Какви карти за разплащане ползвате?

Какви карти за разплащане ползвате?

  • Дебитна

    Votes: 104 69.3%
  • Кредитна

    Votes: 7 4.7%
  • Имам и двата вида

    Votes: 36 24.0%
  • Нямам карта

    Votes: 1 0.7%
  • Непълнолетен съм и нямам карта

    Votes: 2 1.3%

  • Общо гласове
    150

naidenzgoshev

New Member
Аз ползвам Visa и съм много доволен с нея. Досега никога не съм имал проблеми с нея нито в чужбина нито онлайн.
 

$INeed$

Well-Known Member
Revolut страшно удобство е да я имаш
Днес и аз си направих. Чакам си картата. ;)

След като съседката ми, която не може да си върже компа с телевизора ми заяви, че има, решиих, че съм изостанал доста. :)
 

Blinky

Owner
Днес и аз си направих. Чакам си картата. ;)

След като съседката ми, която не може да си върже компа с телевизора ми заяви, че има, решиих, че съм изостанал доста. :)
Абе едно време, всеки имаше пейпал, епей и си джиткаше. Пейпал не съм чувал наскоро някой да си го ползва, за йпей - ясно, сметки и някои големи търговци го поддържат, ама определено и около мен доста хора вече имат Револют. Дори мислех, че го имат, за да имат поредната пластика в портмонето, а то се оказва, че и си я ползват. :)

Да видя и аз как е.
 

Krumov

Well-Known Member
Revolut Mastercard
Santander Visa
Вързани към една разплащателна сметка. Никаква разлика в ползването им в Англия и България. Без месечни такси.
 

$INeed$

Well-Known Member
Аз да си задам въпроса, ако някой е мила по този път, а съм сигурен, че има такива. След поръчка на карта от Revolut, говоря за пластиката, и задаване на стандартна доставка. С какво я точно я доставят, ако се забави къде да се търси, и най-вече има ли някакъв тракинг. А аппа пише, че не могат да предоставят тракинг. И последно, след като мине срока, в който се предполага да е при теб, реално вече да я води ли човек бегала и да си издаде нова, този път с нещо различно - скъпата доставка. Имам някакво страното чувство, че тук имат пръст Български пощи, точно на такова ми прилича като сървис, супер зле.
 

Krumov

Well-Known Member
Аз да си задам въпроса, ако някой е мила по този път, а съм сигурен, че има такива. След поръчка на карта от Revolut, говоря за пластиката, и задаване на стандартна доставка. С какво я точно я доставят, ако се забави къде да се търси, и най-вече има ли някакъв тракинг. А аппа пише, че не могат да предоставят тракинг. И последно, след като мине срока, в който се предполага да е при теб, реално вече да я води ли човек бегала и да си издаде нова, този път с нещо различно - скъпата доставка. Имам някакво страното чувство, че тук имат пръст Български пощи, точно на такова ми прилича като сървис, супер зле.
В Англия идва с Кралската поща за около 5 дни. В БГ вероятно ще отнеме време с БГ пощи или са я загубили. Ако са я загубили би трябвало да ти пратят друга. Тъпото е, че първата карта е яка релефна :) а при подмяна ти пращат обикновена :)
 

$INeed$

Well-Known Member
В Англия идва с Кралската поща за около 5 дни. В БГ вероятно ще отнеме време с БГ пощи или са я загубили. Ако са я загубили би трябвало да ти пратят друга. Тъпото е, че първата карта е яка релефна :) а при подмяна ти пращат обикновена :)
Благодарско, брат. Абе аз малко вече ставам скептичен за това дали ще дойде, клоня към момента, че са я потурчили, като го знам какви са глупаци. За подмяната май е нужно пак да я рикуестнеш, за да имат и сигнал да блокнат старата. Да не питам натам за тракинга? Няма такъв нали? :)
 

