Какво предстои за Tesla

Ти гледай повече на кво лЕжиш, че имаш какво да губиш, аз просто коментирам факти, които се виждат с просто око. :)

Виж отгоре фактите. Или е фейк и ще искаш източник? Ако още не си забелязал никога не цитирам произволни статии. И ти малко като ония в темите с вирусите и Русия.

Едит: Ми Мъск е успял да убеди някой, че продава примиъм автмобили. Разгледах го модела Y, ми нищо впечатляващо, съжалявам, ако имам по-високи представи за лукс.

Това показва, че никога не си се возил в тях. Ела на гръцко лятото. Букнали сме чисто нов Model S за 3 седмици. Ще те уредим с Model Y с отстъпка за проба. ;)
 
Хм, по субективни фактори (чужди мнения, ревюта, снимки, разглеждане на интериора) Тесла-та е доста далеч от моята представа за лукс. Според мен взеха да я слагат при луксозните заради цената на първо място. За мен е много повече fashion отколкото luxury.

Напълно съм съгласен обаче с първия резултат в Гугъл:
"As the premier name in the electric vehicle space, Tesla is considered a luxury car. But unlike some of the established or older brands in the luxury industry, Teslas luxury is geared toward its technology features."
 
Хм, по субективни фактори (чужди мнения, ревюта, снимки, разглеждане на интериора) Тесла-та е доста далеч от моята представа за лукс. Според мен взеха да я слагат при луксозните заради цената на първо място. За мен е много повече fashion отколкото luxury.

Напълно съм съгласен обаче с първия резултат в Гугъл:
"As the premier name in the electric vehicle space, Tesla is considered a luxury car. But unlike some of the established or older brands in the luxury industry, Teslas luxury is geared toward its technology features."

Аз лично не спорех с Иво, че Тесла е нещо кой знае колко луксозно, а че е премиум и за това обсъждахме премиум сегмента в Китай. Все пак става въпрос за определен бюджет за чисто нов автомобил. ;)
 
След сделките за рециклиране на батерии вече официално сме и в бизнеса за полезни изкопаеми. TSLA купи поредната компания от сектора.

Или когато основната ти цел е вертикална интеграция. Все повече започва да прилича на ETF. ;)
 
Някой изкара пари от фейк нюз, ама.. и ти се връзваш. :)

Следвам един, който по принцип пуска много достоверни неща https://twitter.com/SawyerMerritt. Прав си, че конкретно тази новина е фейк. Той се е поправил доста бързо ама не си бях рефрешвал фийда. Интересното е, че освен източника, който той прати и на други места я имаше и доста бързо е изчезнала. :)

По-забавното е, че човека е коректен ама сега зареди него сумати народ купи LTUM и курец. :D

Като цяло недей се притеснява. Имат няколко реални покупки от този тип.
 
Е аз се притеснявам да не си купил и ти литиевата компания, щото възторжено го съобщи.
То само като я видях разбрах, че е невъзможно. При всичките пари на света дет има Мъск да купи тая шитня точно. :)
И новината се е появила вчера още, някой просто си изигра картите спрямо настроенията като по учебник. :)

п.с. Достоверни неща нЕма. Сам трябва да ги удостоверяваш. :)
 
Мързи ме да проверявам всичко на 100%, а само преди да купя пени проверявам първо SEC. Много рядко си позволявам да трейдвам пенита.

В случая някой много здраво ще го изяде, защото го имаше на доста места. Очаквам нови драми със SEC. :)
 
А иначе, Мъск да купи SBSW и си решава всички проблеми с квито ресурси искаш, че и ще продава на конкуренцията.
За 40-50b ще я вземе. Нема да сгреши, ама вероятно не му стиска да влезе в такъв бизнес. :)

п.с. Даже са му "селски", ше се разберат още по-лесно.
 
Е те имат много партньорства направени от по-рано и то за доста години напред ако става въпрос за ресурси.

