Как функционалностите на платформата за електронна търговия CloudCart ти помагат да развиеш бизнеса си?

partytime

Well-Known Member
да управляваш всичко по-лесно и то само с няколко клика. За да се увериш сам, че платформата е правилното решение за твоя бизнес
CloudCart, добре дошъл си и ти!

Ще изразя мнение като човек, който не е програмист или създател на сайтове а обикновен потребител решил да си направи онлайн магазин. Регистрирах се от любопитство с цел да се запозная по от близо. За мен cloudcart въобще не е юзър френдли цялата работа с редактирането на избрана тема и персонализирането на магазина. Иначе не сте пропуснали да промотирате услугите, "Неми експерт" или " Изработка на дизайн" .

Например, искаш да качиш готов csv файл с продукти и получаваш съобщение

Файлът беше успешно качен и задачата за импортиране на продуктите беше добавена към опашката. Можете да следите качването в "Задачи на опашка".​

Задачи на опашка? WTF? това е единственото нещо, което качвам, че и на опашка ?​

Както и да е, продуктите се качиха след време но въобще не ми допадна цялата процедура, и снимките към продуктите не се показваха.Затворих сайта и не мисля да го ползвам за в бъдеще. 40 мин от живота ми заминаха безвъзвратно. Както казах не ми е юзър френдли , по скоро работата със сайта ми създава нерви вместо удоволствие.

всичко по-лесно и то само с няколко клика.
Въобще не съм съгласен с това
 

jair

Active Member

Задачи на опашка? WTF? това е единственото нещо, което качвам, че и на опашка ?​


Ти може да си мислиш, че светът се върти около теб, ама тази опашка е най-вероятно споделен ресурс измежду всички клиенти на фирмата. И както ти качваш файл, така качват и другите. Или според теб за мизерния ти тестов магазин трябва да се заделят дедикейтед ресурси?
 

Станимир И

Well-Known Member
Ще изразя мнение като човек, който не е програмист или създател на сайтове а обикновен потребител решил да си направи онлайн магазин. Регистрирах се от любопитство с цел да се запозная по от близо. За мен cloudcart въобще не е юзър френдли цялата работа с редактирането на избрана тема и персонализирането на магазина. Иначе не сте пропуснали да промотирате услугите, "Неми експерт" или " Изработка на дизайн" .

Например, искаш да качиш готов csv файл с продукти и получаваш съобщение

Задачи на опашка? WTF? това е единственото нещо, което качвам, че и на опашка ?​

Както и да е, продуктите се качиха след време но въобще не ми допадна цялата процедура, и снимките към продуктите не се показваха.Затворих сайта и не мисля да го ползвам за в бъдеще. 40 мин от живота ми заминаха безвъзвратно. Както казах не ми е юзър френдли , по скоро работата със сайта ми създава нерви вместо удоволствие.


Въобще не съм съгласен с това

Привет, това е нормално за тестови магазини, когато разработваш софтуер от този вид, ти държиш фрий клиентите или тестовите клиенти в отделен контейнер, между платените и безплатните дали на 14 или винаги период има преграда, това се прави нарочно да се избегнат доста проблеми или опити за манипулация, има споделен ресурс, знам го защото предлагам подобна услуга в америка и да пусна безплатен акаунт, наех фирма която се занимава с ценообразуване, тази фирма ми направи две скали с ресурс и етап как от безплатен клиента да мине на платен и ако не мине има период на функции за ресурс под формата на опашка и така имам отделен ec2 специално за тези акаунти. Не защитавам Cloudcard, не съм им фен както писан задният пост, но това е нормална практика за споделен ресурс.


Поздрави,
Станимир И
 

partytime

Well-Known Member

@Станимир И и @jair , така не съм се смял, от както казаха, че който не се ваксинира ще умре.


Или според теб за мизерния ти тестов магазин трябва да се заделят дедикейтед ресурси?