Krumov

Well-Known Member
Благодарско, брат. Абе аз малко вече ставам скептичен за това дали ще дойде, клоня към момента, че са я потурчили, като го знам какви са глупаци. За подмяната май е нужно пак да я рикуестнеш, за да имат и сигнал да блокнат старата. Да не питам натам за тракинга? Няма такъв нали? :)
Да, блокваш старата и ти пращат нова. Изчакай още няколко дни. Няма тракинг . Има само некви смс-и: Карата е готова и чака изпращане, Картата е изпратена, Картата е доставена нещо такова беше мисля
 

$INeed$

Well-Known Member
Да, блокваш старата и ти пращат нова. Изчакай още няколко дни. Няма тракинг . Има само некви смс-и: Карата е готова и чака изпращане, Картата е изпратена, Картата е доставена нещо такова беше мисля
При мен са анонси от аппа. Всички стъпки, които описа ми ги изпратиха. Но явно ще си почакам няколко дни, дори седмици. Доколкото знам нашите родни пощи, или ще се забави в най-добрия случай, или е потънала във вселената, както се случва там.
 

Krumov

Well-Known Member
При мен са анонси от аппа. Всички стъпки, които описа ми ги изпратиха. Но явно ще си почакам няколко дни, дори седмици. Доколкото знам нашите родни пощи, или ще се забави в най-добрия случай, или е потънала във вселената, както се случва там.
Да, вероятно проблема е в пощите. Впрочем можеш да им пишеш, имат чат в аппа. Кажи ала бала ко става с мойта карта :)
 

$INeed$

Well-Known Member
Да, вероятно проблема е в пощите. Впрочем можеш да им пишеш, имат чат в аппа. Кажи ала бала ко става с мойта карта :)
Да, определено ще пиша. Знам къде е проблема, поне да знам със сигурност. .... то пък от там ми пишат да си поръчам нова. Ужас. Ще мина следващата седмица през офиса им и ще питам, ако не поръчвам отново. И така докато Български лайняни пощи не си свършат работата. Пожелавам им пак да ги избомбят.
 

angelovarna

Active Member
При нас пък няма пощенски кутии и от БГ Пощи не лепят лепенки, освен ако пратката не се води препоръчана. Затова...като поръчваш нещо от Амазон, Ebay, или чакаш пратка с дебитна карта (като Ревоют и която и да е друга подобна), за да я получиш, трябва да ходиш два пъти седмично да проверяваш. Така ако доставката се бави месец...след едни 8-10 ходения и проверки може и да я вземеш. ;)

Към края на миналия месец правя резервация в БГ хотел, викам си няма да минавам през booking-a за да им направя услуга. Пращат ми СМС на същия ден къде и колко да преведа депозит (правя превода минути след получаване на СМС-а). Минава седмица, минава втора, ни вест, ни кост от тях. Звъня вчера да ги питам какво стана - парите получихте ли, резервацията потвърдена ли е. Отговора: "ами то господине, нямаме практика да се сигнализираме клиентите за потвърждение на резервации, трябва сами да ни потърсите". Това е нов, 5* хотел. Предполагам, че някое шефче от БГ Пощи го е оглавило.
 

Attacker

Well-Known Member
При нас пък няма пощенски кутии и от БГ Пощи не лепят лепенки, освен ако пратката не се води препоръчана. Затова...като поръчваш нещо от Амазон, Ebay, или чакаш пратка с дебитна карта (като Ревоют и която и да е друга подобна), за да я получиш, трябва да ходиш два пъти седмично да проверяваш. Така ако доставката се бави месец...след едни 8-10 ходения и проверки може и да я вземеш. ;)

Към края на миналия месец правя резервация в БГ хотел, викам си няма да минавам през booking-a за да им направя услуга. Пращат ми СМС на същия ден къде и колко да преведа депозит (правя превода минути след получаване на СМС-а). Минава седмица, минава втора, ни вест, ни кост от тях. Звъня вчера да ги питам какво стана - парите получихте ли, резервацията потвърдена ли е. Отговора: "ами то господине, нямаме практика да се сигнализираме клиентите за потвърждение на резервации, трябва сами да ни потърсите". Това е нов, 5* хотел. Предполагам, че някое шефче от БГ Пощи го е оглавило.
Това беше преди време, когато Револют изпращаха картите от чужбина и я си получиш картата, я не. Сега вече ги изпращат от България - за безплатните планове с Български пощи, за платените със Спиди, и е много по-вероятно да я получиш. Около седмица би трябвало да отнеме с Български пощи.
 

