1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn more.

Конфигуриране, оптимизиране, функции, статии за OpenCart

Дискусията в 'Онлайн Магазини' стартирана от CTAH, Окт 29, 2013.

  1. stuklen

    stuklen Well-Known Member

    Рег.:
    Ноем 23, 2010
    Съобщения:
    1,090
    Харесвания:
    88
    Точки:
    48
    Професия:
    уеб разработки
    Място:
    Габрово
    Пусни грешките, може да излезе нещо.
     
  2. CTAH

    CTAH Well-Known Member

    Рег.:
    Май 22, 2012
    Съобщения:
    2,444
    Харесвания:
    359
    Точки:
    83
    Място:
    Бургас


    Коя точно страница не ти зарежда

    имаш някакъв модул или по скоро vqmod който се дъни
     
  3. ziko

    ziko Member

    Рег.:
    Авг 25, 2010
    Съобщения:
    296
    Харесвания:
    12
    Точки:
    18
    Място:
    plovdiv
    ами страницата Модификации .. уж истрих vqmod ама пак никва файда
     
  4. ziko

    ziko Member

    Рег.:
    Авг 25, 2010
    Съобщения:
    296
    Харесвания:
    12
    Точки:
    18
    Място:
    plovdiv
    Оправи се, незнайно как темплейт файла го нямаше в директорията където трябва да е.
     
  5. CTAH

    CTAH Well-Known Member

    Рег.:
    Май 22, 2012
    Съобщения:
    2,444
    Харесвания:
    359
    Точки:
    83
    Място:
    Бургас
    Е щом се е оправило ...
    Успех желаем !
     
  6. tonito

    tonito New Member

    Рег.:
    Ноем 9, 2017
    Съобщения:
    5
    Харесвания:
    0
    Точки:
    1
    Пол:
    Мъж
    Здравейте, имам някакъв странен проблем. Качих един модул в магазина, ето този:
    Advanced Professional Email Template
    От куция съпорт не могат да намерят какво не е наред, не си признават за проблем в темплейта или толкова могат, не знам. Може да е и нещо от темата.
    Проблемът е с автоматичното получаване на имейли от клиентите и админа след регистрация, поръчка и т.н. Няма такива. В админа например виждам, че при поръчката клиента е уведомен, но той не е получил такъв имейл. Ако направя промяна в състоянието на поръчката имейлите се изпращат и доставят до клиента и моята (админ) поща.
    Версията е старичка 1.5.6.4, следя темата от време на време още от самото начало въпреки, че се регистрирах преди малко :) - затова пиша в нея.
    Ако някой има идея какво не е наред или може да предложи нещо подобно работещо ще съм благодарен.
     
  7. Blinky

    Blinky Owner

    Рег.:
    Апр 12, 2006
    Съобщения:
    22,321
    Харесвания:
    1,348
    Точки:
    113
    Пол:
    Мъж
    Професия:
    Dev
    Място:
    Sofia
    Виж в ерор лога на магазина след като минеш през първата поръчка, както написа, че точно там дава проблем. И дали модъла има рут права. Не се сещам така на прима виста. Може да е всичко и е много притеснително, че от там не могат да си хванат бъга. Това значи две неща - несъвместимост, която няма как да знаят - тема, хостинг, php версия, и прочие... или просто си е бъг, който не може да оправят. Не е стара версията ти, още има магазини на нея.
     
  8. tonito

    tonito New Member

    Рег.:
    Ноем 9, 2017
    Съобщения:
    5
    Харесвания:
    0
    Точки:
    1
    Пол:
    Мъж
    Blinky благодаря за отговора. Ще ги изчакам и утре, ден 7-ми от одисеята и ще го разкарам. Започвам да се притеснявам да не объркат тотално нещата.
    За версията гледам, че има 3+ и си мисля, дали да не мина на някоя по-горна, но там вече не искам аз да го правя :) Прегледах пак страниците по темата (стигнах до 15-та), но не видях препоръка за подобен модул, утре ще прегледам и останалите до края.
     
  9. Blinky

    Blinky Owner

    Рег.:
    Апр 12, 2006
    Съобщения:
    22,321
    Харесвания:
    1,348
    Точки:
    113
    Пол:
    Мъж
    Професия:
    Dev
    Място:
    Sofia
    Има, има. Мисля, че гледах един на https://isenselabs.com/ - вършеше нещо подобно. А да, вече е тройка. Но какво да ти кажа, аз лично още двойката си ме радва, но сигурно ще има и нещо ново нагоре. То нон стоп нещо излиза. Спомням си WP от 1 нещо си, до сега 4.8.2 - бая неща се случиха. За другите ясно - Drupal 8 и нагоре. :)
     
  10. tonito

    tonito New Member

    Рег.:
    Ноем 9, 2017
    Съобщения:
    5
    Харесвания:
    0
    Точки:
    1
    Пол:
    Мъж
    От съпорта ми казват, че може би е свързано със следния проблем (ако въобще е проблем): След натискане на бутон "плащане" нямало опция за начин на плащане?!? Аз позволявам покупка само на регистриран клиент и ако е такъв, той си отива директно на втора стъпка -->Данни за профила и плащането. Ако обаче е нерегистриран потребител и кликне на плащане, отива на първа стъпка, където има само Опции за плащане: Създаване на профил (няма друг избор освен да се регистрира или да не купува). Да си призная, не знам дали трябва да има и други опции, които да се появяват но да не са активни. До сега за 2 години никой не се е оплакал, пък и аз не съм видял/установил дали това е някакъв проблем в самата система. Уж прехвален съпорта, дал съм им FTP, админ и тест-клиент пароли, а постоянно ми пращат някакви странни имейли с въпроси...дето се чудя как да им отговоря и въобще за какво ме питат, като могат да го проверят :)

    Ще разгледам в линка, но аз от там си купих един модул Popupwindow - вече половин година не съм се занимавал с него - след инстала излиза бял екран.
     
