Какво мислите за новата услуга на EKONT - "Преглед, тест и избор"?

Blinky

Owner
http://choice.econt.com/ - тук може да се прочете повече по темата. Аз лично го намирам за много приятна изненада, но ми се искаше да чуя какво мислят хората с вече подписани споразумения ЕКОНТ да предлага този тип услуга от тяхно име. Добра ли е? Дава ли резултати? Увеличава ли поръчките? :)
 
Мисля, че тази нова услуга ще бъде полезна за всички, които са с нстандартни размери на тялото или не са сигурни за размера на продукта и ще мога да поръчва между два размера на дадения продукт, за да остановят кой им стои по добре.
 
Мисля, че тази нова услуга ще бъде полезна за всички, които са с нстандартни размери на тялото или не са сигурни за размера на продукта и ще мога да поръчва между два размера на дадения продукт, за да остановят кой им стои по добре.
При мен лично става много лесно при избора на дънки и обувки....там обикновено не успявам да оцеля. Сега важно е да се знае как да се разпознават магазините, предлагащи този тип услуга. Пише, че са над 250, но дали ще имат специален разпознаваем знак - изображение (банер, лого)? Не вярвам всички да се впуснат в началото, но пък ако се засили, ще се принудят да почнат да го предлагат като конкуренцията. Няма начин....
 
При мен лично става много лесно при избора на дънки и обувки....там обикновено не успявам да оцеля. Сега важно е да се знае как да се разпознават магазините, предлагащи този тип услуга. Пише, че са над 250, но дали ще имат специален разпознаваем знак - изображение (банер, лого)? Не вярвам всички да се впуснат в началото, но пък ако се засили, ще се принудят да почнат да го предлагат като конкуренцията. Няма начин....
Може би е добра идея да се добави самата опция като "chekbox" на страницата, в която въвеждаш данните на лицето за доставка и т.н.
 
Може би е добра идея да се добави самата опция като "chekbox" на страницата, в която въвеждаш данните на лицето за доставка и т.н.
Според мен е добре всички, които я предлагат при доставка да е отбелязано с добре обособен надпис или изображение, че се предлага от магазина. Изключвам факта, че е нужно да е в общите условия на сайта или/и TOS-а, дори и на по-видно място. ;)
 
Тази услуга я има от преди, но не знам защо не са я рекламирали досега.
Някой от нашите тук предлага ли я? В смисъл има договорка с Еконт да я предлага на клиентите. Не знам как ще смогнат офисите на Еконт, но това без пробни не го виждам как ще се получи. :)
 
Услугата може да се ползва от всеки клиент, безплатна е, без допълнителна договореност. В момента се промотира, но иначе си я има отдавна. Супер полезна е! Еконт са винаги Топ :)
 
Освен за стока на склад и за дрехи/обувки е подходяща и във няколко други случая когато човек трябва да вземе и да премери нещо и така да прецени.
 
То не е само за пробни! Представи си 3 калъфа за мобилен телефон. Обаче знаеш фотографите... и фотошопирането на снимките; та искаш да ги видиш на живо и така да ги вземеш.
 
Много ми е интересно как bazar и olx осигуряват услугата, при положение, че не са онлайн магазини, а сайтове за обяви, ама айде.

Всичко е така написано, че нестава ясно каква точно е "услугата". Безплатно връщане на другите продукти ли?
 
Всеки онлайн магазин определя сам какви да са условията при ползване на услугата Избор. Където ти е секцията Условия за доставка, упоменаваш, че предлагаш това, но тогава транспорта в двете посоки е за сметка на купувача примерно, това Еконт ти го пишат в договора и всеки път когато в товарителницата се отбележи Избор, клиента пробва три якета, избира това от 50лв. другите ти ги връщат и така. Ако пък магазина може да си го позволи, упоменава плащане само в една посока...
 
@NovaPS , и на мен ми е чудно как точно се случва, но може би някои търговци там го избират като опция, но е странно. Щом някъде са го написали и тук таме го ползват някои от там, драскаш целия бранд, че го ползва.... другото е формалност. :)

Калъфите сщза телефон са най-лесната стока, която може да върви с тази услуга. Да, не е много ок да се връща нещо, което е 10-15 лева, но няма как...щом го предлагат, за всичко го предлагат.
 
А каква е разликата със начина, по който до сега се работи. Какво му пречи на клиента да поръча 3 неща, да плати едно, а другите да ги върне след преглед и тест? От който и да е магазин, с договор за услугата и без.
 
До колкото разбрах по тази услуга връщането на неподходящите артикули е безплатно и за двете страни!?
 
Приятели услугата я има от доста време и е много удобна. Поръчваш си 2 чифта маратонки еднакви 43,44 номер пробваш ги и избираш твоя точен размер като плащаш само тях. Другите се връщат към подател а 2те куриерски услуги са за сметка на клиента. Работя в Еконт Експрес и всеки ден има клиенти избрали този начин на покупка. Лично аз намирам този начин за по удачен избор , плащаш една куриерска услуга в повече , но така поне работата е сигурна. Поздрави :)
 
Лично мнение - за момента е интересна като услуга, но съвсем скоро ще бъде спряна, защото:
- Онлайн магазините ще претърпят сериозни загуби. Никой не иска да му се разопаковат 3 изделия и да се избере едно - какво прави с другите две? Реално трябва да се плати и транспорт на три артикула, което оскъпява и куриера.
- офисите на Еконт ще се превърнат в нещо като малка пробна на дрехи и обувки. Ако един клиент се обслужва обикновено за 5 минути, сега ще отнема по половин час. И понеже повечето офиси са на франчайз, самите те ще изпищят, когато започнат злоупотребите.
 

Горе