Коя е най-добрата хостинг компании за 2020 година според вас?


  • Общо гласове
    94
  • Poll closed .
Ми принципно няма как да плащаш за най-евтиното, да очакваш нещо УАУ и да се сравнява с най-скъпата услуга на една и съща компания. Щом е евтино то винаги ще е орязано. Винаги трябва да се изхожда от нуждите на дадената платформа и тогава да се избира нещо подходящо а не да е най-евтиното пък после ще му мислим .... слагат Магенто примерно да тестват на евтин план и после са недоволни от самата компания и от платформата, факт ама иди им обясни колко сестри имаш :)
 
Ми принципно няма как да плащаш за най-евтиното, да очакваш нещо УАУ и да се сравнява с най-скъпата услуга на една и съща компания. Щом е евтино то винаги ще е орязано. Винаги трябва да се изхожда от нуждите на дадената платформа и тогава да се избира нещо подходящо а не да е най-евтиното пък после ще му мислим .... слагат Магенто примерно да тестват на евтин план и после са недоволни от самата компания и от платформата, факт ама иди им обясни колко сестри имаш :)
Това се случва обикновено когато "мега мастъри" дето за сефте си правят сайт се мъчат да сглобят нещо 5 за 4 или когато клиент се опитва да каже на уеб мастъра какво да прави щото да спести някой лев примерно...
 
Винаги ще има такива "тарикати" и те никога няма да схванат че еФтиното винаги им излиза по-скъпо. Гледат да минат на най-евтиния хостинг, да намерят някоя нулирана темичка за да не платят 30 долара примерно, да спестят от плъгинче или да откраднат снимки ... милиони идеи им идват на главата а после само ревът че били хакнати, че сайта им зареждал бавно че вместо картинката която ползвали от интернет им се отваряли ц*ци или пен*си защото на някой му е писнало и е решил да се изгаври ....
 
Или като тия дето уж са ударили кьоравото и новия им хостинг обещава всичко, че ще е ток с бъгавия им сайт, само да се преместят при тях. И какво, вземи това ъпдейтче, я дай да видим този мениджд VPS как ще е за 300 лева на месец. :) Ама после от желязно партньорство в една поредна раздяла. Кой виновен, кой не - едните пишат кофти коментари, другите остават топ бранд и така кервана си върви. Или тия смешки, които си мислят, че управляват нещо като бизнес, търсейки всяка година промо кодове. :) Та пазара е пълен с фагети. :)
 
А някой от вас изпробвал ли е ionos ?
Предлагат годишна такса 1.98 лв./5.98 лв (без/със SSL) - естествено за първата година.
Предполага се, че за стартиращ бизнесмен ще върши работа, а ако стигне до втората година вече няма да е стартиращ :)
 
NS1 - евтин и бърз
Аз ползвам ns1, защото е най-евтин и нямам претенциозни сайтове, но мога да кажа, че не съм срещал по-неадекватен съпорт. Наскоро даже имаха проблем със сървъра и нямаха бекъп, та трябваше сайта да се върне 15 дни назад.
 
Аз ползвам ns1, защото е най-евтин и нямам претенциозни сайтове, но мога да кажа, че не съм срещал по-неадекватен съпорт. Наскоро даже имаха проблем със сървъра и нямаха бекъп, та трябваше сайта да се върне 15 дни назад.

Прегледах акаунта Ви, за да се опитам да разбера какво се е случило и как сме се справили, за да бъдем класифицирани като неадекватни.

Установих, че сте клиент от почти 3 години. От януари 2018 до момента сте отворил 3 запитвания към техническа поддръжка, като 2 от тях са за допълнителна информация и 1 е за проблем с Apache web сървъра пуснат на 18.05.2019 година в 19:00 часа и в 19:02 часа същия ден сме отговорили, че проблемът е отстранен. Не намирам следа в системата, поради която заслужаваме да бъдем класифицирани като неадекватни.

Хипотетично е възможно да пропускам нещо, като например разговор по телефона и ще се радвам, ако ми изпратите на лично съобщение информация за случилото се и какво Ви е накарало да смятате, че не сте получил адекватно обслужване. Лично ще се заема да разбера дали това наистина е така и при нужда да бъде поправено. Предварително се извинявам за всякакво причинено неудобство от наша страна независимо, че не успях да намеря такова в нашата система.
 
Прегледах акаунта Ви, за да се опитам да разбера какво се е случило и как сме се справили, за да бъдем класифицирани като неадекватни.

