Как от SONY се подиграха с мен.

От: От: Как от SONY се подиграха с мен.

Не е сигурно, че ще очерни сони. По скоро ще стане за смях.

Много внимавай с приказките! Знаеш ли амоун колко пари има???

:lol: като нищо ще ти види сметката...@касиопея каза, че в момент на афект, може да се стигне и до убийство..така, че като не знаеш с какъв луд си имаш работа, трябва да се действа по-внимателно
лично аз мисля да спра да пиша в тази тема (или за по-сигурно в целия форум) :oops: опссс..
 
От: Как от SONY се подиграха с мен.

Абе, вие ме изкарахте ебаси дебила.

През ръцете ми са минали десетки телевизори, лаптопи и всякакви устройства, имал съм сериз за компютри с години.
Включването на устройство в ейчдиемай порт или в юсб не е новост за мен, за да ме упреквате че не знам как става.
Нали преди този телевизор, на негово място е имало друг и не съм го държал с плетено каренце на една кука отгоре.
При мен техниката се експлоатира. Телевизорите се включват сутрин в 9 - 10 и се изключват късно през ноща.
Ако се засича звука, не спирам тв, а намалявам и го оставям включен.

Запознат съм с това как трябва да са включени как се пъха и вади, мога дори да водя лекции за това.
Инсталацията не е променяната от години.

Изобщо не виждам защо спорим дали съм го ползвал правилно.

Аз също продавам техника и в момента, рекламациите от клиени са нещо нормално.

Защо съм пуснал темата..
По същата причина заради която норти ме мрази е пусната.
По същата причина притежавам този телевизор.не ми се обяснява защо, който има акъл ще се досети защо
е пусната. Който няма, ще говори глупости и ще се радва че това се е случило, полза от обяднението няма да има.

Вижда ви се нормално отношението им?
Че след като поидках да говоря с някой по-вишестоящ, те сметнаха че максимума е да ми се обади отговорник смяната на телефонните оператори?
И да ми заяви че не зависи от него а от някой с който нямам право да говоря?

Норман е като поредния злобен селянин, който се кефи че на съседа му е умряло магарето.

Вместо да злобееш нормант, работи и изкарай пари, защото си вървиш по стъпките на никс...
Не се развиваш, а си стоиш на едно място от години и си все така беден, нещастен и завистлив...
Но иначе се имаш за умен? Ако беше умен, щеше ясно да видиш че си поредния неудачник без никакво бъдеще.
Или не съм прав? Покажи ми противното.
И зае мястото на трол кибик във форума, не се притеснявай, пази си го, сигурен съм че и след още пет години пак ще си на същото ниво, с този ти начин на мислене.
 
Последно редактирано:
От: От: От: Как от SONY се подиграха с мен.

Много внимавай с приказките! Знаеш ли амоун колко пари има???

Имам да а ти имаш ли?
Червив съм от пари, а ти?
Случил съм на богат чичо в америка и на сестра курва.

А ти миЖко какво имаш? месечен доход от 300 лева помощи...

Нещастник завистлив...
И пишката ти е къса и портфейла тънък.
Ако си пич ела да пием кафе някой ден няма да те докосна, просто да видиш като застанеш до мен каква мижитурка ще изглеждаш... Може да се осъзнаеш после, дребляк...
Извикай и приятели, за кураж ако искаш?

Съжалявам че няма да ти хареса следното, но е истина, за мен 1000 лева са нещо като 20 лв за теб, сега излизам с Кро и съм сигурен че ще похарча повече от колкото ще ми струва ремонта за три часа. Проблема тук не е цената на ремонта, а нещо което жалкар като теб трудно ще разбере..
Развивай се момче спрял си се на едно място и само трупаш злоба...
 
Последно редактирано:
Моля, не се карайте. Всички знаем, че това не е на късмет. На късмет е ако е втора ръка. Като колите, но нов да ти гръмне нещо, защото имало токов, глупости. Бате, някакви застраховки дали има. Но май не, защото стигаме доста далеч в разправията, за да не сме споменали и този момент. Аз лично бих писал на HQ. ;)
 
От: Как от SONY се подиграха с мен.