Ако това е вярно, как ще спечелят нови клиенти бе Айнщайн ?
С това ли ще ме навият да платя 600лв за година, нали трябва да го тествам ?


ама тази опашка е най-вероятно споделен ресурс измежду всички клиенти на фирмата
Това си помислих и аз но, ако е истина, да ти имам и ресурса, честно! Това ли ще ми даде гаранции за добра работа утре, не достатъчен ресурс ?

ти държиш фрий клиентите или тестовите клиенти в отделен контейнер, между платените и безплатните дали на 14 или винаги период има преграда, това се прави нарочно да се избегнат доста проблеми или опити за манипулация

Кое как работи не ме интересува като клиент, който иска да си плати 600 лв за година, явно това е лоша стратегия и очевадно не работи. Ако не разполагаш с ресурс не давай фрий , до колкото разбрах са в бизнеса от 15 год, за тея години не изградиха ли някакъв ресурс за да покажат демо услуга ?

Питам като клиент, не се заяждам с никой, все ми е тая кое как работи, ако от мен се иска да извадя 600 лв на година за нещо, което ме дразни !!!
Това е фиидбак от потенциално загубен клиент и не се заяждам с никой и нямам лоши чувства към никой.
 

jair

Active Member
Ако това е вярно, как ще спечелят нови клиенти бе Айнщайн ?
С това ли ще ме навият да платя 600лв за година, нали трябва да го тествам ?

С това ниво на компетентност, което демонстрираш, можеш да си сигурен че на нито една компания няма да и е мерак да ти взима 600-те лева, похарчи си ги както намериш за добре.
 

partytime

Well-Known Member
С това ниво на компетентност, което демонстрираш, можеш да си сигурен че на нито една компания няма да и е мерак да ти взима 600-те лева, похарчи си ги както намериш за добре.
Точно, хора с това ниво на компетентност, те търсят за да изкарат 600 лв но на дали ще се случи. Елементарен си като гъба, господине !
 

Krumov

Well-Known Member
С това ниво на компетентност, което демонстрираш, можеш да си сигурен че на нито една компания няма да и е мерак да ти взима 600-те лева, похарчи си ги както намериш за добре.
:D :D
:D :D :D Е то точно това основната идея на бизнеса им. Малоумници да им дават 600 лв годишно. После като завалят проблемите седиш на опашката ....
 

CloudCart

New Member
Да питам нещо по темата:D Насочила съм се към cloudcart, като най-бързо решение, за мен няма база за сравнение между saas и разни open source системи - първоначалният овърхед при вторите е значителен. Единствено ме притеснява SEO-то при cloudcart, как се случват нещата има ли външни фирми, които правят SEO специално за cloudcart магазини? Собственика на магазина има ли достъп до кода на темата и какъв template language се ползва за темите? Не разбирам от SEO и не ми се иска да чета, а директно да търся фирма.
Някой беше писал за тестов магазин - кога ти дават достъп да поразгледаш системата, трябва ли вече да си сключил договор? Никъде не виждам uptime или да приема, че е 99,99% :D

Здравейте,

Имаме партьори, чиито SEO услуги предлагаме. Можете да си направите регистрация в CloudCart и да разгледате системата, без нуждата от сключване на договор.

По отношение на uptime на платформата, всичко може да бъде проследено на статус страницата ни.

Поздрави,
Екипът на CloudCart
 

CloudCart

New Member
Здравейте и много благодаря за бързия отговор. Mного добре изглеждат нещата за сега. Не виждам обаче как мога да слагам модули по началната страница например или да кажем последно разглеждани продукти да добавя на продуктовата страница. Да разбирам ли че кода на темплейтите е всъщност заключен и нямам достъп да си го редактирам, както в shopify, Освен да добавя някакъв глобален Js и css? Изобщо мога ли да постигна нещо като началната страница тук - https://remedium.bg/ и продуктовите страници? Ще съм благодарна ако някой с магазини се включи със съвет.

