hatre
Active Member
Обикновените примери са sony, Mercedes, блиц и други. Да разгледаме малко вестници: Капитал, Дума, Труд..... Като се нашиеш труд, ГГ полазва сайта на вестника. По какво той разбира, че трябва да се покаже вестника (като brand), а не резултати за думата труд? По същата логика ако искам да си направя марка „лаптопи” и някой като го напише да изкарва сайта като марка е на като някаква дума как може да стане това? Аз не говоря за оптимизация на ключова дума, а за нещо като оптимизация на марка. Като задам рози въпрос обикновени ми се отговаря, че:
труд е ниско конкурентна дума и за това ГГ я асоциира като марка и изкарва вестника. Като се избира марка трябва да е наяква дума, която има малко търсения и срещания в нета или да е измислена, която до момента не съществува (sony, Mercedes).
Аз не съм съгласен се тези неща, а какво е вашето мнение?
труд е ниско конкурентна дума и за това ГГ я асоциира като марка и изкарва вестника. Като се избира марка трябва да е наяква дума, която има малко търсения и срещания в нета или да е измислена, която до момента не съществува (sony, Mercedes).
Аз не съм съгласен се тези неща, а какво е вашето мнение?