Преди дни си взех лаптоп с гаранция ноу метър ко /за щастие не е сони/.
Просто не ми се е занимавало да мисля за застраховка. Реално, аз само поръчвам какво искам и пращам човек който да го донесе, както и по сервизи не ходя лично, но се хабят мои ресурси.
Ще знам занапред да казвам задължително да ми правят и застраховка... Но очаквам и застрахователя да си има колекция с номера, като на сони, че проблема не се покрива от гаранцията.
Парен, каша духа...:)
 
Последно редактирано:
От: От: От: От: Как от SONY се подиграха с мен.

И пишката ти е къса и портфейла тънък.
Ако си пич ела да пием кафе някой ден

Ако ще флиртувате или споделяте интимни детайли, е добре да си обмените Mirc-a примерно, че идва TMI
 
От: От: Как от SONY се подиграха с мен.

Ами щом искаш да научаваш, хайде да взема да ти (пък и на останалите) помогна.
Амун не може да направи нищо легално и законно срещу сони, въпреки че е напълно прав.
....
Единственото, което може да свърши работа на Амун е да раздуха случая и да очерни Сони, та ако не друго да получи поне морална компенсация. Не сме европейски потребители, за съжаление, а само плащаме като европейците, че и повече.

Аз мисля, че казусът основно е от компетентността на КЗП, както съм отбелязала още в първото си мнение по темата.
Обаче, има един друг момент, който е свързан с конкретната "марка" и тяхната политика, която трябва да е приоритет в отдел и работа с клиенти.
Ако има добър адвокат и успее да докаже, че е дискриминиран (ако щеш) до нематериални щети вкл. разходите на време и средства, за да обикаля по сервизи, той би могъл и има право като клиент да изисква адекватна и компетентна реакция. Или, в един момент, когато не искаш просто да се оплачеш, да духаш супа или да пиеш студена вода, си наемаш адвокат,обясняваш му и се формулира обвинението.
Иначе държавните институции са така. Не са особено ефективни наистина, но пък за сметка на това не са и вездесъщи, защото не са правораздаващ орган.
Така че, дано си намери свестен адвокат и стискам палци да ги осъди, даже вярвам в това! Така и Норти ще разбере, че няма невъзможни неща, а само вечнонеразбрали ... :|
 
От: От: Как от SONY се подиграха с мен.

Аз мисля, че казусът основно е от компетентността на КЗП, както съм отбелязала още в първото си мнение по темата.
Обаче, има един друг момент, който е свързан с конкретната "марка" и тяхната политика, която трябва да е приоритет в отдел и работа с клиенти.
Ако има добър адвокат и успее да докаже, че е дискриминиран (ако щеш) до нематериални щети вкл. разходите на време и средства, за да обикаля по сервизи, той би могъл и има право като клиент да изисква адекватна и компетентна реакция. Или, в един момент, когато не искаш просто да се оплачеш, да духаш супа или да пиеш студена вода, си наемаш адвокат,обясняваш му и се формулира обвинението.
Иначе държавните институции са така. Не са особено ефективни наистина, но пък за сметка на това не са и вездесъщи, защото не са правораздаващ орган.
Така че, дано си намери свестен адвокат и стискам палци да ги осъди, даже вярвам в това! Така и Норти ще разбере, че няма невъзможни неща, а само вечнонеразбрали ... :|

Аз не оспорвам правото на Амун да недоволства. Напълно е прав и ще недоволства, разбира се. Това, което искам да кажа е, че институциите, създадени да бранят правата ни на потребители не го правят. Опитай да звъннеш или пуснеш жалба до КЗП и виж колко адекватно ще реагират. Аз се надвиквах с някакъв арогантен глупак, който се държеше надменно и ме пращаше при законодателя да го питам защо така е гласуван закона, на което аз логично отвърнах: а, вие защо съществувате изобщо, след като сте безсилни да защитите правата ни? - Затвори ми и сигурно ме напсува. Във всяка цивилизована страна клиент, като Амун ще осъди не само сони, но и на сони баба му. Тук, обаче това няма да се случи, защото ще се позоват на бумагите и договорите, в които не пише някой да му дължи човешко и коректно отношение, понеже е клиент.
 
