Кое е по добре? Да пращаш посетителите директно или не

Аз си мисля че колкото по-дълго ги задържиш на сайта ти да четат толкова по-сигърно ще си тръгнат от него с покупка. :D Инстинските специаЛИСТИ ги прекарват през 2-3 пейджа копие за продукта. Това се прави за да се осигури 100% цонтрол върху потребителя - звучи кофти ама това е тъмната страна на маркетинга.

Та аз съм за това да дайдат на сайта ти да видят какво има за тях тама, да се информират и когато за готови (навити) да купят да отидат на афф. страницата. Но това се прави само ако този сайт дава или е по-добър ресурс от афф. страницата.

И ако ги пращаш към селъра, те ще се осетят и ще са малко по дръпнати отначало, което означава че текста там и всичко свързано с процеса към затварянето на продажбата трябва да е перфектно.

Дайте мнения, темата е много яка, мерси за което vitohol.
--------------------------------------------------------------
Affiliate Marketing Blog
 
Звучи добре, аз точно това си меслех. И аз така мисля да си ораганизирам най-новия сайт който ще рекламирам с adwords.

Все пак нека който прави кампании да се произнесе по бъпроса. Истински разходи, истински приходи и т.н. Хубаво е посетителя когато чете но по едно време почва да го мързи да клика. Да не стане така че да плащам за посетители да си четат инфо :)
 
По принцип се правят експерименти как конверира повече примерно
на хоме педиж, на някакъв артикъл, на ордер пеидж, на price compare пеидж. Няма готово решение тестваш докато не видиш каде е наи добрият резултат :) Corey Rudl дава в курса си за оптимално $10+ за всеки долар вложен в реклама, но такова ниво се достига трудно :(

относно кампаниите ако си избереш наистина таргетирани keywords ще конвертрираш ~ на цифрите които ти дава афилиеит програмта даже в някои късметлиски дни и на по ниски съотношения (адвордс) 1:7 личен рекорд :roll:
 
Аз ще кажа, че във някой месеци въри като лудо, в други не :)
Лично аз сам имал конверсии, 15%, 20% дори и един месец имах близо 30%. Но пък от органик трафик и то за текива думи, за който не позволяват да се бидваш.
Иначе има някой месеци пълна скръб за дадена програма и сега ми е един от тях (иначе добрите програми и сега си се конвертират). Пращам като луд посетители но 0.60-0.90% конверсия. Затова се чудя дали сега е правилния момент за кампания. Но от друга страна бидовете са евтини. Лудница е маркетинга - затова ми харесва :):):)
 
Ами много просто, в Г. си на топ 10 в органик реултатите, идават малко посетители но са силно таргетирани и се конвертират. Но аз броя конверия от това колко сам пратил и колко са купили. А не колко са дошли на моя сайт и колко са купили. Не знам при PPC как се брои
 

Горе