На евента при откриването на фабриката в Тексас Илон сам каза, че ще навлизат. Предполагам от там е тръгнала и простотията с тоя фейк.

Не съм имал време за сега да разгледам всичко от Cyber Rodeo, но мернах няколко порно клипа за новата Idra8000 - 8000 тона преса за Cybertruck и Tesla Van, няма такова животно. :)
 
Аз сигурно съм малко по-дърт от вас, ама за мен премиум означава да я карам поне 6-7 години и да не се разскърца интериорът. И да не ми умират половината сензори през няколко години и да искат замяна. Друг премиум няма, пък ако ще кожата на таблото да е от на девица гърба свалена.
Нямам опит с Тесла, но от това, което съм виждал онлайн и офлайн, не ми е премиум и не ми е лукс. Обаче е факт, че в сегмента, който сами си създадоха, са най-премиум автомобилът, основно заради технологиите и cool статусът. В моите очи това не я прави по-добра кола, но спокойно мога си представя как за някой, който не е овършал по-приличните модели на немските и азиатските марки, би изглеждало че Теслата е върха.
 
Аз сигурно съм малко по-дърт от вас, ама за мен премиум означава да я карам поне 6-7 години и да не се разскърца интериорът. И да не ми умират половината сензори през няколко години и да искат замяна. Друг премиум няма, пък ако ще кожата на таблото да е от на девица гърба свалена.
Нямам опит с Тесла, но от това, което съм виждал онлайн и офлайн, не ми е премиум и не ми е лукс. Обаче е факт, че в сегмента, който сами си създадоха, са най-премиум автомобилът, основно заради технологиите и cool статусът. В моите очи това не я прави по-добра кола, но спокойно мога си представя как за някой, който не е овършал по-приличните модели на немските и азиатските марки, би изглеждало че Теслата е върха.

Дали си броил колко сензора и електроника има в един най-обикновен Мерц. ? :) Бачкал съм като склададжия в автосервиз в един друг живот и горе-долу знам какво влизаше и с какви проблеми. Не вярвам днес да е по-различно.

Конкретно BMW всички знаем, че след 5-тата година вътре в купето нищо не работи. :D

По тази логика от този ценови клас BMW, Audi и Мерцедес не са премиум, защото само след няколко години половината сензори започват да правят ядове.

Това е проблем на всички модерни автомобили и една от причините да карам кола 2008г., а не например същия модел от 2014г.

Като цяло е 100% субективно какво е върха.
 
Конкретно BMW всички знаем, че след 5-тата година вътре в купето нищо не работи
Еее, тук нищо не каза. Не знам как са мерцовете, ама едната ми бима сега прави 16 години и нямам неработеща част по елетрониката. Карам я от 9 години и съм сменил само едно реле две релета.
Имаме и Хюндай i40 в семейството. От подрягване на волан до масаж на кохонес, почти всички екстри има. 2011-та година е и почти няма сензор, който да работи. Повечето вече са заменяни, но пак същото става. Камерата за задно виждане последно май преди около месец се включи веднъж и от тогава е отпуска. За капак е 180 коня, а ускорява като бус, ама това да не го коментриам, че не е по темата.
В моите очи има огромна разлика м/у марките и начина, по който си правят и колите, и двигателите. Пак казвам, не знам Тесла къде е в това отношение, защото не съм имал шанса да я имам.

А, и понеже се сетих. Хюндая е на реални близо 90 000 в момента. И вече харчи масло като луд.
БМВ-то е почти на 280 000 и понеже съм идиот, последната смяна на масло ми е преди 28 000км. Просто не ми остава възможност да я оставя в сервиза, понеже са заети и се чака доста. На щеката маслото е точно толкова, колкот е сипано при последното обслужване.
Та, има си огромна разлика м/у марка и марка.
 
