители тук.
 
Статус
Not open for further replies.

Горе