Blinky
Owner
Докато традиционоите прибавяния - submissions - по търсачки е не вече в толкова голяма полза за webmasters и интернет маркетолозите, има и друг тип прибавяне, което е дошло на преден план. Прибавянето към директории - Directory submissions. Прибавянето към главни директории, специализирани директории, от платено до безплатно прибавяне, идвете имат много предимства.
Първо, прибавянето към директории може да бъде причина за линк популярността. Повечето директории не изискват обратен линк, та линка се брои за еднопосочен до сайта ти. Еднопосочните линкове са много по-ценни от обменени от търсачките.
Второ, някои директории получават добро количество трафик и следователно това дава шанс да получиш таргетирани посетители от директория-линка. Тези посетители са безплатни!
Трето, цената за прибавянето към директория е много ниска. Взима само време. Можеш да наемеш професионалист да го свъши вместо теб.
Четвърто, е ползата от това че помага за оптимизацията за търсачки. Може да мениш заглавието (title) и описанието (description) си, за да включиш повече ключови думи и фрази. Това повишава шанса от по-добро класиране за тези фрази и ще покаже на търсачките че линковете ти са по-натурални докато мениш авторсия текст.
Пето, ако се прибавиш към няколко качествени директории докато сайта ти е чисто нов и не е индексиран от големите търсачки като Yahoo, MSN и Google, получаването на линкове от тези директории може да е добър начин търсачките да те манерят за няколко дни!
Шесто, повечето линкове от директории са постоянни щом веднъж си поставен там. Това означава че тези линкове ще ти помогнат дори повече с остаряването на сайта ти. По-старите линкове от сайтове, които са от извесно време в нета или са оважавани в индустрията си са просто ценни за търсачките и ще имат повече предимства при оптимизациите за търсачки.
Това са предимствата, сега ето ги и някои съвети:
- Пазете следа към коя директория сте се прибявили, това ще ви предпази от повторно добавяне.
- Не се прибавиайте към стотици наведнъж, търсачките обичат да виждат натурално изграждане на линкове, така че 2 пъти на месец по час за да се прибавяте към директории.
- Пригответе цалата информация на сайта ви, блючвайки Заглавие (titles), описание (description), ключови думи, Адрес (URL), е-мейл и т.н/
- Не забравиайте специализираните директории (niche directories)! Има директории почти за всяка ниша. От сватбени, научни,....Тези директории могат да имат повече предимства говорейки за оптимизация за търсачки и също така могат да донесът ного таргетиран трафик до сайта ви. Много пъти, се случва да се плаща за директории, които снабдяват сайта ви в вашата публика.
- Гледайте Pagerank-а. Не е всичко и не е научно да се знае че Google Pagerank-а на директориите може да ви помогне да установите качеството на линкове от директорията. Той варира от 0 - 10 и по-висок, по-добре. Свалете си безлатният Google инструмент-бар за виждате Pagerank-а на всички сайтове, които посещавате. Може да придобиете и идея дали ще си стува да плащате за даден линк от директория, съдейки по Pagerank-а.
- Внимавайте в полетата на всяка директория. Може да имате различни заглавиая и описания след прибавянето после.
- Изберете подходящата категория! Това може да изглежда очевидно, но бъдете сигурни че избирате правилната. Скролнете надолу и селектирайте категория, която е най-подходяща за сайта ви и нейното съдържание, не е само да се прибавите към която и да е.
- Отидете и се прибавете към безплатните, с нисък PR директории, дори и новите директории. Много от тях ще наберат популярност и вече могат да нямат безплатно прибавяне. Такаче хващането им рано може да спести финанси.
Еми това беше, надявам се че ви харесва статията. :wink:
----------------------------------------------------------------------------------
Internet Affiliate Marketing
Първо, прибавянето към директории може да бъде причина за линк популярността. Повечето директории не изискват обратен линк, та линка се брои за еднопосочен до сайта ти. Еднопосочните линкове са много по-ценни от обменени от търсачките.
Второ, някои директории получават добро количество трафик и следователно това дава шанс да получиш таргетирани посетители от директория-линка. Тези посетители са безплатни!
Трето, цената за прибавянето към директория е много ниска. Взима само време. Можеш да наемеш професионалист да го свъши вместо теб.
Четвърто, е ползата от това че помага за оптимизацията за търсачки. Може да мениш заглавието (title) и описанието (description) си, за да включиш повече ключови думи и фрази. Това повишава шанса от по-добро класиране за тези фрази и ще покаже на търсачките че линковете ти са по-натурални докато мениш авторсия текст.
Пето, ако се прибавиш към няколко качествени директории докато сайта ти е чисто нов и не е индексиран от големите търсачки като Yahoo, MSN и Google, получаването на линкове от тези директории може да е добър начин търсачките да те манерят за няколко дни!
Шесто, повечето линкове от директории са постоянни щом веднъж си поставен там. Това означава че тези линкове ще ти помогнат дори повече с остаряването на сайта ти. По-старите линкове от сайтове, които са от извесно време в нета или са оважавани в индустрията си са просто ценни за търсачките и ще имат повече предимства при оптимизациите за търсачки.
Това са предимствата, сега ето ги и някои съвети:
- Пазете следа към коя директория сте се прибявили, това ще ви предпази от повторно добавяне.
- Не се прибавиайте към стотици наведнъж, търсачките обичат да виждат натурално изграждане на линкове, така че 2 пъти на месец по час за да се прибавяте към директории.
- Пригответе цалата информация на сайта ви, блючвайки Заглавие (titles), описание (description), ключови думи, Адрес (URL), е-мейл и т.н/
- Не забравиайте специализираните директории (niche directories)! Има директории почти за всяка ниша. От сватбени, научни,....Тези директории могат да имат повече предимства говорейки за оптимизация за търсачки и също така могат да донесът ного таргетиран трафик до сайта ви. Много пъти, се случва да се плаща за директории, които снабдяват сайта ви в вашата публика.
- Гледайте Pagerank-а. Не е всичко и не е научно да се знае че Google Pagerank-а на директориите може да ви помогне да установите качеството на линкове от директорията. Той варира от 0 - 10 и по-висок, по-добре. Свалете си безлатният Google инструмент-бар за виждате Pagerank-а на всички сайтове, които посещавате. Може да придобиете и идея дали ще си стува да плащате за даден линк от директория, съдейки по Pagerank-а.
- Внимавайте в полетата на всяка директория. Може да имате различни заглавиая и описания след прибавянето после.
- Изберете подходящата категория! Това може да изглежда очевидно, но бъдете сигурни че избирате правилната. Скролнете надолу и селектирайте категория, която е най-подходяща за сайта ви и нейното съдържание, не е само да се прибавите към която и да е.
- Отидете и се прибавете към безплатните, с нисък PR директории, дори и новите директории. Много от тях ще наберат популярност и вече могат да нямат безплатно прибавяне. Такаче хващането им рано може да спести финанси.
Еми това беше, надявам се че ви харесва статията. :wink:
----------------------------------------------------------------------------------
Internet Affiliate Marketing