Последно редактирано:
Еее, тук нищо не каза. Не знам как са мерцовете, ама едната ми бима сега прави 16 години и нямам неработеща част по елетрониката. Карам я от 9 години и съм сменил само едно реле две релета.
Имаме и Хюндай i40 в семейството. От подрягване на волан до масаж на кохонес, почти всички екстри има. 2011-та година е и почти няма сензор, който да работи. Повечето вече са заменяни, но пак същото става. Камерата за задно виждане последно май преди около месец се включи веднъж и от тогава е отпуска. За капак е 180 коня, а ускорява като бус, ама това да не го коментриам, че не е по темата.
В моите очи има огромна разлика м/у марките и начина, по който си правят и колите, и двигателите. Пак казвам, не знам Тесла къде е в това отношение, защото не съм имал шанса да я имам.

А, и понеже се сетих. Хюндая е на реални близо 90 000 в момента. И вече харчи масло като луд.
БМВ-то е почти на 280 000 и понеже съм идиот, последната смяна на масло ми е преди 28 000км. Просто не ми остава възможност да я оставя в сервиза, понеже са заети и се чака доста. На щеката маслото е точно толкова, колкот е сипано при последното обслужване.
Та, има си огромна разлика м/у марка и марка.

Всичко що се отнася до автомобил и ремонти е въпрос на шанс. В сервиза съм видял какви ли не истории за всякакви марки.

Моя кораб е японски, не пипа масло от смяна до смяна и всичко в купето е като ново. В същото време много хора се оплакват от старите хонди, че ядат масло. Даже багажната ми врата е автоматична и все още работи, а тя често се разваля. В сервиз ходя за консумативи, а когато все пак нещо изскочи сменям само с оригинални части.

Вземи си под наем Model X или Model S или помоли някой да ти даде да покараш. Но пак казвам, тези неща са субективни.

Има много причини Tesla да е един от най-добре продаваните автомобили и не е заради Илон. Както и има тесли на по 300-400к км, които даже накладки не са сменяли, защото водачите им имат мозък.
 
Конкретно BMW всички знаем, че след 5-тата година вътре в купето нищо не работи.
Коко точно бмв-та си карал през живота си? :D

понеже съм идиот, последната смяна на масло ми е преди 28 000км.
Като човек карал всичко от E28 до F10/11 ти препоръчвам да не се подвеждаш по лонг лайфа на маслото. Старото си Е61 го продадох на един приятел. Беше на почти 200К и той реши да му смени веригата. Когато го разглобиха се оказа, че веригата е като чисто нова. Маслото на 20К или 2 макс години. И в БМВ тарикаеят на гаранционните коли да нагласят на 35К за да спестят от сервизно обслужване.
 
Коко точно бмв-та си карал през живота си? :D

За каране съм карал основно под наем за 2-3 седмици за пътувания. Наблюденията ми относно проблемите са от преди години покрай работа в сервиз.

Иначе ако трябва да сме обективни БМВ, Мерц и Ауди са в дъното на статистиките по надеждност в последните години. Японците са в топа. Конкретно БМВ е на 17-то място за 2021г. :)
 
За каране съм карал основно под наем за 2-3 седмици за пътувания. Наблюденията ми относно проблемите са от преди години покрай работа в сервиз.

Иначе ако трябва да сме обективни БМВ, Мерц и Ауди са в дъното на статистиките по надеждност в последните години. Японците са в топа. Конкретно БМВ е на 17-то място за 2021г. :)
Аз статистики не гледам, гледам си разходите за поддръжка :)
 
Аз статистики не гледам, гледам си разходите за поддръжка :)

Защото ти си мерилото предполагам? :) Също темата е за определена марка ел. автомобили.

Дъвкана е много и всички знаем, че един ел. автомобил винаги е по-евтин за поддръжка. Към днешна дата с 3 до 6 пъти спрямо ДВГ в същия ценови клас. Оставям те сам да си отговориш защо.
 

Горе