Установих, че сте клиент от почти 3 години. От януари 2018 до момента сте отворил 3 запитвания към техническа поддръжка, като 2 от тях са за допълнителна информация и 1 е за проблем с Apache web сървъра пуснат на 18.05.2019 година в 19:00 часа и в 19:02 часа същия ден сме отговорили, че проблемът е отстранен. Не намирам следа в системата, поради която заслужаваме да бъдем класифицирани като неадекватни.

Хипотетично е възможно да пропускам нещо, като например разговор по телефона и ще се радвам, ако ми изпратите на лично съобщение информация за случилото се и какво Ви е накарало да смятате, че не сте получил адекватно обслужване. Лично ще се заема да разбера дали това наистина е така и при нужда да бъде поправено. Предварително се извинявам за всякакво причинено неудобство от наша страна независимо, че не успях да намеря такова в нашата система.
Не става въпрос за този акаунт, а за друг, както и да е - това е мое мнение.
 
Прегледах акаунта Ви, за да се опитам да разбера какво се е случило и как сме се справили, за да бъдем класифицирани като неадекватни.

Установих, че сте клиент от почти 3 години. От януари 2018 до момента сте отворил 3 запитвания към техническа поддръжка, като 2 от тях са за допълнителна информация и 1 е за проблем с Apache web сървъра пуснат на 18.05.2019 година в 19:00 часа и в 19:02 часа същия ден сме отговорили, че проблемът е отстранен. Не намирам следа в системата, поради която заслужаваме да бъдем класифицирани като неадекватни.

Хипотетично е възможно да пропускам нещо, като например разговор по телефона и ще се радвам, ако ми изпратите на лично съобщение информация за случилото се и какво Ви е накарало да смятате, че не сте получил адекватно обслужване. Лично ще се заема да разбера дали това наистина е така и при нужда да бъде поправено. Предварително се извинявам за всякакво причинено неудобство от наша страна независимо, че не успях да намеря такова в нашата система.

Не е тук мястото да се изяснявате с клиент, още по-малко пък да споделяте информация за отношенията ви с него. Оставам с впечатление, че този пасивно-агресивен пост е по-скоро опит да се дискредитира мнението на въпросния клиент, а не толкова да разберете защо е недоволен и как може да му помогнете.
 
Прегледах акаунта Ви, за да се опитам да разбера какво се е случило и как сме се справили, за да бъдем класифицирани като неадекватни.

Установих, че сте клиент от почти 3 години. От януари 2018 до момента сте отворил 3 запитвания към техническа поддръжка, като 2 от тях са за допълнителна информация и 1 е за проблем с Apache web сървъра пуснат на 18.05.2019 година в 19:00 часа и в 19:02 часа същия ден сме отговорили, че проблемът е отстранен. Не намирам следа в системата, поради която заслужаваме да бъдем класифицирани като неадекватни.

Хипотетично е възможно да пропускам нещо, като например разговор по телефона и ще се радвам, ако ми изпратите на лично съобщение информация за случилото се и какво Ви е накарало да смятате, че не сте получил адекватно обслужване. Лично ще се заема да разбера дали това наистина е така и при нужда да бъде поправено. Предварително се извинявам за всякакво причинено неудобство от наша страна независимо, че не успях да намеря такова в нашата система.

Имате страхотна политика за сигурност може би следващият път трябва направо пуснете в форума дебитната карта с която е платил и имейла и паролата за клиентския панел за да бъде пълна програма.
 
Някой знае ли какво им става на Superhosting :mad: За IP адрес ми искат 144 лева, а преди година беше около 40 лева :mad: Не стига, че вдигнаха и цените на хостинга си, които и преди това бяха най-високи, ами сега направо не издържат :mad: Днес като я видях тая цена от 144 лева само за IP адреса и .... :mad::mad::mad:
 
Някой знае ли какво им става на Superhosting :mad: За IP адрес ми искат 144 лева, а преди година беше около 40 лева :mad: Не стига, че вдигнаха и цените на хостинга си, които и преди това бяха най-високи, ами сега направо не издържат :mad: Днес като я видях тая цена от 144 лева само за IP адреса и .... :mad::mad::mad:
Май ще има още новости около цените и сигурно и други техни неща.
 
Ползвам coolicehost от самото им начало. За 8 години (май толкова станаха) не съм имал абсолютно никакви проблеми с uptime, съпорт, плащания и тн.
Повече няма какво да кажа, освен благодаря за перфектната услуга.
 

Горе