Креативни Link Building кампании!

Абе не са никаква глупост, защото вече го обясних. Намерили са хората канал да зарибяват клиенти, евала. Какво очакваш, да им пускат брошурки е пощите, като идиоти от големите вериги супермаркети. За да продадеш нещо, трябва първо да го обясниш какво е, защо им е, и какво ще спечелят с него. Тук конференциите са много нужни. Не си ли по-навит да дойде при теб някой клиент и да ти каже "Абе чух, че Opencart е моята система за магазина, който планирам", или "Искам да рекламирам в спонсорираните резултати на Google, имам еди какъв си бюджет за това". Мен ми е по-добре така. А това, че на тези конференции ходят едни и също хора, които си преподават един на друг, това не го коментирам. Явно не са го направили привлекателен за бизнеса още.

Лекторите трябва да са по бизнес ориентед. Какво са заобяснявали как Пингвина ще ги удари. На един собственик на фирма от 20 човека, това не му говори нищо. Представя си как влизат данъчните с фрагове (като пингвини) и започват проверка. За него това е да го удари пингвина. Не точно това, но е по-близко до тази асоциация. За да правиш такива събития е много важно да знаеш каква публика ще дойде или каква искаш да дойде. Ако ти дойдат разбирачи като теб, много ясно, че няма да говориш за Изгражането на силен онлайн бизнес, или В какво да инвестирам онлайн. Ще си говориш за nofollow и dofollow. Ако все пак това целят като резултат. Но все си мисля, че идеята е по-скоро да накараш бизнеса да погледне към Интернет и по-специално към тях като експерти, а не един експер обяснява на друг. Много важно.

Няма начин да има прогрес, ако нещо не се случва и успоредно с това не се шуми около него. Ако нямаше такива ивенти, щеше да сме с още по-малък %. Всяко нещо, което допринася за развитието на Интернет рекламата на местно ниво е добре дошло. Моята лична забележка е това - бизнеса има нужда от това, не твоя приятел, който също е маркетър. Той вече е наясно, че има нужда от това. Примерно няма да е лошо да има нещо от рода на "Как да изградим общество около бранда си", "Инвестициите в интернет", "Начини да монетеризираме сайта си". Както си му заобеснявал за локъл сърча в Павликени. :) И да се излезе от БГ, да има теми, които засягат и чуджите пазари, защото всички знаем, че за да станем и ние толкова развива от към Интернет държава, трябва да се предизвика търсене на това. А щом световните практики са такива, явно това е тенденцията. Мично с онлайн магазин, искал да си вдигне рича във Facebook. Казано по друг начин - шерни тази котка и вземи 30 лайка. Никаква комуникация с клиента, никакъв фидбек, нищо. Баси темата...
 
От: Креативни Link Building кампании!

Как си представяш някой голям шеф, който в повечето случаи дори не е с български произход да тръгне на някакви смешни конференции и да слуша какво да прави? Нали всяка голяма компания си има маркетингов отдел за тази цел, що говорите глупости. Конференциите са за хора без работа, никаква полза няма от тях.
 
Как си представяш някой голям шеф, който в повечето случаи дори не е с български произход да тръгне на някакви смешни конференции и да слуша какво да прави? Нали всяка голяма компания си има маркетингов отдел за тази цел, що говорите глупости. Конференциите са за хора без работа, никаква полза няма от тях.

slavchev, говорим за Бг фирмите, другото е филм, който не съм гледал по тези конференции. Той ако не рабира езика, даже няма да се старае и по други места да ходи. Има си преводачи, представители тук и т.н. И само да ти кажа, че човека, който взима решения от фирми с над 20 служителя и е в отдел маркетинг, както каза ти, не знам колко ще е запознат с това какво е рич във Facebook, или защо да имаш линк с URL текст, а не само кл думи анкор.

Конференциите са, за да накра нашия умрял в кожата си безнес да разбере, че Интернет е мястото, в което не само ще получат по-голяма възвращаемост на инвестициите си, но ще стигне до повече хора, дори и извън България. А някой, добрите лектори (защото на лошите не бих се доверил) - за тях е възможност да си намерят още клиенти. Няма начин да да не минем без конференции и иветни около това. Тук бизнеса е мързелив, смотан, аут оф дейт и не му трябват само конференци. Трябва му фалит, за да разбере, че това е правилния начин да започне с популяризирането, а не да се метне на телевизия, после списания и вестници, радиа и какви ли не глупости, и накрая да остави малко пари за Интернет.

За да е успешно това начинание, пъвро се обучава бизнеса, че това е успешния канал за него, а на второ четене - да завлечеш повече хора онлайн, за да им дръпнеш и между тях и клиентите. Това е. Ако се прави това добре, след няколко години, даже месеци може да се вдигне значимо % на значимост на интернет.

П.П: Искам да видя тази година тези "обективни и независими" агенции какви статистики ще покажат.
 
Изместихте темата! Въпроса беше има ли мацката понятие кво говори или не ....
Може и да има. Да ти кажа честно можеше и нещо по-креативно да чуем. Лошото е, че хората по нашите конференции говорят какво са направили други (нищо, че го представят като свое), а не реално какво ще бъде като тенденция в следващите няколко месеци, години. В повечето случаи не чувам нищо ново на тези конференции. Никой нищо конкретно не казва. Ела и ми кажи как с бюджет хххх лева да направя страницата с 10К лайка. А не да ми кажеш, че рича се определял така и така, това и аз мога да си го видя в нета. :) Но за разлики от другите конференции на великите гурута, тук поне не си пробутват продуктите, само услугите. Не е като да ти излезе някой темерут от Facebook и да ти заобеснява как работи новата им иновационна опция за чарджване на карти или как да си заредиш акаунта, за да си пуснеп рекламата. Дрън дрън. Ако разчитат на една конференция да ги запознае с продукта, да вземат да си уволнят акаунт менинджърите или част от съпорта. :)
 
От: Креативни Link Building кампании!

Тъка де нищо ново, те четът същите блогове и форуми като нас, след това идват като месии да ти го преразкажат / зле/ все едно са 2ри братовчеди на Мат Кътс
 
От: Креативни Link Building кампании!

Хаххахаа хора стига бре, вие ме разбихте :D
Аз ходих на 1-2 конференции и в интерес на истината имаше и доста интересни неща. Примерно на последната дето бях, Тошков каза доста интересни неща.
Проблема на конференциите като цяло е, че в повечето случай не се говори за реални неща с реални примери а се говорят някви неща дето уж всеки ги знае. Пробелема е, че всеки ти вика.... линк от тук, линк от там... ама а земи линк от конкурента де, това нема как да стане. :D
Мисля, че ако се научат да говорят не ПОприцип а ДЕфакто ще имат голям успех този вид конференции. Огнян и адаша Васил говорят интересни неща по конференциите, надявам се и тази която ще е сега наскоро да е ОК.
 
Тъка де нищо ново, те четът същите блогове и форуми като нас, след това идват като месии да ти го преразкажат / зле/ все едно са 2ри братовчеди на Мат Кътс
Да, мен това малко ме дразни, всички четат насам натам и после отиват и обясняват неща, които хората са написали или на блога си или са споделили във форум, като този. Като цяло никакво цитиране на източници. Не ми се вярва дори и 20% от казаното да е открито от тях. Ако бъркам, то големи гении ходят на тези конференции. :)
 

Горе