$INeed$

Well-Known Member
Това беше преди време, когато Револют изпращаха картите от чужбина и я си получиш картата, я не. Сега вече ги изпращат от България - за безплатните планове с Български пощи, за платените със Спиди, и е много по-вероятно да я получиш. Около седмица би трябвало да отнеме с Български пощи.
Да, още не еминало седмица, нищо че са ми дали предната да е при мен. Но ще изчакаме. Днес минах да проверя, нямаше. Момъкът доста насрано гледаше. Явно знае, че това да се губят карти е нещо нормално при тях. И сприсви очи като ме чу да казвам, че ще мина другата седмица пак да проверя. Дори всички бяха чували за Revotul, явно много карти са губили милите. Абе здраве да е, то не може да им се сърдиш, толкова си могат и те.
 

angelovarna

Active Member
Това беше преди време, когато Револют изпращаха картите от чужбина и я си получиш картата, я не. Сега вече ги изпращат от България - за безплатните планове с Български пощи, за платените със Спиди, и е много по-вероятно да я получиш. Около седмица би трябвало да отнеме с Български пощи.
Супер, но в моят случай не ставаше на въпрос за Револют, а за Monese и то преди около 3 години. На два пъти ми пращаха карта - и насреща нищо. Накрая след като бях отказал втората, тъй като бях чакал 1 месец, на седмата седмица пристигна картата, мушната под входната врата на кооперацията. Затова в крайна сметка реших карта да не ползвам.
Същото с Виваком клуб картата - поръчах на 3 пъти поне да се изпрати. Ходих и проверявах - всички карти потъваха някъде в БГ Пощи. Накрая се обадих след последната заявка - да ми спрат изпратената карта и толкова.
 

$INeed$

Well-Known Member
От моя Револют ни вес, ни кост. Май поръчвам нова. Честито. Ама за сега не ми е спешно, така че ще ги оставя да си мислят с какви доставчици работят преди да ми дойде музата отново за тази така велика карта. :)
 
Малко късно се включвам, изпуснал съм темата.

Преди месец си поръчах също карта от Revolut от безплатния план, а това което бях чувал е, че идват по-бързо от прогнозираното в app-а, нямат тракинг и може би най-лошото - просто ги оставят във входа.

В моят блок пощенските кутии са 60+ и около половината са разнебитени, отворени, без вратички. Та, може би на четвъртият ден от поръчването на случаен принцип огледах кутиите и си видях името на плик, поставен в първата разбира кутия до входната врата. Затова и аз предполагам, че е работа на БГ пощи. Разбира се, бях си замразил картата още като я поръчах, за да не се възползва някой добронамерен комшия.

Ако картата така и не е пристигнала можеш да пробваш да пишеш на съпорта, а в краен случай може и някой да те е изпреварил и да се заемаш с нова.
 

$INeed$

Well-Known Member
Ще огледам и ще мина пак утре, но май съм за нова. Масово чета, че Български пощи са им изпогубили картите и всеки след като е набил 9.99 лв. за обикновена практа, после минава на скъпата...мисля, че беше към 40 лв. Както се вика, тия неща явно се учат по трудния начин, но не вярвах, че един плик може да потъне така. Не става със съпорта. Те там били си свършили работата с пращането, без тракинг и нищо, дали го на нашите глупаци да го доставят и ето резултата. Че и от време на време аппа им скача с анонси защо не си активирам картата, та ми идва и на тях да мацка един дедов.
 

Горе