Лекар търси помощ за оптимизация на личен сайт (SEO, PPC) + нестандартно предложение

Doctor_BG

Active Member
Здравейте,

Аз съм лекар и имам нужда от вашата помощ като в замяна ще отправя нестандартно предложение (каквото може би никога повече няма да срещнете).

Постът ми ще е дълъг (за което се извинявам), но все пак да започнем отначало:
Младите лекари(разбирайте под 35г) в България се намират в твърде незавидно финансово положение по много причини.

Бързо осъзнах, че трябва да работя на 3 места, за да мога да се издържам сам в София. Още по-бързо реших че трябва да направя самостоятелен проект, който да носи полза на хората(пациентите) и да бъде достойно заплатен. Започнах да проучвам интернет възможностите за медицински специалисти и открих, че тази ниша е много слабо развита в страната.

Така се роди идеята да създам собствен сайт посветен на конкретно заболяване в моята специалност. Отначало смятях, че мога да се справя напълно сам. Представях си семпъл сайт от няколко страници, който да е точно по темата. Няколко месеца гледах различни обучаващи курсове за начинаещи.
С оглед на ограниченото ми свободно време се запознах сравнително добре с Wordpress, Copywriting, SEO, PPC.

В крайна сметка създадох доста по-голям сайт, отколкото си представях с възможности за допълнително развитие. Нека сега да разкажа за него:
Посветен е на много често заболяване (среща се при около 10% от общата популация), за него има много малко специалисти (разбирайте че лекарите не го познават и съответно го пренебрегват), лекува се амбулаторно(тъй като Касата не е определила такава клинична пътека :( - от друга страна това означава идеална възможност за частни консултации и проследяване). Заболяването нарушава ежедневния комфорт на пациентите и те активно търсят лечение и помощ... често неуспешно.

Да преминем към интернет аспектите на предложението ми:
-Сайтът е направен на Wordpress като съм качил основни плугини за оптимизация (Yoast SEO, W3 Total Cache и др.)