От: От: Как от SONY се подиграха с мен.

Преди дни си взех лаптоп с гаранция ноу метър ко /за щастие не е сони/.
Просто не ми се е занимавало да мисля за застраховка. Реално, аз само поръчвам какво искам и пращам човек който да го донесе, както и по сервизи не ходя лично, но се хабят мои ресурси.
Ще знам занапред да казвам задължително да ми правят и застраховка... Но очаквам и застрахователя да си има колекция с номера, като на сони, че проблема не се покрива от гаранцията.
Парен, каша духа...:)
Щом мислиш че проблема не в в теб можеш да пишеш тук*[email protected] опиши подробно за случката да видим какво ще ти кажат от горе...

Варианта за втора констатация в друг сервиз също остава....
 
От: Как от SONY се подиграха с мен.

Щом мислиш че проблема не в в теб можеш да пишеш тук*[email protected] опиши подробно за случката да видим какво ще ти кажат от горе...

Варианта за втора констатация в друг сервиз също остава....
Мерси за мейла. Поне две страници писмо ще им изпратя.

Ако пусна една статия за проблема и насоча реклама от фейса и гугъл, дали ще я спрат се чудя?

А колкото до това дали ще спечеля делото, не е важно, важни са последствията за сони от това дело... И колко клиенти ще се замислят ако решат да си купят телевизор от тази марка.
 
От: Как от SONY се подиграха с мен.

Не само, че ще я спрът, но могат и да те съдят.
В момента телевизора ти е минал през сервиза, те са го диагностицирали, и са написали констативен протокол за проблема - токов удар.
Ти имаш съмнения, но ако искаш да ги съдиш, ще ти трябва констативен протокол от друг сервиз, които да докаже, че проблема не е от токов удар...
Ако нямаш такъв протокол, всичко друго са празни приказки, дрънканици и недоказани твърдения...
 
От: Как от SONY се подиграха с мен.

Ама защо си мислиш, че само ти си успял бре? като наричаш служител на Сони телефонистка, велик ли се чувстваш?
:oops: това, че не всички се изхвърляме, не означава, че ще те извисяваме като новия стив джобс :) вземи се успокой малко, хора всякакви - бедни-богати, слаби-дебели и злобни т.н. всеки има право на мнение (дори и аз) и ако мислиш, че ще тръгна да променям мнението ти за мен, много си сгрешил :D
 
От: От: Как от SONY се подиграха с мен.

Норт тъй тъй работата ясна дай малко предистория, що не аресваш амуна.

ПП и аз да имах пари и аз щях да се фукам. Мога изкарал съм ги, що да си мълча? Нека ги е яд мижитурките...
Ама защо си мислиш, че само ти си успял бре? като наричаш служител на Сони телефонистка, велик ли се чувстваш?
:oops: това, че не всички се изхвърляме, не означава, че ще те извисяваме като новия стив джобс :) вземи се успокой малко, хора всякакви - бедни-богати, слаби-дебели и злобни т.н. всеки има право на мнение (дори и аз) и ако мислиш, че ще тръгна да променям мнението ти за мен, много си сгрешил :D
 
От: От: Как от SONY се подиграха с мен.

Ама защо си мислиш, че само ти си успял бре? като наричаш служител на Сони телефонистка, велик ли се чувстваш?
:oops: това, че не всички се изхвърляме, не означава, че ще те извисяваме като новия стив джобс :) вземи се успокой малко, хора всякакви - бедни-богати, слаби-дебели и злобни т.н. всеки има право на мнение (дори и аз) и ако мислиш, че ще тръгна да променям мнението ти за мен, много си сгрешил :D

Nortran? че ти си предишния алан форт и скорпиас така ли?
нямаме ли се с теб в скайп имам някакъв смътен спомен че си ми в листата?

откога тази омраза към мен?
реално нямам спомен да сме имали допирни точки и спорове?
това твоето моментно видиотяване ли е или си си стандартно така?
какво си успял ти?
вдигнали са ти помощите със 20 лева ли?
или си си купил джапанки с три черти?