Здравейте,

Може да направите желаните промени, чрез менюто "Магазин", което се намира в административния Ви панел. След това може да редактирате някоя от готовите теми, чрез бутона "Редактирай дизайн", имате достъп до "Custom CSS/JS", както и до визуален конструктор на страници, чрез който може да направите Вашата страница чрез Drag & drop builder.

Поздрави,
Екипът на CloudCart
 

$INeed$

Well-Known Member
Еха, тук се превърна в съпорта центъра на Cloudcart във форума.

Защо да не можеш да си къстамайзнеш фронта? Според мен там се позволява доста свободно да се пипа, както html, css, така и може би някой js файл, като за последното не съм на 100% сигурен, ще си кажат. Въпросите са ти за по-скоро къде да намеря някой да ми свърши това и това. Аз бих те насочил от сега към техните документации, а може би и те ще го направят, ако не намерят време да си го сбият това в 2-3 изречения.

Явно доста хора гледам са доволни от тази BG SaaS услуга. Явно си струва много. Евалата на създателите и. Дано стигнат по-далеч от тия от Секитон и Гомбашопа. По-скоро да се целят в Шопифайя, това е, както и Биккомерса, тия изглеждат повече лидери.
 

orbitwhite100

New Member
ами не, всъщност, свободно не може нищо да се пипа нищо - има само едно поле за глобален css и js. И не, не търся някого да ми го направи, а питам, aко случайно някой знаеше къде има такова нещо в администрацията на сайта, а вече се убедих, че няма - кодът не темплейта е заключен и се доплаща за да се къстъмизира от cloudcart. Затова и уклончивите отовори, които получавам по-горе. Явно се приветстват страници изписани с всякакви лични нападки и остроумия, но не и реални въпроси по темите в този форум..
 

contra

Well-Known Member
Нали идеята беше да избегнем "овърхеда" на опънсорс системките и да започнем търговията отраз... Пък то се почна още от вратата с тежките къстъмизации и хардкор разработки :)
 

Blinky

Owner
Нали идеята беше да избегнем "овърхеда" на опънсорс системките и да започнем търговията отраз... Пък то се почна още от вратата с тежките къстъмизации и хардкор разработки :)
То каквото и да правиш, с каквото и да се захванеш, винаги ще си искаш твоя персонална визия. От това няма начин да се измъкне човек.

@orbitwhite100 , няма ли някакви HMTL файлове да се ръчкат също. По спомени май си имаше. Може и да се бъркал с друга SaaS.
 

СЕО.БГ

Well-Known Member
Защо да не можеш да си къстамайзнеш фронта? Според мен там се позволява доста свободно да се пипа, както html, css, така и може би някой js файл, като за последното не съм на 100% сигурен, ще си кажат.
Това което описваш го имаше в селитон, като там също е ограничено, можеш да пипаш много дребни неща, цветове, и разни други, може би около 30 процента от темата може да се редактира, останалото е ксрито и не се пипа, при Клоудкарт такова няма.
 

$INeed$

Well-Known Member
Това което описваш го имаше в селитон, като там също е ограничено, можеш да пипаш много дребни неща, цветове, и разни други, може би около 30 процента от темата може да се редактира, останалото е ксрито и не се пипа, при Клоудкарт такова няма.
А имат ли възможност да си поръчат от техния екип нещо къстам за тях. Гледам, че Зора са си с техен уникален дизайн, както и доста други магазини. Има решение, не е от малките планове, но все пак е нещо. ;)
 

Blinky

Owner
Повечето развити SaaS услуги имат къстамизация на дизайна, а и не само: cloudcart.com/bg/clients

Но според мен това се прави със специално запитване към самия сървис доставчик, и реално разработки, с които ще им бъдат ангажирани екипите. И ще е с някакъв бюджет над това, което се плаща като план. Вече човека може да си попита и да разбере. ;)
 

Горе