Качество или Количество?

2fast4you

Well-Known Member
Здравейте,
искам да попитам.. на какво залагате от тези двете и кое мислите, че е по печелившо?
Аз лично залагам на качество за сега но пък се съмнявам че с количество ще имам повече продажби.
Виждал съм много предприемачи които купуват над 10 домейна за една и съща дейност и на всеки домейн разполагат
сайтове в които продават едни и същи неща само сайта е с различен дизайн.
 
От: Качество или Количество?

За онлайн магазини... В секцията за онлайн магазини съм пуснал темата за какво друго да става дума :)
 
От: Качество или Количество?

Продаваш чорапи или колянови валове за камази?
 
Смятам, че качественото се цени повече, но в същото време е трудно да имаш 10 качествени сайтове, но 2 качествени е възможно. За съжаление и двете са добри величини, но ако трябва да избирам, вярвам, че качеството ще ми свърши повече работа за целта. Но всеки може да каже обратното и няма да е в грешка. Така съм и с линковете. Гледам да не са 100 булшит линка, а да кажем 20, но качествени. И тук не знам колко е правилна стратегията, но предпочитам да залагам на качество, отколкото на количество. Ако се успее да се докара среден вариан, който пак да работи, ще е най-добре естествено. :)
 
всички последни ъпдейти на гугъл са точно за да се борят с количесвото... в момента е по трудно да се работи с количество защото става манджа с грозде сле 4 в 1 ъпдейт като този от началото на октомври :(
 
От: Качество или Количество?

И аз много пъти съм се замислял по този въпрос и дали ако имам 2-3 магазина с едни и същи стоки, но разлика в дизайна няма да постигна продажби поне х1,5, а защо не х2. От друг страна това значи 2 пъти повече канали за комуникация, 2 повече усилия и инвестиция да ги буташ за класиране, а и най-елементарното - поне х2 в реклама. И винаги има шанса да те разпознаят, защото каквото и да си говорим всеки има свой стил на комуникация, начин на работа и не е така трудно да се усети.
Поне към момента оставам на мнение, че по-добре 1, но да го налагаш като начин, стил на обслужване, а защо не и име?
Мога да споделя виждането си за камерите, към които в момента са съсредоточени основно усилията ми - гоня разнообразие на модели и видове артикули, дори ако това значи не всички неща да внасям аз. От друга страна, и друг път съм споделял това си убеждение, по-ниската цена не е аргумент и предпоставка за повече продажби, та в тази насока цените не са ми най-ниските, но моето време, внимание отделено на клиент, консултация, помощ, обслужване и всичко друго, което представлява една завършена продажба струва пари. Аз работя за пари. Ако клиента ми не осъзнае, че е платил 5%, а ако се налага и 10% повече, но му е обърнато внимание, вникнато е в проблема му и той е решен не на цената на висока като стойност продажба, а на правилната покупка, то аз съм ок - нека ходи другаде.
Прави ми впечатление, че ми нараства броят редовни клиенти, които са на ясно, че пазаруват на малко по-висока цена, но са доволни от отношението. А от друга страна тяхната лоялност води до привилегии, които са нашата благодарност.
Всичко описано по-горе, поне на този етап, не бих могъл да осигуря на клиентите си ако магазините са ми 2-3, а дори повече.
 
От: Качество или Количество?

Бързия... преди да набиваш червената ряпа помисли малко. Отговорите се крият във въпросите.
 
От: Качество или Количество?

lqllqlq
Да много си прав. Наистина ако са повече магазините и ресурсите се вдигат до небето.
Преди няколко дни направих 2 големи продажби само като си чатих с клиентите и им оставих добро впечатление.
Може би ако екипът на даден магазин или магазини е по-голям и на всеки сайт се обръща необходимото внимание резултатите ще са само позитивни.

eLast

Хората на които съм давал червено се броят на пръсти. Ти в този случай с нищо не допринесе за темата и въпроса ми.
 
От: Качество или Количество?

Ясно просто си искал да си разтягаш локуми и нищо конкретно.

А относно това, че съм ти на някой пръст... Наистина ме засегна. Да не пропуснеш както е модерно във форума да си запишеш в тефтера и да ми нахакаш после пак червено ей така защото не обичаш да изслушваш.

И да не съм ти офф - за едни количество за други качество.
 
От: Качество или Количество?

Едно е да искаш да си качествен за гугал, друго е за потребителите :wink:
Който си мисли, че някой ще му купи нещо от сайта щото е бил на 1ва позиция по "мегаяка плазма" то много се лъже... Единственият му шанс да облажи нещо е евентуално афилейта, ако такъв намери изобщо в ултанеприятелската "конкурентна" среда
 
От: Качество или Количество?

lqllqlq
Да много си прав. Наистина ако са повече магазините и ресурсите се вдигат до небето.
Преди няколко дни направих 2 големи продажби само като си чатих с клиентите и им оставих добро впечатление.
Може би ако екипът на даден магазин или магазини е по-голям и на всеки сайт се обръща необходимото внимание резултатите ще са само позитивни.

И това е така, но следва другата истина - трудно ще намериш човек или хора, които да третират бизнеса като свой, а от там и клиентите, като техни...

Едно е да искаш да си качествен за гугал, друго е за потребителите :wink:
Който си мисли, че някой ще му купи нещо от сайта щото е бил на 1ва позиция по "мегаяка плазма" то много се лъже... Единственият му шанс да облажи нещо е евентуално афилейта, ако такъв намери изобщо в ултанеприятелската "конкурентна" среда

Само да те бях разбрал какво си искал да кажеш...
 
От: Качество или Количество?

А качествено количество възможно ли е като вариант.

+1
short term - количество
long term - качество
 
От: Качество или Количество?

А качествено количество възможно ли е като вариант.

Що не? Нали го покрихме вече - въпрос на ресурс, а от там и на екип.
 
От: Качество или Количество?

Само и предимно качество

Мнение като какъв, може ли да споделиш.
Клиент/ потребител или търговец/снабдител?
 
От: Качество или Количество?

Аз бих разглеждал магазина като блог. Дълги статии за продуктите. Повече хумор. Да е забавно за посетителя, да иска да остане повече в магазина.
 
От: Качество или Количество?

Аз бих разглеждал магазина като блог. Дълги статии за продуктите. Повече хумор. Да е забавно за посетителя, да иска да остане повече в магазина.

Ако продаваш надгробни плочи ще е трудно да задържиш клиента с хумор :D /в кръга на шегата/
 

Горе