ти си бил скандалджия отдавна, явно сме на различни нива с теб и затова не съм те забелязвал много :)
Къде си ти къде съм аз...
Ще пием ли кафе?

Похвали се с нещо, накарай ме да осъзная колко съм тъп и че пред теб съм едно кръгло зеро?

Примерно може да си купил пиле "Градус" и да си станал герой дарител? -> ​ http://geroi.gradus.bg/
или пращаш смс-си? спечелил си 15 лева от изтъркани билетчета от национална лотария?
събрал си капачки от кока кола и имаш 3 чаши?

Дай ми един невинен пример, без да падаш до моето ниво и да се фукаш?
 
От: Как от SONY се подиграха с мен.

По-интересно ми е защо се отнасяш така пренебрежително към хората които не познаваш (визирам "телефонистката")?

относно фукането - много грешиш ако мислиш, че ти завиждам за телевизорите... всеки човек под "успял" разбира различно, така, че за теб това което аз съм направил може да е нищо, но за мен да е много.

Ти само за пари говориш. Ако съм спечелил от тотото и имам повече от теб - Трябва ли да се считам за успял?
и обратното - ако съм беден, може ли да се считам за по-успял от теб?
 
От: Как от SONY се подиграха с мен.

Ако имаш документи за покупката, взимаш си един средноразреден адвокат, жалба в КЗП и в прокуратурата успоредно и като им дойдат накуп с въпроси ще станат нещата :)
 
От: От: Как от SONY се подиграха с мен.

По-интересно ми е защо се отнасяш така пренебрежително към хората (визирам "телефонистката")?

относно фукането - много грешиш ако мислиш, че ти завиждам за телевизорите... всеки човек под "успял" разбира различно, така, че за теб това което аз съм направил може да е нищо, но за мен да е много.

добре де ти от всичко написано само това ли осмисли?
че съм нарекъл някого телефонистка?
Ето ти един отговор, когато чувствам някого близък, му говоря в женски род, всеки който си е писал в скайп с мен, ще ти го потвърди.
Това не е обида, а напротив, ако те нарека Норка примерно, аз ще го направя с обич, не с омраза.
А ричард ми влезе под кожата с 10 минутното си мънкане по телефона и интродукцията му, започвайки разговора с тежък полууправленчески диалект.
Казвам се Ричард еди кой си и съм главен телефонист на сони българия... и пауза очаквайки от мен да осъзная, как едва ли не говоря с заместник папския наставник за източна Европа...
Като усети че не му минава номера, взе да мънка като самонадценил се боксьор в тежка категория, след два нокдауна в първи рунд...

Та така?
сподели ми нещо, което смяташ за успех в живота ти? Посадил си дърво? свалил си умерено дебело гадже? класирал ти се е блога на първа страница в гугъл?

А за фукането... това е за отделна тема, мисля че много криво разбираш какво е фукане, просто шервам с приятелите си от форума това което ми се случва.

Но ако направиш една специална тема, какво е фукане, обещавам ти пост който да ти изясни къде грешиш в разбиранията си.
 
От: Как от SONY се подиграха с мен.

Остави фукането, по-скоро трябва тема за това кой какво разбира под "успял". Защото има успели които не се фукат (не, че другото е лошо..но тогава привличаш повече внимание и това има своите недостатъци както в случая - злобен индивид като мен да ти спами в темата)
п.п. това за женския род не го разбирам...
 
От: Как от SONY се подиграха с мен.

Остави фукането, по-скоро трябва тема за това кой какво разбира под "успял". Защото има успели които не се фукат (не, че другото е лошо..но тогава привличаш повече внимание и това има своите недостатъци както в случая - злобен индивид като мен да ти спами в темата)
п.п. това за женския род не го разбирам...

Аз не се имам за успял, просто се опитвам да уцеля пътя към успеха.
За мен да съм успял, означава да си изживея живота на южен остров, без да се налага се съобразявам с битовизми и без финансова зависимост и разбира се да имам телевизор поне 120 инчака, който няма да изгори докато гледам филм.
И аз едно време като гледах как мутрите си слагат мобифоните по масата си мислех че се фукат, но после разбрах че това не е точно така.
 

Горе