  11. Blinky

    Blinky Owner

    Рег.:
    Апр 12, 2006
    Съобщения:
    22,321
    Харесвания:
    1,348
    Точки:
    113
    Пол:
    Мъж
    Професия:
    Dev
    Място:
    Sofia
    Това са българи и качеството там е повече от задоволително. Къртят с модулите си. :)

    Как няма опция, трябва да имаш включени опциите, поне някой по дефолт като наложения. Пробвайте и по двата начина, после вижте - с задължителна регистрация и без. Според мен може нещо там да е разковничето. Но честно казано, пак не съм сигурен. Какво толкова те питат. Включи им админа на ЕН, ако не си....
     
  12. tonito

    tonito New Member

    Рег.:
    Ноем 9, 2017
    Съобщения:
    5
    Харесвания:
    0
    Точки:
    1
    Пол:
    Мъж
    Благодаря! В интерес на истината, като отворих билет, след първия имейл с момчето от поддръжката си писахме на български. Но беше в края на април, след това ме хвана работата...та преди малко пуснах нов билет :)
    Ето това ми се появява при плащане на нерегистриран клиент:[​IMG]
    Доста оспамих темата с моя проблем. Ако не се оправят, живот и здраве след нова година ще търся професионална помощ - да го преместя на 2+ , пък и да вдигна малко левъла от аматьорско на профи :D
     
  13. Blinky

    Blinky Owner

    Рег.:
    Апр 12, 2006
    Съобщения:
    22,321
    Харесвания:
    1,348
    Точки:
    113
    Пол:
    Мъж
    Професия:
    Dev
    Място:
    Sofia
    Еми да, нали си махнал да има без регване. Тук си иска. Нещо не е преведено правилно или нещо са разбутани стъпките. Не е ли регване, данни за човека и адреса му, плащане, доставка, потвърждение или се бъркам нещо. :)
     
  14. tonito

    tonito New Member

    Рег.:
    Ноем 9, 2017
    Съобщения:
    5
    Харесвания:
    0
    Точки:
    1
    Пол:
    Мъж
    Мен ли питаш?!? :D Аз това го видях след две години. Превода е на Д..М.. (да не стане реклама). След него никой не е пипал нищо съществено. Само аз, като съм следвал стъпките от началните страници на тази тема. Мисля, че всичко съм направил точно, в противен случай щях да се регистрирам много по-рано. Качил съм сам и няколко фрий модула, които си тръгнаха от раз. С платените обаче нещо не ми върви :) Вероятността аз да съм оплескал нещо, обаче е огромна :)
     
  15. ziko

    ziko Member

    Рег.:
    Авг 25, 2010
    Съобщения:
    296
    Харесвания:
    12
    Точки:
    18
    Място:
    plovdiv
    Хелоу гайс, да знаете някакъв начин, дали с модул или нещо къстъм, как мога да направя промоция от тип продукт + продукт. Пример : Имаме продукт Iphone и под самия продукт има оферта Iphone + case на едикаква си цена. Тази оферта се показва само на страниците на продуктите, които участват в нея. Идей ?
     
  16. CTAH

    CTAH Well-Known Member

    Рег.:
    Май 22, 2012
    Съобщения:
    2,444
    Харесвания:
    359
    Точки:
    83
    Място:
    Бургас
  17. ziko

    ziko Member

    Рег.:
    Авг 25, 2010
    Съобщения:
    296
    Харесвания:
    12
    Точки:
    18
    Място:
    plovdiv
    Би ли ме насочил как да ги търся, защо май не ползвам правилните термини и не откривам..
     
  18. CTAH

    CTAH Well-Known Member

    Рег.:
    Май 22, 2012
    Съобщения:
    2,444
    Харесвания:
    359
    Точки:
    83
    Място:
    Бургас
  19. ziko

    ziko Member

    Рег.:
    Авг 25, 2010
    Съобщения:
    296
    Харесвания:
    12
    Точки:
    18
    Място:
    plovdiv
  20. juve_tifoso

    juve_tifoso New Member

    Рег.:
    Май 27, 2010
    Съобщения:
    2
    Харесвания:
    0
    Точки:
    1
    Здравейте, имам следния проблем и моля, ако някой може да ми помогне.

    OpenCart Version 2.2.0.0

    В административният панел, като кликна на „Клиенти“ ми дава грешка

    Parse error: syntax error, unexpected '&&' (T_BOOLEAN_AND), expecting ')' in /home/tessutib/public_html/admin/controller/customer/customer.php on line 1105

    Намирам файла customer.php, отивам на ред 1105, но не разбирам какво точно не е наред и какво трябва да променя.

    Ето и кода:

    foreach ($custom_fields as $custom_field) {

    if (($custom_field['location'] == 'address') && $custom_field['required'] && empty($value['custom_field'][$custom_field['custom_field_id']])) {

    $this>error['address'][$key]['custom_field'][$custom_field['custom_field_id']] = sprintf($this->language->get('error_custom_field'), $custom_field['name']);

    } elseif (($custom_field['type'] == 'text' && !empty($custom_field['validation'] && $custom_field['location'] == 'address')) && !filter_var($value['custom_field'] [$custom_field['custom_field_id']], FILTER_VALIDATE_REGEXP, array('options' => array('regexp' => $custom_field['validation'])))) {

    $this->error['address'][$key]['custom_field'][$custom_field['custom_field_id']] = sprintf($this->language->get('error_custom_field_validate'), $custom_field['name']);

    }

    }

    Ако някой може да помогне, ще съм благодарен!
     

Сподели страницата