Аз си мисля че колкото по-дълго ги задържиш на сайта ти да четат толкова по-сигърно ще си тръгнат от него с покупка.

Инстинските специаЛИСТИ ги прекарват през 2-3 пейджа копие за продукта. Това се прави за да се осигури 100% цонтрол върху потребителя - звучи кофти ама това е тъмната страна на маркетинга.
Та аз съм за това да дайдат на сайта ти да видят какво има за тях тама, да се информират и когато за готови (навити) да купят да отидат на афф. страницата. Но това се прави само ако този сайт дава или е по-добър ресурс от афф. страницата.
И ако ги пращаш към селъра, те ще се осетят и ще са малко по дръпнати отначало, което означава че текста там и всичко свързано с процеса към затварянето на продажбата трябва да е перфектно.
Дайте мнения, темата е много яка, мерси за което vitohol.
--------------------------------------------------------------
Affiliate Marketing Blog