Най - големите български интернет компании :)

horne

Member
Здравейте,
питали ли сте се, кои са най - големите сайтове и български интернет компании ?
Ще започна с Нет инфо, които държат голяма част от пазара.
Очаквам мнения :)
 
От: Най - големите :)

.... Darik News, Економедия, MSKey Group, Arena-та, Заминда, Jobs.bg, BTV Group (колкото и тъжно да звучи), Mail.bg, Gepime, Гонг.бг

....и по-натам са: bgmaps, някои друга медия и вестник в онлайн вариант. Но като цяло това са бг играчите. ;)
http://www.mskeygroup.net/
 
От: Най - големите български интернет компании :)

Sanoma Bliasak - rozali.com, cosmoplitan.bg
Web media group - news.bg, topsport.bg
Goldenpages и Media Group 24
 
От: Най - големите български интернет компании :)

От някои големи дори сепродават и части на борсата - инвестора, уеб медиа ...
 
От: Най - големите български интернет компании :)

Приходите на българските онлайн медии за 2011 г.


Graphic_resize(2).png
 

Прикачени файлове

  • Graphic_resize(2).jpg
    Graphic_resize(2).jpg
    15.3 KB · Преглеждания: 6
Последно редактирано:
От: Най - големите български интернет компании :)

хахаха, ооо смеееееееех, ебаси и скапаната държава, ужас. Как може такива посредствени резулати, при тея ресурси.....
Смятайте за какво говорим.......
А кво да кажем ние дето не инвестираме по 100ина хиляди.
 
От: От: Най - големите български интернет компании :)

Интересно как Sportal bg, са пред нет инфо, като се има на предвид, че нет инфо притежават няколко от най-посещаваните в бг. сайтове. Леко ми се вижда нереална тази статистика, само като си помисля за гигантите, абв-то и вобокса, ми се струва нереално може и да бъркам.:)
..
 
От: Най - големите български интернет компании :)

Ами спортал-а има доста по-голям обхват от активи, които яко има генерират приходи - като за начало в БГ най-значимите неща в битовизма са чалга и футбол е къде ще намериш тези неща на едно място и то вечно да дърпа вниманието .... е това е този сайт, отделно като са ги обвързали яко с аффилиейти, а масовото всички са некви хазартни типове и по десетки депозита правят се навързват нещата. Правят една сериозно кампания зарибяват плявата, събират 1-2к клиента към Х хазартно дружество/сайт и средно всеки като им прави по 20-30 лв на месец ей ти едини добри суми, а през останалата част примерно директни продабжи и редица други платени статии и от сорта кампании нестандартни(спаднат ли рекламите пускат се афф-те) просто в БГ футбола е като чалгата всеобхватна и безспирни - събират се като цяло тези кинти, АБВ няма толкова какво да предложи, т.е. има, но в абсолютни стойностти повечето прекарано врме обира спортал-а, спрямо АБВ
 
От: От: Най - големите български интернет компании :)

Интересно как Sportal bg, са пред нет инфо, като се има на предвид, че нет инфо притежават няколко от най-посещаваните в бг. сайтове. Леко ми се вижда нереална тази статистика, само като си помисля за гигантите, абв-то и вобокса, ми се струва нереално може и да бъркам.:)
..
Реално Sportal bg е един от сайтовете, май най-извесния (но още се съмнявам дали мина data.bg) и за това са го писали така в класацията. Иначе медията зад него е MS Key Group, която има като активи сайтовете: mskeygroup.net/group_profile.php
http://mskeygroup.net/group_profile.php
Не са никак малки и е силно вероятно да са водещи в момента. Малко ме съмнява, че са били нет инфо, но щом са там, реално има за какво и последните статистики са го потвърдили.
 
От: Най - големите български интернет компании :)

Като приходи, няма да се учудя ако Грабо бъде No1 за 2011...

Имайки предвид недоверието, което все още цари сред потребителите към такъв род сайтове, надали ще е в топ 5
 
От: Най - големите български интернет компании :)

Според директора по продажбите на eBay за Обединеното кралство – Angus McCarey, 40% от всички покупки са повлияни от дигиталната медия - интернет, казано общо. А пък 2/5 от решенията са взети на база интернет. Според директора тенденцията отива към 100% в близко бъдеще. Или казано направо - интернет е бъдещето, другото ще е нещо като даденост. Другото няма значение. Ето защо някои онлайн медии в БГ продължават растежа си, а други търпят загуби, най-вече поради калпаво управление. Тенденцията е ясна, важна е от тук нататък стратегията на интернет медията.

Angus McCarey казва още, че в следващите 3 години ще се забележат силни промени в полза на интернет медиите, както и това ще е не само бъдещето на търговията и психлогията около него, но и удобство, което ще кара потребителя да взима по-бързо решенията си при пазаруване. Няма нищо по-зилно от това да прочетен независими коментари и случки, а не търговски омайвания и рекламни глупости.
 
От: Най - големите български интернет компании :)

Интересна информация, която не мога да спеделя. Интревюта на 3 големи фигури в БГ интернета, споделят за качеството на онлайн медиите тук:

newtrend.bg/interviw/koi-sa-kriteriite-opredelyashhi-kachestvoto-na-edna-onlayn-mediyahttp://newtrend.bg/interviw/koi-sa-kriteriite-opredelyashhi-kachestvoto-na-edna-onlayn-mediya

Ако някой има меджувременно коментари, нека сподели.
 
От: Най - големите български интернет компании :)

А за dir.бг май не се обръща внимание. От най-голямата българска интернет компания вече са доста назад като непрекъснато губят пазарен дял. Във форума на investor.bg и по специално в темата за investor се е поучила доста инересна дискусия за dir.bg и investor.bg. Първия сайт генерира печалба всяка година, като за сметка на това губи пазарен дял, докато инвестора е за загуба но печели все повече потребители. Коя стратегия според вас е по добрата.
 
От: Най - големите български интернет компании :)

Еми те бая загубиха позиции. Те и mail.bg. Преди време dir.bg бяха ако не първи, то поне 2-ри и не падаха бая време. Но с времето или се развиваш или пропадаш. Не само губят, но и направо се сриват с всака година. Може само да им видип технологичната час с новините - зареждат новини от IDG.BG - друга голяма медия Ай Си Ти Медиа ЕООД. На мен не ми се нравят такива опции, особедно ако го играеш сериозна медия и еквивалент на Yahoo портала. ;)

За мен е по-добрата тази с печалбата, а това че забугите са големи или колкото приходите е време да се вземе нещо като стратегия и в тази насока. Но всяка компания с порблемите си. Не знам как си ги докарват тези разходи при положение, че не съм видял нещо много иновационно или велико по тях. Но знам, че и за двете работят ако не един, то поне няколко екипа. И двете медии са спонсори насам натам, но май и това не им печели много дивиденти. Но не съм много сигурен, това може да каже със сигурност само хора работещи в тях. Дай линк към темата да видим какво нищят. Интересно да видим. Като цяло всеки има различни разборания, но всеки би искал да има приходи и печалба. Което означава, че метода на дир.бг може да е по-предпочитан. Работата за едното благо не е неприсъщо за бг бизнесмена. ;)
 
От: Най - големите български интернет компании :)

Пък иначе дир-а си държи най-голям дял от посетителите спрямо http://www.audience.bg/
Като сайт - да, но като медия са зле. А реално това сформира класациите за доходност. Май като сайт, още е трудно да бъдат бутнати от място №1. За това и другите медии са по-напред - те разчитат и на бройка сайтове / потребители.
 

Горе